Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsykt bra episode synes jeg, satt med en sånn digg følelse hele veien.. Trodde faren skulle skyte seg selv, eller at hu Marilyn skulle dukke opp jeg, men neida. Tipper Logan er i husarrest elns ja, CTU veit jo hvor han er. Synes han ligna veldig på Saddam, med alt skjegget og greier, lurer på om det er bevisst. :hmm: Uansett, knall episode for min del..

Lenke til kommentar

Flott episode! Likte spesielt det at man får et sympatisk forhold til Morris og rådgiveren til presidenten. Dette var sesongens høydepunkt for meg og slutten var en fin bonus. Viste jo at Logan skulle være med i denne sesongen, så det var jo en fin måte å få han med på.

Har Logan muligens lekket alt til russerne? Det vil jo i så fall si at vi kan vente en konflikt mellom de to landene.

Håper Morris gjør noe heltemodig etterhvert, ønsker virkelig det. Og jeg vil ha agent Pierce med!

Lenke til kommentar

JESS! Nå er det 24 som vi elsker det ja! :D Herlig med Logan på slutten, den kom særdeles overraskende. Spent på hvilken rolle han kommer til å få fremover.

Endelig klarte Tom å gjøre ting riktig også. Flotte greier. Men nå er jo han satt ut av spill for en stund. :!: Men jeg ble glad når han viste seg å være en bra kar after all. :)

Lenke til kommentar

Helt vill episode. Musikk, stemmning, dialog - ja alt.

Alt det meste er sagt fra dere, men ville bare si at det blir spennende å se linken mellom Logan og Gredenko. Phillip og Logan har tydeligvis kontakt med tanke på telefonen til slutt.

Tom fikk vel dårlig samvittighet når han snakket med President Palmer.

Lenke til kommentar

Fytti grisen så bra vending 24 har tatt på de 2 siste episodene. Begynte å bli veldig redd for at serien tapte seg litt etter episode 4-7. Men så plutselig så tar ting helt av igjen.

Skjønner ikke at jeg engang begynte å tvile, vi snakker om Jack Bauer her!

Konklusjonen er i hvertfall det at 24 er fremdeles det absolutt beste av underholdning i mine øyne, og jeg kommer fremdeles til å sitte spikra til stolen min resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...