Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaron er helt numbero uno etter Jack. Han burde vært fast i serien. Den store helten i sesong 5. Eneste ved siden av Jack som har vært med i hver eneste sesong.

8146042[/snapback]

Før var han bra, men ikke nå som han dater Mrs. Logan. Hvis han slår opp med henne så vil han være akseptabel i sesongen. Hvis ikke: nei takk, hold deg unna.

Lenke til kommentar

det jeg savner litt i 24, er den derre greia med at plutselig kommer en ukjent person å redder dagen. slik som han duden i helikopteret som redda Jack i siste episode av sesong 2.

 

 

Men Jack ruler, å så lenge han ikke dør, så ser jeg på :)

 

husker Kiefer sa noe om at Bauer burde dø, eller noe sånt

Lenke til kommentar
det jeg savner litt i 24, er den derre greia med at plutselig kommer en ukjent person å redder dagen. slik som han duden i helikopteret som redda Jack i siste episode av sesong 2.

 

 

Men Jack ruler, å så lenge han ikke dør, så ser jeg på :)

 

husker Kiefer sa noe om at Bauer burde dø, eller noe sånt

8147862[/snapback]

 

Personlig synes jeg at 24 er en knallgod serie, men at det dessverre begynner å bli noe oppbrukt.

 

Sesong 1-5 var utrolig gode, men konseptet begynner å bli noe tynnslitt, og selv om sesong 6 er god, har den ikke lenger samme "sjarmen" som tidligere sesonger av 24.

Lenke til kommentar
det jeg savner litt i 24, er den derre greia med at plutselig kommer en ukjent person å redder dagen. slik som han duden i helikopteret som redda Jack i siste episode av sesong 2.

 

 

Men Jack ruler, å så lenge han ikke dør, så ser jeg på :)

 

husker Kiefer sa noe om at Bauer burde dø, eller noe sånt

8147862[/snapback]

 

Personlig synes jeg at 24 er en knallgod serie, men at det dessverre begynner å bli noe oppbrukt.

 

Sesong 1-5 var utrolig gode, men konseptet begynner å bli noe tynnslitt, og selv om sesong 6 er god, har den ikke lenger samme "sjarmen" som tidligere sesonger av 24.

8147885[/snapback]

 

 

jeg er litt enig med deg. de to første sesongene av 24 kanskje var mer spennende enn de siste sesongene, men da var jo også 24 en ny serie og litte oppbrukt.

 

men det er fortsatt mye action, spenning, intriger, og twists i historia i 24, så jeg tviler på at fansen gir slipp eller går lei. det gjør ihvertfall ikke jeg. :thumbup:

 

 

bare det ikke blir slik at i 24 sesong 65 at jack bauer som 90-åring sniker seg fram i rullator og knekker nakken på terrorister.... ikke at jeg tror han ikke klarer det, men det er ikke særlig realistisk eller god TV :p

Lenke til kommentar

Tøff episode, gøy å se gamle kjente fjes igjen, som Aaron og Mrs. Logan. Selv om sistnevnte er uhyre irriterende. Det er bare tull med henne hele tida. :mad: At hun kom til å skade Charles syns jeg var ganske innlysende, spesielt når hun begynte å kutte opp den kiwien, veldig tydelige tegn til villskap med den kniven. :p

Lite Jack i denne episoden også da dessverre, det trekker litt ned, men alt i alt var det jo mye action, spesielt på slutten.

Skuffet over at Tom jatta med visepresidenten i den samtalen med ambassadøren, men det måtte vel nesten komme. Spørs hvor lenge han holder før han får dårlig samvittighet igjen og går tilbake på løgnen sin.

 

Spennende hvordan det går med Logan også. Hadde det vært forrige sesong så hadde jeg vel helst ønsket han død, men nå håper jeg han overlever. Det er mye igjen av sesongen enda, og det gjør seg med litt sånne badguy-tendens-folk. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Episode 13 er i mine øyne en av de dårligste episodene i denne sesongen. Vi fikk vite altfor lite nytt, og som Dotten nevnte er det merkelig at Jack Bauer liksom skal ha klart å skjule seg i kjelleren på et konsulat i en hel time. Handlingen i episoden var altfor forutsigbar - den vanlige spenningen 24 er så kjent for var på ingen måte tilstede. Var det noen som i det hele tatt trodde at CTU ikke ville angripe konsulatet?

 

Skuffet, men gleder meg til neste episode. :)

Lenke til kommentar

Merker også at ting gjentar seg veldig, de bruker elementer vi har sett mye av i tidligere sesonger. At Jack er fanget og "on his own" er jo ikke noe nytt, men så blir han reddet av CTU til slutt.

Og så fikk vi jo i denne episoden opplegget med at en ny fyr kommer valsende inn i CTU og skal være sjef, og alle må rapportere til han osv. Og selvsagt er han en tidligere bekjent av en av de som allerede jobber i CTU, og såklart har de et noe anstrengt forhold til hverandre.

Alt dette er ting jeg føler jeg har sett før, men det funker jo, så foreløpig gjør det ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...