Armageddon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 De viser folk bli borret i korppen med borremaskiner og vinkelsipere, men Jack Bauer kan bare si "Sonofabitch" og "Damit". Ikke ordet F***. Whata hell? Amerikanere er litt rare på dette. 7948204[/snapback] Tenkte på det jeg og. Er jo i grunn ganske urealistisk når en tenker på det. Det er jo unaturlig at folk ikke roper "Holy SHIT!!" når en a-bombe går av midt i LA.. Hadde serien gått på HBO(?), så har det vel vært banning. Husker ikke hvilken kanal Sopranos går på jeg, men mener den kanalen.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå tror jeg ikke vi skal dette helt av topic. Det faktum at Amerikanere leker "super-kristne", syns sex er helt forkastelig mens vold og gørr er helt ok er en annen sak. Er dog litt enig i hva som sies, syns 24 burde klare å finne på noe nytt nå. Er liksom samme smørja siden Sesong 1, bare i ny innpakning. Handlingen foregår liksom 3 plasser, CTU, Det hvite hus og i "felten" ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som har den karikaturen av Bauer hvor han roper sine berømte skjellsord? Finner den ikke igjen. Fant noen andre bra: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Du finner den her Bruker den forøvrig som bakgrunnsbilde på skrivebordet. :!: EDIT: Måtte bare Endret 15. februar 2007 av Wooho Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare for å dra det der litt lenger. Virker litt dumt å si "You son of a bitch" til broren sin, som han gjorde flere ganger... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Rykket til litt når Morris fikk borrmaskina gjennom skuldra. Skjønte jo i grunn at han kom til å knekke. Nå får vel Jack internetterforskere på nakken igjen. Tipper de blir et nytt hinder i sesongen. 7945382[/snapback] Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet Var to gode episoder dette her, koste meg skikkelig gjennom begge. 7946311[/snapback] Likte også denne episoden. For en gangs skyld gleder jeg meg til neste episode. Bare for å dra det der litt lenger. Virker litt dumt å si "You son of a bitch" til broren sin, som han gjorde flere ganger... 7949846[/snapback] Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet 7963349[/snapback] Med mindre han brukte et slags stoff som ikke kan spores. Får jo tak i stoffer som forårsaker hjertestopp og som skilles raskt ut fra kroppen. Uten at jeg vet hva disse heter. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ai, jeg også. Gjemte meg bak teppet Angående internetteretningen, CTU vil vel tilslutt obdusere Graham. Og finne ut at det er gift i bledet 7963349[/snapback] Med mindre han brukte et slags stoff som ikke kan spores. Får jo tak i stoffer som forårsaker hjertestopp og som skilles raskt ut fra kroppen. Uten at jeg vet hva disse heter. 7963634[/snapback] Da må de forklare dette. Noe jeg tviler på at de kommer til å gjøre. Faren kommer til å bli avslørt, muligens i forbindelse med at stoffet blir funnet i kroppen til Graham. Hvis de ikke "glemmer" obduksjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå brukte jo faren det samme som Jack brukte under forhøret, da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Det er jo mulig å måle hvor mye av det stoffet som er/var i kroppen... Hvis f.eks. Jacky beordra 8cc (ca) og det er 12cc i kroppen, ja da er det jo noe funky her i funky town Men jeg lukter at denne sesongen ender med at Jack havner i fengsel...... Endret 17. februar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nå brukte jo faren det samme som Jack brukte under forhøret, da. 7964658[/snapback] Ah, ser sånn ut ja. Da blir han ikke oppdaget på dette da. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Blir teit hvis Jack havner i fengsel denne sesongen, da blir det litt Olsenbanden-takter over serien. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ååårh ble irritert at hun dama ikke fortalte at det var faren så ringt og sa hun skulle gi feil adresse og sånt. hun hadde tenkt men så ombestemte hun seg så det ut som . håper hun bare pøser ut infoen nå som hun så hva som skjedde , og sier at det var faren så killa sønnen og sånt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, nå bør hun i hvert fall si sannheten til Jack... Og i og med at hun nå vet hvordan mannen hennes egentlig døde, tror jeg jack slipper å få skylda.. Virker jo som om hun liker jack, så tror hun sladrer på faren... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Den største feilen med scenen der broren til Jack ble drept, var at faren la igjen sprøyta på bordet ... Skjønte ikke hvordan i helvete det var mulig å gjøre en så grov feil. Edit: Etter å ha sett gjennom scenen igjen ser jeg at han henter sprøyta fra kofferten, til "torturisten", men likevel ... Endret 18. februar 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Den største feilen med scenen der broren til Jack ble drept, var at faren la igjen sprøyta på bordet ... Skjønte ikke hvordan i helvete det var mulig å gjøre en så grov feil. 7970871[/snapback] Var vel heller CTU som ikke skulle lagt igjen sprøyta så faren kunne bruke den? Var jo det greiene Jack brukte på han, er jo derfor nå alle tror at Jack er skyldig At han ikke ga seg i tide edit: Ja der hadde du redigert litt ja, mens jeg skrev Endret 18. februar 2007 av Goodall Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Videre gir Jack beskjed om at venflonen skal fjernes. Er like mye teknikeren som ikke har gjort jobben sin og pakket kofferten. Videre er det også garantert et protokollbrudd å la en avhørskoffert stå ubevoktet. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var til tider litt kjedelig episode, men tok seg opp mot slutten. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kommer ny imorra? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ja, dette er nevnt utallige ganger nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå