Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, enig. Får mere utbytte av serien slik og ellers andre ting jeg ser på. Da setter jeg meg inn bedre inn på serien og er konstrentrert hele veien. I tillegg så er det også koselig. :wee:

7828912[/snapback]

 

Helt enig.

Selv om det er fristende å få sett episoden så fort som mulig, så står jeg imot fristelsen (både fordi jeg må og fordi jeg vil :p) fordi jeg føler serier skal sees på kveldstid. :)

Vil ikke se episodene om morgenen når jeg er trøtt. Vil se dem utpå kvelden med et glass cola til. :love:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

Word!

 

Forresten så syns jeg denne episoden var ganske bra, men ikke bedre enn den forrige.. Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor Karen Hayes måtte si opp. Noen som kan fortelle litt om det?

Lenke til kommentar
Forresten så syns jeg denne episoden var ganske bra, men ikke bedre enn den forrige.. Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor Karen Hayes måtte si opp. Noen som kan fortelle litt om det?

7834005[/snapback]

Fordi Tom pressa henne til å gjøre det, også overbeviste Tom at hu ikke hørte til der.

 

Var det riktig?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Forresten så syns jeg denne episoden var ganske bra, men ikke bedre enn den forrige.. Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor Karen Hayes måtte si opp. Noen som kan fortelle litt om det?

7834005[/snapback]

Tom synes hun var i veien for ham og presidenten. Slik at han ikke fikk manipulert han slik han ville. Derfor gravde han frem det med mannen hennes, og fikk henne til å slutte. Men tror nok ikke vi har sett det siste av henne.

Lenke til kommentar
Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

Word!

 

Forresten så syns jeg denne episoden var ganske bra, men ikke bedre enn den forrige.. Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor Karen Hayes måtte si opp. Noen som kan fortelle litt om det?

7834005[/snapback]

Den forrige synes jeg faktisk var den episoden som var minst spennende, selv om alle var spennende. Eneste var det med Jacks familie.

Lenke til kommentar
Forresten så syns jeg denne episoden var ganske bra, men ikke bedre enn den forrige.. Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor Karen Hayes måtte si opp. Noen som kan fortelle litt om det?

7834005[/snapback]

Fordi Tom pressa henne til å gjøre det, også overbeviste Tom at hu ikke hørte til der.

 

Var det riktig?

7834269[/snapback]

 

Nja, ikke helt riktig. Tom presset hun, ja. Men han overbeviste vel egentlig ikke Karen om at hun ikke hørte til der. Han bare utpresset hun.

 

Hun ble utpresset med at Bill Buchanan hadde latt Abu Fayed gå etter en arrestasjon tidligere det det året (eller året før), også var informasjonen om dette gjemt / slettet, men den ble funnet igjen.

 

Altså, hun ble _ikke_ utpresset fordi Fayed fikk gå. Men fordi informasjoen om at de hadde han ble gjemt unna av Buchanan / Karen Hayes, og det er ikke helt bra for karieren til Bill.

 

En ting jer lurer på er hva agendaen til Tom egentlig er. Jeg tviler strekt på at han kun er ute etter å skjerpe sikkerheten i landet. :ph34r:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
En ting jer lurer på er hva agendaen til Tom egentlig er. Jeg tviler strekt på at han kun er ute etter å skjerpe sikkerheten i landet.  :ph34r:

7834480[/snapback]

Jeg tror han egentlig vil det beste for landet, men at han gjør dette ut ifra hvordan han syns det er best. Og ikke de andre syns. Og jeg tror han er i stand til å gjøre mye godt, så vel som ondt.

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig det er han som er muldvarpen i denne sesongen...

7834931[/snapback]

Det tror ikke jeg. Han bare virker som det, men egentlig er det noen andre. Hvis det er noen i det hele tatt. Noe jeg håper på vi ikke får se.

7834936[/snapback]

Det må være en muldvarp. Det er ikke 24 uten en (så fremst de ikke har kommet med et nytt konsept, som er bedre).

Det er vel heller tvilsomt at Tom er muldvarpen. Det er alt for tidligt for det. Den siste personen i leddet har aldrig gjort noe "bad guy stuff" for det nermer seg slutten av serien.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Knallepisode, men jeg synes han agent Simons eller hva det var kunne flippa helt ut og putta en kule i hue på søstra til Wayne. Gud for et irriterende kvinnemenneske!

7832147[/snapback]

 

He he enig, synes høydeforskjellen mellom brødrene og faren er veldig stor. Trodde at den yngste sønnen alltid ville bli litte grann høyere enn både faren og storebroeren. Er ihvertfall tilfellet i min familie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...