Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ikke urealistisk? Er sikkert tilnærmet lik sånn det skjer i virkeligheten.

 

Nei, de har ikke nevnt noen navn. Jeg har lagt merke til det jeg og :p Jeg ventet at de skulle si et navn når de snakket om hvor det var best å bombe, men de sa bare "at the north border".

Lenke til kommentar
Har aldri blitt nevnt navn på terroristland i 24, diskutert litt her før faktisk..

 

Grei episode, men ikke noe mer.. Lite Jack igjen.. :(  Bare jeg som fikk for meg at Audrey egetnlig ikke er død, og at Jack må til Kina og redde henne?

8197030[/snapback]

 

Nei du var nok ikke alene om det. Jeg ville blitt overrasket hvis ikke hun var i livet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Det å ikke nevne noen land blir for dumt synes jeg. De har jo sakt at de hjelper USA med å finne terroristene osv. Samme med å ikke kunne si fuck o.l.

8197140[/snapback]

Mulig de ikke vil henge ut noen spesifikke land, og at de da heller unngår å nevne det.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Det å ikke nevne noen land blir for dumt synes jeg. De har jo sakt at de hjelper USA med å finne terroristene osv. Samme med å ikke kunne si fuck o.l.

8197140[/snapback]

Mulig de ikke vil henge ut noen spesifikke land, og at de da heller unngår å nevne det.

8197455[/snapback]

 

De nevner jo Russland og Kina.. så hvorfor ikke nevne et spesifikt land i midtøsten? :p

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Irriterende episode. Og nok et gjenbruk med nok en lekkasje i CTU :wallbash:

 

Men jeg nekter å tro at det er henne. Fyren i fatle ga jo henne tilgang til utvidet bruk. Tipper han står bak (han så jo skyldig ut som bare damnit).

 

Likte hevntankene til Jack. Litt merkelig måte å skrive Audrey ut av serien på. Skjønner ikke helt poenget med å la henne være død. Det er jo 24 så de kunne jo bare latt henne være i Kina eller noe slik, på vei hjem. Så hadde de slippet å ha henne med.

 

Ikke skjønner jeg hvordan et fjernstyrt fly kan være usynlig heller. Greit nok på radar, men så lenge den sender ut noe elektronisk så er det nok av EK utstyr til å plukke det opp. I sesong 4 gjorde de jo idiotfeilen med å inbille oss at stealth fly med målradar aktivert er usynlig. Et slikt fly er synlig som bare juling for samtlige passive sonarer, spesielt eskorteflyene rundt.

 

Man kan ikke fly skjult så lenge man har flyets radar aktivert.

 

Nå håper jeg på mer Jack tid. Han er jo den karakteren med minst screentime de siste episodene. Hva er poenget med det?

Lenke til kommentar

Ah fyttigrisen jeg begynner å mislike 24 nå. Samme skjer hele tiden. De bør gi seg snart. Husker de forige sesongene der seeren hele tiden var naglet fast. Jeg hadde håpet at den byginingen han russeren befant seg og styret den raketten fra hadde vært en decoy, og at russeren egentlig befant seg et annet sted så hadde CTU slitt noe synsikt, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Neste time vil vel kun handle om å få stoppet USA sitt angrep. De klarer det sikkert med 10 sekunders margin :roll:

 

Det ville vært mer spennende å se sesong 1 om igjen. Hva er det som foregår her? Jeg krever Jack Bauer på banen nå. De kan ikke gjøre dette mot helten vår.

 

Ikke for å svarmale helt, episoden er jo god underholdning. Men jeg krever høy puls av denne serien her som har levert det år etter år. Men når Lost nå har klart å skjerpe seg så håper jeg 24 kan gjøre det også.

 

Serien skulle hatt en skikkelig themesang. A la Jack Sparrow;

 

http://www.youtube.com/watch?v=BkkhZFdPKac :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...