Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*shlip*

 

Nå er Fayed den første terroristen, de som har kjennskap til 24 vet nok at det er alltid 3 hovedterrorister, her er når du kan forvente deg et bytte ;)

 

Første terrorist: 1-8/12

Andre Terrorist: 12-18(Der han fortsatt kan være med, men hovedterroristen er kommet fram ;))

Tredje Terrorist: 18-23

 

Og den siste timen pleier som oftest å ha et lite opprør med det som har skjedd, også slutter den dramatisk :) Dette har vært formelen i sesong 1,2,3 og 5, sesong 4 brøyt ut av denne med han derre Muhammed hassan fyren :p

7919298[/snapback]

 

Du mener sikkert hovdterroristen Habib Marwan. ;)

Lenke til kommentar
Jeg fikk aldri med meg grunnen til at Tom fikk Karen til å si opp... Noen som kan forklare det?

Fra noen sider tilbake:

Hun ble utpresset med at Bill Buchanan hadde latt Abu Fayed gå etter en arrestasjon tidligere det det året (eller året før), også var informasjonen om dette gjemt / slettet, men den ble funnet igjen.

 

Altså, hun ble _ikke_ utpresset fordi Fayed fikk gå. Men fordi informasjoen om at de hadde han ble gjemt unna av Buchanan / Karen Hayes, og det er ikke helt bra for karieren til Bill.

 

En ting jer lurer på er hva agendaen til Tom egentlig er. Jeg tviler strekt på at han kun er ute etter å skjerpe sikkerheten i landet.

Lenke til kommentar
Skal det gå to episoder i natt?

7929906[/snapback]

Ja, det skal det.

 

Fra TVRage.com:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
In this special two-hour event, the nation continues to reel from the terrorist attacks and Agent Bauer battles unthinkable circumstances. Additionally, savvy politico Reed Pollock and Vice President Noah Daniel's become increasingly involved while Gredenko and Fayed maneuver the threat.
Lenke til kommentar

Hehe, inspirerer Jack Bauer til tortur? Er blitt en politisk diskusjon ut av det;

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7928285

 

Blir utrolig artig med to episoder på rappen nå. Syntes denne serien passer best når man ser flere episoder på rappen. Hadde jeg vært litt mer tålmodig ville jeg ventet til DVD'en var ute. Tror noe av det som gjorde første sesong så intenst spennende var at jeg så den nærmest på rappen.

Lenke til kommentar

Eneste triste med 24 er at de bruker nøyaktig samme mal på vær jævla sessong. Starter bra, men ikke mange episoder senere så ser man likheten med den forrige sessongen og den forrige der igjen o.s.v.

 

Det er de "samme" som er råtne, jaja nå har vi jo far til jack da, så at familien er i litt fokus er jo nytt, men alikevel det blir liksom en slags reprise hele greia alikevel.

 

Personlig kan jeg ikke si at disse 2 episodene hadde noen WOW....jøss....det hadde man ikke ventet seg effekt. Neida de fulgte 24 malen til punkt å prikke. I det lille øyblikk man tror at ja her har de gått en annen vei, så vips vi lurte dere nå HAHA vi klarte ikke å komme med noen nye ideer alikvel SORRY

 

Blir nesten så jeg håper at dette er siste sessong eller så må de særiøst komme ut av denne malen og finne på noe nytt. Tror personlig at jeg IKKE kommer til å klare enda reprise. TRIST

 

edit: en liten omformulering

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Hmm.

 

At dama kom til å drepe han fyren for deretter kreve pengene for deretter å nesten skrike seg ut, for deretter å bli skutt var ikke overraskende.

 

At mr. Morris kom til å bikke under var heller ikke overraskende. Men dog, jeg er enda feigere og hadde sikkert gjort det mye mye tidligere og det tross alt så er det mer et "menneskelig klisjee".

Deretter kom jo han tilbake på jobb, ikke overraskende det heller.

Og vi har jo fått to-tre fine insidere ( *sukk* ).

At Chloe brakk litt sammen på grunn av Morris var jo heller ikke overraskende, men det er på grunn av personlighet og det er i høyeste grad unnskyldt.

At, hmm... hva heter han igjen da? Han der som "motarbeider" presidenten, ville halveis snu for deretter snu seg halvveis tilbake var heller ikke overraskende.

 

Over til godsidene. Som Dotten sier er det godt å få andre personer i action, likte særlig det at Milo er involvert og jeg var en stund redd for å miste han der og da og hadde han blitt drept, skutt, ville det gjort ventetiden til episode 10 enda vanskeligere.

 

En ting; hvor mange "field teams" har CTU klart å miste? De har vel mistet et par nå, hvor mange har de igjen, har de en spawning station eller? :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
En ting; hvor mange "field teams" har CTU klart å miste? De har vel mistet et par nå, hvor mange har de igjen, har de en spawning station eller? :p

7936425[/snapback]

Tror de respawner i nærheten av action med en gang de dør..

 

Ganske gode episoder dette synes jeg, litt forutsigende som folk sier her, men slik er det nå da. Kan bli spennende hvis Russland blander seg inn i dette også, vedder en tier på at vi får se minst en etteretningsagent fra Russland i løpet av sesongen.. :p

Lenke til kommentar

Vel The Strategy-player, planen som medarbeideren til Tom var med på er ikke overraskende. Nå vil ''de'' som stiller seg bak Palmer, ha Palmer vekk fra det Ovale rommet - og det for forræderi.

 

Merk dere også kontakten Phillip slettet fra mobilen til Graem i episode 9, Bryce Moore.

 

Dette blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...