Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

En utspekulert figur i det hvite hus er ikke irriterende, men spennende. FBI-mannen gjør bare jobben sin, mens søstra til presidenten er helt pekefinger-pekende "don't mess with me, couse I'm the mutherfuckin' sister of the president, thank you very much!". Litt som en Dr. Phil-deltager eller noe slikt.

7853568[/snapback]

 

Søstera til presidenten har ikke uttrykt noen form for ønske om favorisering pga sitt slektskap. At hun krever at loven skal følges og at rettighetene blir tatt hensyn til er helt normalt for enhver tenkende person, og noe annet hadde ikke vært å forvente av et menneske som arbeider med juss i en menneskerettighetsorganisasjon. Hvis hun ikke kom med pekefingeren sin, ville det være en alvorlig brist i karakteren fra manusforfatternes side.

 

Ang Tom, så er hans vesen meget irriterende i mine øyne. At han er utspekulert er greit nok, men hans fakter, oppførsel, "kvasiusikker" gir han en "pakke" som jeg synes er motbydelig. Mye av dette har med skuespilleren å gjøre. Han har et irriterende utseende, og klarer aldri å la være å bringe hender opp mot ansiktet/hodet (se Numb3rs, Ally McBeal).

Endret av spiffers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra til Palmer er noe av det mest irriterende jeg har sett i en film. Greit athun kjemper for folks juridiske rettigheter, men hun hadde ikke trengt å oppføre seg som en 12 åring som ikke får viljen sin. Hadde vært litt morsommere å se hvis hun hadde gjort som kona til David Palmer, å brukt sin relasjon til presidenten for å gjøre livet surt for dem som stod i veien.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Søstra til Palmer er noe av det mest irriterende jeg har sett i en film. Greit  athun kjemper for folks juridiske rettigheter, men hun hadde ikke trengt å oppføre seg som en 12 åring som ikke får viljen sin. Hadde vært litt morsommere å se hvis hun hadde gjort som kona til David Palmer, å brukt sin relasjon til presidenten for å gjøre livet surt for dem som stod i veien.

7854830[/snapback]

Kanskje det er nettopp dette hun gjør nå?

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på er hvorfor handlingen foregår i Los Angeles hele tiden. CTU er jo stasjonert der, det vet jeg jo, men det hadde vært kult om handlingen hadde forflyttet seg til New York, Chicago eller en annen amerikansk storby..

7855364[/snapback]

Stabilt vær er visst et nøkkelord her. Los Angeles er visst et av stedene med mest stabilt vær i USA, og det trenger de når de skal bruke 9 måneder (or so) på å spille inn ett døgn.
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger.

 

Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden :hrm:

Lenke til kommentar
Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger.

 

Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden  :hrm:

7882864[/snapback]

 

Enig med deg Dotten, fryktlig innlysende episode............desverre :(

Lenke til kommentar
Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger.

 

Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden  :hrm:

7882864[/snapback]

Hardcore SPOILER innhold der :roll:

 

Når er det egentlig 24 begynner på Amerikansk TV?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...