3raz3r Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) DAMN IT. Mulig noen har postet den før, men jeg følte jeg måtte gjøre det allikevel Endret 19. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Haha, den var god Likte Edgar på slutten Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Damn it! Den var bra, spesielt Edgar... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Liker at 24 kjører "all-in-one" og ikke har en pause på 2-3 måneder midt i. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Enig.. Tror det var det som gjorde at Lost mistet litt gløden.. Var litt drøy med 3 måneders pause.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Nå kan det fort bli skikkelig spennende her. Håper visepresidenten nuker dem tilbake til steinalderen! Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 And here it goes again. De klarte ikke å få en muldvarp-fri sesong. Eller kanskje? Tviler på at Nadia virkelig er det, men hvem vet. Nå er det krig, men tipper at hun dama får vekket Palmer og at han setter en stopper for det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hvordan er det at ca. 8 menn kan bestemme hvorvidt USA skal gå til et atomangrep? Synes det er urealistisk. Middels episode. Hvilket land er det forresten det er snakk om å angripe? Dette har vel ikke blitt nevnt? Endret 20. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det er da ikke urealistisk? Er sikkert tilnærmet lik sånn det skjer i virkeligheten. Nei, de har ikke nevnt noen navn. Jeg har lagt merke til det jeg og Jeg ventet at de skulle si et navn når de snakket om hvor det var best å bombe, men de sa bare "at the north border". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Har aldri blitt nevnt navn på terroristland i 24, diskutert litt her før faktisk.. Grei episode, men ikke noe mer.. Lite Jack igjen.. Bare jeg som fikk for meg at Audrey egetnlig ikke er død, og at Jack må til Kina og redde henne? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Har aldri blitt nevnt navn på terroristland i 24, diskutert litt her før faktisk.. Grei episode, men ikke noe mer.. Lite Jack igjen.. Bare jeg som fikk for meg at Audrey egetnlig ikke er død, og at Jack må til Kina og redde henne? 8197030[/snapback] Nei du var nok ikke alene om det. Jeg ville blitt overrasket hvis ikke hun var i livet ihvertfall. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det å ikke nevne noen land blir for dumt synes jeg. De har jo sakt at de hjelper USA med å finne terroristene osv. Samme med å ikke kunne si fuck o.l. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg blir irritert over at de klarer å stoppe ting i siste liten så ofte :/ Kunne godt ha skjedd mer katastrofer, helst såpass mye at nesten alt går til helvette Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det å ikke nevne noen land blir for dumt synes jeg. De har jo sakt at de hjelper USA med å finne terroristene osv. Samme med å ikke kunne si fuck o.l. 8197140[/snapback] Mulig de ikke vil henge ut noen spesifikke land, og at de da heller unngår å nevne det. Endret 20. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det å ikke nevne noen land blir for dumt synes jeg. De har jo sakt at de hjelper USA med å finne terroristene osv. Samme med å ikke kunne si fuck o.l. 8197140[/snapback] Mulig de ikke vil henge ut noen spesifikke land, og at de da heller unngår å nevne det. 8197455[/snapback] De nevner jo Russland og Kina.. så hvorfor ikke nevne et spesifikt land i midtøsten? Endret 20. mars 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) De nevner jo Russland og Kina.. så hvorfor ikke nevne et spesifikt land i midtøsten? 8197531[/snapback] Staten Russland har ingenting med angrepene å gjøre. Presidenten deres gir til og med CTU tilatelse til å angripe den russiske ambassaden. Endret 20. mars 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Irriterende episode. Og nok et gjenbruk med nok en lekkasje i CTU Men jeg nekter å tro at det er henne. Fyren i fatle ga jo henne tilgang til utvidet bruk. Tipper han står bak (han så jo skyldig ut som bare damnit). Likte hevntankene til Jack. Litt merkelig måte å skrive Audrey ut av serien på. Skjønner ikke helt poenget med å la henne være død. Det er jo 24 så de kunne jo bare latt henne være i Kina eller noe slik, på vei hjem. Så hadde de slippet å ha henne med. Ikke skjønner jeg hvordan et fjernstyrt fly kan være usynlig heller. Greit nok på radar, men så lenge den sender ut noe elektronisk så er det nok av EK utstyr til å plukke det opp. I sesong 4 gjorde de jo idiotfeilen med å inbille oss at stealth fly med målradar aktivert er usynlig. Et slikt fly er synlig som bare juling for samtlige passive sonarer, spesielt eskorteflyene rundt. Man kan ikke fly skjult så lenge man har flyets radar aktivert. Nå håper jeg på mer Jack tid. Han er jo den karakteren med minst screentime de siste episodene. Hva er poenget med det? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ah fyttigrisen jeg begynner å mislike 24 nå. Samme skjer hele tiden. De bør gi seg snart. Husker de forige sesongene der seeren hele tiden var naglet fast. Jeg hadde håpet at den byginingen han russeren befant seg og styret den raketten fra hadde vært en decoy, og at russeren egentlig befant seg et annet sted så hadde CTU slitt noe synsikt, men den gang ei. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Neste time vil vel kun handle om å få stoppet USA sitt angrep. De klarer det sikkert med 10 sekunders margin Det ville vært mer spennende å se sesong 1 om igjen. Hva er det som foregår her? Jeg krever Jack Bauer på banen nå. De kan ikke gjøre dette mot helten vår. Ikke for å svarmale helt, episoden er jo god underholdning. Men jeg krever høy puls av denne serien her som har levert det år etter år. Men når Lost nå har klart å skjerpe seg så håper jeg 24 kan gjøre det også. Serien skulle hatt en skikkelig themesang. A la Jack Sparrow; http://www.youtube.com/watch?v=BkkhZFdPKac Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det ville vært mer spennende å se sesong 1 om igjen. Hva er det som foregår her? Jeg krever Jack Bauer på banen nå. De kan ikke gjøre dette mot helten vår. 8198250[/snapback] Gi Jack mer airtime! Mer Jack er det samme som mer action! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå