Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

He he enig, synes høydeforskjellen mellom brødrene og faren er veldig stor. Trodde at den yngste sønnen alltid ville bli litte grann høyere enn både faren og storebroeren. Er ihvertfall tilfellet i min familie.

7835343[/snapback]

 

I min familie er det, foreløpig, relativt likt... Eller, lillebror har ikke kommet opp på våres nivå enda da.. hehe...

Men nok OT...

 

Må bare si det igjen, skulle gjerne plassert en kule midt i panna på broren til Jack...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

24 har vel tradisjon for å ha med slike. Hadde lyst å kverke både Dina Araz (Berooz si mor), Sherry Palmer og første sesong med Chloe O'Brian.

Lenke til kommentar
Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

24 har vel tradisjon for å ha med slike. Hadde lyst å kverke både Dina Araz (Berooz si mor), Sherry Palmer og første sesong med Chloe O'Brian.

7838484[/snapback]

Ja veit. Sherry Palmer må være verst til nå, men hu søstra jobber virkelig med saken i årets sesong.. Det ligger tydeligvis i familien. :p

Lenke til kommentar
24 har vel tradisjon for å ha med slike. Hadde lyst å kverke både Dina Araz (Berooz si mor), Sherry Palmer og første sesong med Chloe O'Brian.

7838484[/snapback]

Chloe er spør du meg en av de beste karakterene i serien, ved siden av Jack Bauer og Curtis. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker Chloe så godt, men hun er på min liste over "topp 3" i alle fall denne sesongen. Hadde ikke en karakter som Chloe vært der hadde det ikke blitt noe 24 og hadde ikke skuespilleren som spiller Chloe vært der, ville det ikke blitt noen Chloe.

 

Ikke mobb meg nå forresten, men noe av det jeg liker med henne er klesstilen. Jeg sa: ikke mobb.. :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
24 har vel tradisjon for å ha med slike. Hadde lyst å kverke både Dina Araz (Berooz si mor), Sherry Palmer og første sesong med Chloe O'Brian.

7838484[/snapback]

Chloe er spør du meg en av de beste karakterene i serien, ved siden av Jack Bauer og Curtis. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg liker Chloe så godt, men hun er på min liste over "topp 3" i alle fall denne sesongen. Hadde ikke en karakter som Chloe vært der hadde det ikke blitt noe 24 og hadde ikke skuespilleren som spiller Chloe vært der, ville det ikke blitt noen Chloe.

 

Ikke mobb meg nå forresten, men noe av det jeg liker med henne er klesstilen. Jeg sa: ikke mobb.. :p

7841171[/snapback]

Jo da, hun er en god karrakter, og jeg føler på ingen måte det samme kverkebehovet i sesongene etter 3'ern. Det var bare at jeg ikke tålte tryne hennes da hun dreiv å gjemte den babyen og de greiene der.

 

Når man kjenner henne gjennom flere sesonger er hun virkelig god.

Lenke til kommentar
Hehe, det var vel den scenen der som forandret Chloe ifra irriterende sekretær til Jacks spire.. Var kanskje litt vel mye politikk i denne episoden, men det ble jo etablert at John er årets drittsekk i det Hvite hus.

John? Tom mener du vel? :)

 

Uansett, en bra episode med en del spekulasjoner. Graem er virkelig en type for seg selv. :wee:

Lenke til kommentar

Alt for lite Jack. Han har hovedrollen, ikke en birolle. Blir artig å se hva det er med familien hans. Troverdigheten til hele serien er avhengig av at det ikke er noe latterlig teit noe. Syntes de prøver litt vel for mye denne sesongen her. Men det er fortsatt mye igjen og jeg håper dette blir bra. 24 er jo fortsatt den desidert beste actionserien der ute, selv om skribentene ikke så langt gjør en like god jobb som det Kring og co får til i Heroes.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se irritasjonsmomentet i søstera til presidenten. Han FBI-agenten med sin "gi faen i civil rights" holdning og Tom er større irritasjonsmoment synes jeg...

7851758[/snapback]

Sier meg helt enig med deg.

7852158[/snapback]

 

Yeah. Lurer på hva som skjer videre med kona til Buchanan. Jeg tipper hun blir å gjøre noe mot Tom som setter i gang noe større.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se irritasjonsmomentet i søstera til presidenten. Han FBI-agenten med sin "gi faen i civil rights" holdning og Tom er større irritasjonsmoment synes jeg...

7851758[/snapback]

En utspekulert figur i det hvite hus er ikke irriterende, men spennende. FBI-mannen gjør bare jobben sin, mens søstra til presidenten er helt pekefinger-pekende "don't mess with me, couse I'm the mutherfuckin' sister of the president, thank you very much!". Litt som en Dr. Phil-deltager eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...