Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

De viser folk bli borret i korppen med borremaskiner og vinkelsipere, men Jack Bauer kan bare si "Sonofabitch" og "Damit". Ikke ordet F***. Whata hell? Amerikanere er litt rare på dette. :ph34r:

7948204[/snapback]

 

Tenkte på det jeg og. Er jo i grunn ganske urealistisk når en tenker på det. Det er jo unaturlig at folk ikke roper "Holy SHIT!!" når en a-bombe går av midt i LA.. Hadde serien gått på HBO(?), så har det vel vært banning. Husker ikke hvilken kanal Sopranos går på jeg, men mener den kanalen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg ikke vi skal dette helt av topic. Det faktum at Amerikanere leker "super-kristne", syns sex er helt forkastelig mens vold og gørr er helt ok er en annen sak.

 

Er dog litt enig i hva som sies, syns 24 burde klare å finne på noe nytt nå. Er liksom samme smørja siden Sesong 1, bare i ny innpakning.

 

Handlingen foregår liksom 3 plasser, CTU, Det hvite hus og i "felten" ...

Lenke til kommentar
Rykket til litt når Morris fikk borrmaskina gjennom skuldra. Skjønte jo i grunn at han kom til å knekke. Nå får vel Jack internetterforskere på nakken igjen. Tipper de blir et nytt hinder i sesongen.

7945382[/snapback]

Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet :p

Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet

 

Var to gode episoder dette her, koste meg skikkelig gjennom begge.

7946311[/snapback]

Likte også denne episoden. For en gangs skyld gleder jeg meg til neste episode.

 

Bare for å dra det der litt lenger. Virker litt dumt å si "You son of a bitch" til broren sin, som han gjorde flere ganger...

 

:wee:

7949846[/snapback]

:wee:

Lenke til kommentar

Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet :p

Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet

7963349[/snapback]

Med mindre han brukte et slags stoff som ikke kan spores. Får jo tak i stoffer som forårsaker hjertestopp og som skilles raskt ut fra kroppen. Uten at jeg vet hva disse heter.

Lenke til kommentar

Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet :p

Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet

7963349[/snapback]

Med mindre han brukte et slags stoff som ikke kan spores. Får jo tak i stoffer som forårsaker hjertestopp og som skilles raskt ut fra kroppen. Uten at jeg vet hva disse heter.

7963634[/snapback]

Da må de forklare dette. Noe jeg tviler på at de kommer til å gjøre. Faren kommer til å bli avslørt, muligens i forbindelse med at stoffet blir funnet i kroppen til Graham. Hvis de ikke "glemmer" obduksjonen.

Lenke til kommentar

Den største feilen med scenen der broren til Jack ble drept, var at faren la igjen sprøyta på bordet ... Skjønte ikke hvordan i helvete det var mulig å gjøre en så grov feil.

 

Edit: Etter å ha sett gjennom scenen igjen ser jeg at han henter sprøyta fra kofferten, til "torturisten", men likevel ...

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Den største feilen med scenen der broren til Jack ble drept, var at faren la igjen sprøyta på bordet ...  Skjønte ikke hvordan i helvete det var mulig å gjøre en så grov feil.

7970871[/snapback]

 

Var vel heller CTU som ikke skulle lagt igjen sprøyta så faren kunne bruke den? Var jo det greiene Jack brukte på han, er jo derfor nå alle tror at Jack er skyldig :(

At han ikke ga seg i tide

 

edit: Ja der hadde du redigert litt ja, mens jeg skrev ;)

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...