spiffers Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) En utspekulert figur i det hvite hus er ikke irriterende, men spennende. FBI-mannen gjør bare jobben sin, mens søstra til presidenten er helt pekefinger-pekende "don't mess with me, couse I'm the mutherfuckin' sister of the president, thank you very much!". Litt som en Dr. Phil-deltager eller noe slikt. 7853568[/snapback] Søstera til presidenten har ikke uttrykt noen form for ønske om favorisering pga sitt slektskap. At hun krever at loven skal følges og at rettighetene blir tatt hensyn til er helt normalt for enhver tenkende person, og noe annet hadde ikke vært å forvente av et menneske som arbeider med juss i en menneskerettighetsorganisasjon. Hvis hun ikke kom med pekefingeren sin, ville det være en alvorlig brist i karakteren fra manusforfatternes side. Ang Tom, så er hans vesen meget irriterende i mine øyne. At han er utspekulert er greit nok, men hans fakter, oppførsel, "kvasiusikker" gir han en "pakke" som jeg synes er motbydelig. Mye av dette har med skuespilleren å gjøre. Han har et irriterende utseende, og klarer aldri å la være å bringe hender opp mot ansiktet/hodet (se Numb3rs, Ally McBeal). Endret 2. februar 2007 av spiffers Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Søsteren til Palmer må være tidenes mest irriterende person, hands down. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Datteren til Jack er etter min mening utrolig irriterende i de tidligere sesongene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) spiffers: Det er kanskje en litt annen situasjon når USA har blitt bombet de siste 3ukene, en nuke nettopp har gått av, og terrorister løper rundt i byen med enda 4 nukes? Edit: Og jeg liker ikke selve dama da.. Endret 2. februar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 spiffers: Greit nok at oppførselen er en naturlig reaksjon osv, men jeg liker ikke typen, på samme måte som du misliker Tom. Noen som vet om hun/de hadde noe å skjule eller om hun slettet databasen av prinsipp? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Søstra til Palmer er noe av det mest irriterende jeg har sett i en film. Greit athun kjemper for folks juridiske rettigheter, men hun hadde ikke trengt å oppføre seg som en 12 åring som ikke får viljen sin. Hadde vært litt morsommere å se hvis hun hadde gjort som kona til David Palmer, å brukt sin relasjon til presidenten for å gjøre livet surt for dem som stod i veien. Endret 2. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Søstra til Palmer er noe av det mest irriterende jeg har sett i en film. Greit athun kjemper for folks juridiske rettigheter, men hun hadde ikke trengt å oppføre seg som en 12 åring som ikke får viljen sin. Hadde vært litt morsommere å se hvis hun hadde gjort som kona til David Palmer, å brukt sin relasjon til presidenten for å gjøre livet surt for dem som stod i veien. 7854830[/snapback] Kanskje det er nettopp dette hun gjør nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En ting jeg har lurt på er hvorfor handlingen foregår i Los Angeles hele tiden. CTU er jo stasjonert der, det vet jeg jo, men det hadde vært kult om handlingen hadde forflyttet seg til New York, Chicago eller en annen amerikansk storby.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Datteren til Jack er etter min mening utrolig irriterende i de tidligere sesongene. 7854263[/snapback] Men hu var jo driit fin!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 En ting jeg har lurt på er hvorfor handlingen foregår i Los Angeles hele tiden. CTU er jo stasjonert der, det vet jeg jo, men det hadde vært kult om handlingen hadde forflyttet seg til New York, Chicago eller en annen amerikansk storby.. 7855364[/snapback] Stabilt vær er visst et nøkkelord her. Los Angeles er visst et av stedene med mest stabilt vær i USA, og det trenger de når de skal bruke 9 måneder (or so) på å spille inn ett døgn. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Savner Michelle mest. hun var glimrende i sesong 3. Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 oohhh for en episode Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faren er med på alt jo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Oh, sjukt! Trodde ikke han var med på det =/ Tirsdager er alltid kos! Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvertfall klokka 5 på 6 på morgenen for å se på 24 Lover jo bare bedre og bedre for hver episode det her Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 He he Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stakkar Jack hele familien har vendt fyren ryggen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger. Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger. Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden 7882864[/snapback] Enig med deg Dotten, fryktlig innlysende episode............desverre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skjønte det ikke før faren sa han ville snakke med Graem jeg.. Og jeg tenkte faktisk ikke på at Morris blei lurt i en felle heller. Så jeg blei overraska et par steder, men ellers en ganske kjedelig episode. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Må si meg enig med Dotten... Utrolig forutsigbar og kjedelig episode. Sesong 5 var den beste sesongen av 24 i mine øyne, og denne sesongen har langt i fra klart å matche.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Etter å ha hatt god puls i en meget god Prison Break episode så inntok hvilepulsen for alvor i 24. Trolig den værste episoden siden midten av sesong 4. Forferdelig kjedelig og utrolig forutsigbart. Hvem som ble kidnappet, at broren kom til å bli drept, at faren var slem og ikke minst at presidenten kom til å si nei til forslaget var så forbanna innlysende at jeg undres om hele gjengen som skriver manus er byttet ut med noen inkompetente tullinger. Det var sikkert en bra episode for de som ble overasket. For meg var dette knapt terningkast to og denne sesongen har stort sett ødelagt alle muligheter for å kunne matche sesong 5, spesielt når man blir servert episoder som dette. Kan de slutte å hinte om hver forbanna ting og heller overaske oss som i "gamle dager"? Nå er jeg irritert og misunnelig på de som ble underholdt av episoden 7882864[/snapback] Hardcore SPOILER innhold der Når er det egentlig 24 begynner på Amerikansk TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå