Suburbian Hero Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Akkurat begynt å se på denne sesonge, har sette episode 1 hittil, og fy faen så rå episode... Jack er enda bedre enn før... Skal få meg meg 2 og 3 i morgen så dette blir morro! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som husker denne? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jepp, var ikke så altfor lenge siden jeg så den sesongen på DVD . Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Likte den jeg, er litt tilfeldig og DEet nakkebrekkende vegg hoppet var jo utrolig fett! På dvd'en kan du se når Keifer øver på det ^^ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 wow, rå episode Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Er ikke Charles Logan i fengsel? Slatt de ham fri i bytte mot Jack? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Bra episode. God fart! Håper Morris enten skjerper seg, blir skutt eller får sparken. Hater å ha sånne som syns så synd på seg selv med i serien. Ellers var det veldig bra når han pratet med Bill på telefonen: "Trust me, this is personal" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Åfy faen, bra episode! Ble overraska når Charles Logan snakka med jack på slutten, er ikke han i fengsel? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Åfy faen, bra episode! Ble overraska når Charles Logan snakka med jack på slutten, er ikke han i fengsel? 7984263[/snapback] Kanskje han er i husarrest. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 You know how to use this?No. Point, and shoot Er det bare meg, eller er ikke det gangske så logisk? Men det var moro å se Logan igjen da.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Åfy faen, bra episode! Ble overraska når Charles Logan snakka med jack på slutten, er ikke han i fengsel? 7984263[/snapback] Kanskje han er i husarrest. 7984289[/snapback] Det er mulig. Han sa jo at CTU visste hvor han var. Gjorde han ikke? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Sinnsykt bra episode synes jeg, satt med en sånn digg følelse hele veien.. Trodde faren skulle skyte seg selv, eller at hu Marilyn skulle dukke opp jeg, men neida. Tipper Logan er i husarrest elns ja, CTU veit jo hvor han er. Synes han ligna veldig på Saddam, med alt skjegget og greier, lurer på om det er bevisst. Uansett, knall episode for min del.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Inngikk de ikke en slags "avtale" i slutten av sesong 5? Kanskje vi ikke fikk vite det direkte, men jeg tviler sterkt på at de hadde puttet en eks-president i fengsel. Jeg tviler også på at alt sammen ble publisert, Logan trakk seg sikkert av "helsemessige årsaker". Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Jack Bauer never retreats, he just attacks in the opposite direction. :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Flott episode! Likte spesielt det at man får et sympatisk forhold til Morris og rådgiveren til presidenten. Dette var sesongens høydepunkt for meg og slutten var en fin bonus. Viste jo at Logan skulle være med i denne sesongen, så det var jo en fin måte å få han med på. Har Logan muligens lekket alt til russerne? Det vil jo i så fall si at vi kan vente en konflikt mellom de to landene. Håper Morris gjør noe heltemodig etterhvert, ønsker virkelig det. Og jeg vil ha agent Pierce med! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Bra at Tom ikke var en utspekulert jævel allikevel. Nå fikk jeg respekt for karen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 JESS! Nå er det 24 som vi elsker det ja! Herlig med Logan på slutten, den kom særdeles overraskende. Spent på hvilken rolle han kommer til å få fremover. Endelig klarte Tom å gjøre ting riktig også. Flotte greier. Men nå er jo han satt ut av spill for en stund. :!: Men jeg ble glad når han viste seg å være en bra kar after all. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Helt vill episode. Musikk, stemmning, dialog - ja alt. Alt det meste er sagt fra dere, men ville bare si at det blir spennende å se linken mellom Logan og Gredenko. Phillip og Logan har tydeligvis kontakt med tanke på telefonen til slutt. Tom fikk vel dårlig samvittighet når han snakket med President Palmer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Knallepisode, gleder meg til å høre hva eks-president Logan har å si. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Fytti grisen så bra vending 24 har tatt på de 2 siste episodene. Begynte å bli veldig redd for at serien tapte seg litt etter episode 4-7. Men så plutselig så tar ting helt av igjen. Skjønner ikke at jeg engang begynte å tvile, vi snakker om Jack Bauer her! Konklusjonen er i hvertfall det at 24 er fremdeles det absolutt beste av underholdning i mine øyne, og jeg kommer fremdeles til å sitte spikra til stolen min resten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå