Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Synes det er svakt at de må bruke den der at det alltid skal jobbe noen mot presidenten hele tida, så ender det opp i at presidenten har hatt rett hele veien og sånt. Sa det jo før sesongen at jeg ikke håpte det kom, men jaggu meg gjorde det ikke det. Tom er hvertfall ikke terrorist elns da, alle der vil jo bare landets beste, men de jobber jo mot presidenten for det.. Synd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet med vi ville se mer til Tom sin medarbeider, er ikke det skuespilleren som spilte Hivsmittet i en serie som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på (spilte kjæresten til en jente med store briller, gikk på TV2 på ettermiddagen for noen år siden). Regnet ikke med at han kun ville ha en miniatyrrolle.

Lenke til kommentar
Rykket til litt når Morris fikk borrmaskina gjennom skuldra. Skjønte jo i grunn at han kom til å knekke. Nå får vel Jack internetterforskere på nakken igjen. Tipper de blir et nytt hinder i sesongen.

7945382[/snapback]

 

Hææ, internettforskere? Om du mener interngranskning, så er det ihvertfall en grov skrivefeil ..

 

Har fått med meg episode 8 og 9 nå, 8 var grei nok, men litt oppgulp. 9 var ondskapsfull, godeste "pappa" Bauer er faen meg en kaldblodig jævel!

Lenke til kommentar
Hææ, internettforskere?  Om du mener interngranskning, så er det ihvertfall en grov skrivefeil ..

 

Har fått med meg episode 8 og 9 nå, 8 var grei nok, men litt oppgulp.  9 var ondskapsfull, godeste "pappa" Bauer er faen meg en kaldblodig jævel!

7945550[/snapback]

 

Hehe..missa ett par bokstaver der ja. Jeg tror ikke Bauer trenger å frykte internett-forskere.

 

Synes at motivet til han russeren som står for bombingen er litt slapt. Han lar muslimene ta støyten for å sprenge halve USA. Virker som at det er kommunister som er de virkelige bad guys. Jammen sa jeg smør. Er det ikke muslimer så er det faen meg kommunister. Kanskje ikke så orginalt. Tror USA trenger noen nye fiender.

 

Enten er han kommunist eller så må han jo være en veldig mentalt forstyrret mann. Mye det samme kanskje.. :p

Lenke til kommentar
Er det ikke muslimer så er det faen meg kommunister. Kanskje ikke så orginalt. Tror USA trenger noen nye fiender.

7946248[/snapback]

 

Satser på at det blir norske sauebønder som blir badguys i sesong 7. :D:thumbup:

 

Var to gode episoder dette her, koste meg skikkelig gjennom begge.

Faren til Jack er jo en skikkelig jævel. Hadde ikke trodd han skulle være sånn.

Lenke til kommentar

Synes at motivet til han russeren som står for bombingen er litt slapt. Han lar muslimene ta støyten for å sprenge halve USA. Virker som at det er kommunister som er de virkelige bad guys. Jammen sa jeg smør. Er det ikke muslimer så er det faen meg kommunister. Kanskje ikke så orginalt. Tror USA trenger noen nye fiender.

 

Enten er han kommunist eller så må han jo være en veldig mentalt forstyrret mann. Mye det samme kanskje.. :p

7946248[/snapback]

 

Nå må du ikke glemme at den amerikanske presidenten ville la Russland får gjennomgå i sesong fem, han gikk jo blant annet med på presidenten skulle bli drept i attentat, noe Aaron Pierce forhindret.

 

Noe sier i hvert fall meg at dette er en faktor i årets sesong, spesielt når russerne leverte bombene. Payback time?

Lenke til kommentar
Trodde egentlig at Morris skulle finne på noe lurt med den kodetingen, men så hjalp han bare terroristene :( Jaja, han ble jo ganske bra torturert egentlig da...

7945496[/snapback]

 

He he den slår ikke tortur scenen av han ene privatetterforskeren i sesong 2. Begynner å bli lei av de torturscenene i 24. De viser folk bli borret i korppen med borremaskiner og vinkelsipere, men Jack Bauer kan bare si "Sonofabitch" og "Damit". Ikke ordet F***. Whata hell? Amerikanere er litt rare på dette. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...