Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Bare jeg som tror at hun Nadia i CTU er muldvarp? Det har jo ikke gått en sesong uten at det viser seg at det er en muldvarp i CTU eller det Hvite Hus. Har lagt merke til at hun Nadia har sagt imot noe av det de andre har ment, og hindret litt i fremgangen. Pluss at hun har muslimske røtter, men skal ikke si noe for sikkert. Det er godt mulig jeg tar feil..

7768334[/snapback]

 

Jeg hadde rett! Eller, er ikke helt sikkert da.. Men uansett, bra gjettet!

 

Spennende episode, men skulle ha likt å sett den bomben gå av.. Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffet! Måtte slå meg selv hardt i hodet da det nok en gang var en muldvarp i Ctu :mad: Faen altså! Jeg som trodde at serien skulle klare å holde et greit nivå! Det er jo en muldvarp innenfor Ctu HVER ENESTE SESONG! :no: "24 taper seg nå i mine øyne. Det med at visepresidenten er en drittsekk, er også en vel brukt klisje'...

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene..

8198644[/snapback]

 

Jeg pleier å spesifisere i CV'en at jeg ikke er terrorist. :roll:

8199776[/snapback]

 

Tja, man sikkerhetsklarer folk til slike jobber. Bruker noen hundre tusen per person bare for å sjekke bakgrunnen til folk som får tilgang til gradert informasjon.

 

Serien trenger å kvitte seg med CTU og terrortrussel. Det finnes nok av andre problemer Jack kan løse på 24 timer.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes at denne serien har nådd en stygg bunn. Er jo ikke noe av 24 sjarmen igjen. Har de bytta ut noen som skrev eller holdt på med de forrige sesongene. Nei huff dette begynner å bli dårlig. Du sitter jo igjen med følelse at du har sett halvparten før, bare bedre og mer spennende. Så sitter du igjen med siste halvparten som egentlig ikke burde vært med

 

Dette er synd for en så god serie. Starten av sesongen var jo kanon bra, full av overaskelser som ikke var ventet. Så har det dabba av sakte men sikkert det i den gjørma det er i nå :no:

 

Nei tror sesong 1 skal ses snart igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Folk klager vel i grunn på at det samme problemene går opp igjen og oppigjen.

Begynner selv og bli litt lei, lekasjen på ctu har blitt brukt for mye fra før av men håper de gjør en twist og gjør det litt mer spennede enn det har vært i tidligere sesonger. Skulle gjerne sett lit mer til JAck i episoden ;)

Lenke til kommentar
Det blir for dumt om Nadia er muldvarpen. Det ligger garantert noe annet og dypere bak det hele.

8199323[/snapback]

Det er jo sånn serien fungerer. Frustrerte meg noen ganger om hvor kompliserte ting i 24 kan være, dette gjelder riktignok ikke denne sesongen, men noen av de forrige...

 

Uansett, bra episode og er enig med flere; hvorfor whine, serien er jo bra og episodene er spennende, spesielt i dag fra 38 minutt og utover. Forrige episode ga meg frysninger, når de gikk inn i ambasaden.

 

Jack hevne Audrey, blir nok ikke sesong 7, kanskje men skjer nok ikke. Blir kanskje noe bonusmateriale...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...