Armageddon Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Bare jeg som tror at hun Nadia i CTU er muldvarp? Det har jo ikke gått en sesong uten at det viser seg at det er en muldvarp i CTU eller det Hvite Hus. Har lagt merke til at hun Nadia har sagt imot noe av det de andre har ment, og hindret litt i fremgangen. Pluss at hun har muslimske røtter, men skal ikke si noe for sikkert. Det er godt mulig jeg tar feil.. 7768334[/snapback] Jeg hadde rett! Eller, er ikke helt sikkert da.. Men uansett, bra gjettet! Spennende episode, men skulle ha likt å sett den bomben gå av.. Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene.. Endret 20. mars 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Skuffet! Måtte slå meg selv hardt i hodet da det nok en gang var en muldvarp i Ctu Faen altså! Jeg som trodde at serien skulle klare å holde et greit nivå! Det er jo en muldvarp innenfor Ctu HVER ENESTE SESONG! "24 taper seg nå i mine øyne. Det med at visepresidenten er en drittsekk, er også en vel brukt klisje'... Endret 20. mars 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Begynte egentlig bare å le når de fant ut at det var en lekkasje i CTU jeg, makan til oppbrukt ting i 24.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Begynte egentlig bare å le når de fant ut at det var en lekkasje i CTU jeg, makan til oppbrukt ting i 24.. 8199238[/snapback] Begynner å mistenke at produsentene prøver å finte oss litt ut her. Det blir rett og slett OVERDREVENT amøtørmessig å kjøre dette om igjen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det blir for dumt om Nadia er muldvarpen. Det ligger garantert noe annet og dypere bak det hele. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene.. 8198644[/snapback] Jeg pleier å spesifisere i CV'en at jeg ikke er terrorist. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Mulvarp opplegget kom ikkje uventet. Vise president opplegget har vi også sett før. Men det gjør meg ingenting. For eg liker det eg ser. Selv om det er blitt lite jack i de siste episodene. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jack sier han skal banke de som drepte Audery. Har vi sessong 7 klar tro? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Lekasje i CTU igjen ja, skulle tro at de var litt mer nøye med jobbsøknadene.. 8198644[/snapback] Jeg pleier å spesifisere i CV'en at jeg ikke er terrorist. 8199776[/snapback] Tja, man sikkerhetsklarer folk til slike jobber. Bruker noen hundre tusen per person bare for å sjekke bakgrunnen til folk som får tilgang til gradert informasjon. Serien trenger å kvitte seg med CTU og terrortrussel. Det finnes nok av andre problemer Jack kan løse på 24 timer. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Litt tåpelig at det var enda en lekkasje i CTU. Veldig forutsigbart, og det hele ble egenltig bare komisk. Kan jo spørre seg om hvem som ordner med ansettelsene på huset. Lite Jack-action i det siste også, det er nedtur. Episoden er spennende og god underholdning, men jeg vil ha Jack. Lenke til kommentar
patham Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Er det bare jeg som syntes at denne serien har nådd en stygg bunn. Er jo ikke noe av 24 sjarmen igjen. Har de bytta ut noen som skrev eller holdt på med de forrige sesongene. Nei huff dette begynner å bli dårlig. Du sitter jo igjen med følelse at du har sett halvparten før, bare bedre og mer spennende. Så sitter du igjen med siste halvparten som egentlig ikke burde vært med Dette er synd for en så god serie. Starten av sesongen var jo kanon bra, full av overaskelser som ikke var ventet. Så har det dabba av sakte men sikkert det i den gjørma det er i nå Nei tror sesong 1 skal ses snart igjen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Skjønner ikke hva alle whiner så jævlig etter, nettopp sett de to siste episodene, rett og slett knall. Spennende som få. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Folk klager vel i grunn på at det samme problemene går opp igjen og oppigjen. Begynner selv og bli litt lei, lekasjen på ctu har blitt brukt for mye fra før av men håper de gjør en twist og gjør det litt mer spennede enn det har vært i tidligere sesonger. Skulle gjerne sett lit mer til JAck i episoden Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Driter i om jeg har sett det før... Serien er konge, og fortsatt veldig spennende Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Det blir for dumt om Nadia er muldvarpen. Det ligger garantert noe annet og dypere bak det hele. 8199323[/snapback] Det er jo sånn serien fungerer. Frustrerte meg noen ganger om hvor kompliserte ting i 24 kan være, dette gjelder riktignok ikke denne sesongen, men noen av de forrige... Uansett, bra episode og er enig med flere; hvorfor whine, serien er jo bra og episodene er spennende, spesielt i dag fra 38 minutt og utover. Forrige episode ga meg frysninger, når de gikk inn i ambasaden. Jack hevne Audrey, blir nok ikke sesong 7, kanskje men skjer nok ikke. Blir kanskje noe bonusmateriale... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Det er jo spennende og alt sånt, men når de bruker de samme greiene i omtrent hver eneste sesong må det være lov til å klage litt.. Ikke første gangen vi ser muldvarper både her og der. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 hvorfor kunne ikke "good guys'a" ha en muldvarp i "bad guys'as" terrorgruppe?? eller blir det bare for lett...? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Får meg så synes jeg dette er helt greit. fordi jeg begynte å se på 24 på slutten av sesong 4. Prøvde å se på sesong 1 for litt siden, og det gadd jeg ikke, for gud så kjedelige episoder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 hvorfor kunne ikke "good guys'a" ha en muldvarp i "bad guys'as" terrorgruppe?? eller blir det bare for lett...? 8207555[/snapback] Jack har vel vært undercover flere ganger han? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Prøvde å se på sesong 1 for litt siden, og det gadd jeg ikke, for gud så kjedelige episoder. 8207610[/snapback] God bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå