Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, dette var en tøff episode. Jeg liker virkelig den nye sesongen så langt. Sitter helt på kanten av stolen i hver episode, og en av de store positive overraskelsene i denne episoden var at Tom Lennox gjorde det riktige og ombestemte seg. Gleder meg til å se hva som skjer videre i den saken.

Men jeg har et minus så langt. Det er for dumt at de tok livet av Curtis. Er et hull der med tanke på Jacks høyre hånd i felten, og lurer på hvem som skal fylle det. Han nye, hvite karen har jo såvidt vært med så langt....og det var uansett noe spesielt med Curtis. Men tiden vil vel vise hvordan de løser det problemet...

Lenke til kommentar
Off-T: Hvorfor har vi ikke sett deg her før Oovz. :)

On-T: Ja, synd det måtte ende slik med Curtis.

8011724[/snapback]

Selv om det er synd at bra karakterer dør, syns jeg det er flott at produsentene tør å ta livet av viktige karakterer for å fremme historien. Men håper uansett det ikke blir like mye hovedpersondrap som i forrige sesong. De tok litt av der.

Lenke til kommentar
Off-T: Hvorfor har vi ikke sett deg her før Oovz. :)

On-T: Ja, synd det måtte ende slik med Curtis.

8011724[/snapback]

Hehe, tja, si det. Har alltid fulgt 24 på norsk sendeskjema før, så har holdt meg unna disse trådene for å unngå spoilers osv, og snublet tilfeldigvis over denne sesongens tråd i signaturen din. I år gadd jeg derimot ikke vente (pluss at jeg ikke aner når 24 går på lufta her i Danmark), så det passet jo fint :)

Lenke til kommentar

Morsomt at Rena Sofer (Marilyn Bauer) også spiller i Heroes for tiden som kona til Nathan Petrelli (spilt av Adrian Pasdar) og er lam.

Følger med på flere serier som LOST, 24, Prison Break og Heroes. Så er artig når du ser samme skuespillern flere steder. Se hvordan de takler forskjellige roller.

Men gleder meg til neste episode av 24 ja. Dette er mektig saker!

Lenke til kommentar
Morsomt at Rena Sofer (Marilyn Bauer) også spiller i Heroes for tiden som kona til Nathan Petrelli (spilt av Adrian Pasdar) og er lam.

Følger med på flere serier som LOST, 24, Prison Break og Heroes. Så er artig når du ser samme skuespillern flere steder. Se hvordan de takler forskjellige roller.

Men gleder meg til neste episode av 24 ja. Dette er mektig saker!

8032859[/snapback]

Er enig med deg der følger med på de seriene jeg også itilegg til Veronica Mars :) Må jo si at denne sesongen med 24 er så absolutt den beste til nå :D

Lenke til kommentar

Dagens 24 episode var etter min mening veldig bra. At bomben gikk av var ikkje noe stor overraskelse men eg er spent på kordan det går med de berørte av den. Gleder meg også å se hva logan skal gjere.

EDIT: Noen som har link til promo til neste episode?

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Irriterende at de måtte ta livet av Assad, og kanskje presidenten (tror likevel at han med 80% sikkerhet kommer til å leve.)

Det med Logan var spennende, er det bare meg eller lignet han Logan temmelig mye på han terroristen som er sammen med Fayed (men som misliker Fayed etc)

Lenke til kommentar
Det med Logan var spennende, er det bare meg eller lignet han Logan temmelig mye på han terroristen som er sammen med Fayed (men som misliker Fayed etc)

8040101[/snapback]

SYnes han ligner mistenkelig mye på Saddam jeg..

8041242[/snapback]

Der har du det. :!:

Assad er nok død, men jeg tror presidenten klarer seg.

Spennende å se hvordan det går med Tom, om han kommer seg unna.

Dårlig episode fra Jack dette her egentlig, men det tar seg nok opp igjen. Herlig å se Logan igjen.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på.. Har Morris drukket på jobben? Han drakk jo og spytta ut igjen, men beholdte flaska. Den var jo halvfull når han helte den ut, men han tok jo en rimelig stor slurk og.

8042513[/snapback]

Jeg tror nok ikke han har gjort det. Han tok det jo bare i munnen og spytta det ut, og det var en ganske stor slurk. Så helte han ut resten i vasken på toalettet. Tror han jobber som han alltid gjør, og at hun dama leter etter noe å pirke på for å få han avsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...