3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 at Bauer har torturert er gjentatt (har vi ikke sett sigarklipperscene før et eller annet sted?) 8092275[/snapback] Bauer har nok brukt det meste av redskaper når han torturerer. Så er vanskelig å finne et han ikke har brukt Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Dette var nok en tøff episode imho. Jack har noe med å ofre seg selv. Interessant å se at det var russerne som stod bak nervegassen i forrige sesong også. At Logan oppførte seg var bra, gir meg en smule mindre lyst til å denge ham helseløs. Forøvrig ser det ut som Morris har fått tilbake teften (og kanskje drikkeproblematikken legges død foreløpig), og at Tom Lennox ikke bukker under for presset fra visepresidenten. Håper ikke han gjør det iallefall! Men alt i alt en bra episode. Gleder meg, som alltid, til neste episode allerede! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Vel nok ein fantastisk episode av 24. Men de samme plotene går om igjen som fleire nevner men eg syns ikkje det skader serien på noen som helt måte. Selv om litt fornyelse ikkje hadde skadet da. Endret 6. mars 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg ser på fotbalkamp, mens episoden venter i en mappe på PC-en, jaja da blir det i morgen... Var den bra? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Dette var nok en tøff episode imho. Jack har noe med å ofre seg selv. Interessant å se at det var russerne som stod bak nervegassen i forrige sesong også. At Logan oppførte seg var bra, gir meg en smule mindre lyst til å denge ham helseløs. Forøvrig ser det ut som Morris har fått tilbake teften (og kanskje drikkeproblematikken legges død foreløpig), og at Tom Lennox ikke bukker under for presset fra visepresidenten. Håper ikke han gjør det iallefall! Men alt i alt en bra episode. Gleder meg, som alltid, til neste episode allerede! Enig, jeg håper også at Tom ikke giver etter presset fra Vice Pres. Noah. Håper han nå er litt objektiv og trekker sin plan litt unna og heller støtte Palmer. Logan har blitt mykere, og det er tydelig at han angrer litt på hva han gjorde for to år siden. Godt å se at han vil hjelpe sitt land igjen, i alle fall. I forrige episode, hvis dere husker, så var det nok et utrag fra bibelen vi så fra scenen inne i ''huset'' til Logan. Uansett, den russiske agenten som Jack snakket med først etter han ble fanget, skulle tatt samtalen til CTU der og da sammen med Jack. Det var faktisk forutsigbart at han skulle bli drept. Nok en gang, gleder meg like mye hver gang, helt utrolig dette! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Var veldig bra når Tom fortsatte å gjøre riktige ting i dag. Stolt av han. Håper han fortsetter å stå imot presset. Dette var forresten en veldig bra episode, mye action. Litt overrasket over at selveste Jack bare prøvde å spasere ut døren etter å ha holdt fyren som gissel. Men han kommer seg nok unna, det gjør han jo alltid. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Kjempe god episode, de spiller på de samme elementene, men de funker, det er derfor 24 er min favoritt serie 4/5 episode idag! beste i sesongen, etter episode 4, den er en skikkelig 6/5 episode Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 God episode dette, men ting repeterer seg... Når lærte Jack russisk egentlig? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 God episode dette, men ting repeterer seg... Når lærte Jack russisk egentlig? 8110500[/snapback] Nei dæven, det må ha vært utenom de 5 1/2 dagene vi har sett han i til nå! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 God episode dette, men ting repeterer seg... Når lærte Jack russisk egentlig? 8110500[/snapback] Nei dæven, det må ha vært utenom de 5 1/2 dagene vi har sett han i til nå! 8110553[/snapback] Vi har jo ikke sett han i alle timan i døgnet. Noen timer har det jo vært fokus på andre karakterer også Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som vet hvilken mobiltelefon Chloe brukte når Jack ringte henne like etter han og Logan hadde vært på ambassaden? Den limegrønne telefonen. Så ut som en type mp3 mobil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Den ligner på en iPod Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 God episode dette, men ting repeterer seg... Når lærte Jack russisk egentlig? 8110500[/snapback] Nei dæven, det må ha vært utenom de 5 1/2 dagene vi har sett han i til nå! 8110553[/snapback] Vi har jo ikke sett han i alle timan i døgnet. Noen timer har det jo vært fokus på andre karakterer også 8110721[/snapback] Har jo heller ikke sett hele livet hans, er jo ikke sånn at han må ha lært russisk i denne sesongen vel? Lenke til kommentar
listen Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Uansett, en bra episode og bra å se Jack i dress, selv om det var amatørmessig å bevege seg mot døren for en topptrent agent. 8092268[/snapback] Reagert også på dette, trodde han at de skulle la han spasere rett ut? Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Kanskje han skulle høre om dei fortsatt var på utsiden.. Til og med Jack Bauer kan ikkje lukte eksplosiver Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Jack Bauer tok jo opp mobilen i det han gikk mot døren, så jeg antar at han hadde tenkt å ringe først. Han kunne vel ikke vite at de hadde kamera der inne Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Vi har jo ikke sett han i alle timan i døgnet. Noen timer har det jo vært fokus på andre karakterer også 8110721[/snapback] Men han kan da umulig ha lært flytende russisk på de få timene. Det er nok noe han har kunnet hele tiden. Han har jo tross alt vært Special Forces! Jeg syns ikke det var så rart at han kunne russisk. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Vi har jo ikke sett han i alle timan i døgnet. Noen timer har det jo vært fokus på andre karakterer også 8110721[/snapback] Men han kan da umulig ha lært flytende russisk på de få timene. Det er nok noe han har kunnet hele tiden. Han har jo tross alt vært Special Forces! Jeg syns ikke det var så rart at han kunne russisk. 8121446[/snapback] Stemmer, han har jo vært nedi Jugoslavia(?) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Stemmer, han har jo vært nedi Jugoslavia(?) 8121520[/snapback] Var det ikke Kosovo? Nettopp sett sesong 1, så dette burde jeg vite helt sikkert. Uansett, han har sikkert hatt språkopplæring i militæret. Og der vil jeg anta at Russisk er et av språkene som ansees som viktigst å kunne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Ehm.. Jack Bauer er neppe bare agent når han er med i 24.. Blir jo nesten som å lure på hvor og når han har lært å tørke seg i rævva hvis vi skulle få se han gjøre det en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå