3raz3r Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Og dette kan jo brukes til noe neste sesong eller noe sånt. 7812948[/snapback] Hadde vært relativt teit, synes jeg, hvis de hadde ventet til neste sesong med å vise hva som skjedde i Kina. Er jo tross alt nå det er hot! Men er jo mulig vi kan få sett noen flashbacks fra Kina da. Men siden de slapp ut den mini-episoden fra Kina og han ble utvekslet tror jeg det er et ferdigskrevet kapittel i 24 egentlig. Endret 27. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 IMO tror jeg ikke selv Bauer klarer å rømme fra Kinesisk fengsel, og komme seg helt hjem til USA. Mer realistisk at han ble utvekslet. Vi har forresten ikke fått høre hva Kineserne fikk for han. Det kommer sikkert opp senere uti sesongen. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Sesong 6 skuffer ikke! Ble nettopp ferdig i helgen med å se de 5 første episodene, og detter var bra..UTENOM en ting : Pokker å irritert jeg ble da Curtis ble drept, han er jo en av de kuleste i serien!! Ellers så er denne starten på sesong 6, en av de bedre!! Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Sesong 6 skuffer ikke! Ble nettopp ferdig i helgen med å se de 5 første episodene, og detter var bra..UTENOM en ting : Pokker å irritert jeg ble da Curtis ble drept, han er jo en av de kuleste i serien!! Ellers så er denne starten på sesong 6, en av de bedre!! Gleder meg til fortsettelsen 7822083[/snapback] Huff ja. Curtis var jo en kul kar. Husker i forrige sesong da manus-skribentene gikk berserk og drepte ene hoved-person etter den andre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det kan ha mye med skuespillerne selv. Søker andre utfordringer, etc etc.. Sånn som Tony og nesten Michelle har vært med helt fra starten, det har vel nesten Curtis også.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Om noe av Jacks opphold i Kina skulle ha vært med i denne sesongen uten flashbacks, har det jo tatt opp en god del av sesongen hvor Jack sitter på et fly over Stillehavet.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det kan ha mye med skuespillerne selv. Søker andre utfordringer, etc etc.. Sånn som Tony og nesten Michelle har vært med helt fra starten, det har vel nesten Curtis også.. 7823923[/snapback] Kan ihvertfall se Michelle i Alien vs. Predator: AVP2 pen dame hun asså. Anyway Curtis fikk som fortjent, istedenfor å forbli profesjonell og holde følelsene sine for seg selv hadde ikke Bauer trengt å skyte han. Men i 24 blir jo alle drept untatt Jack. Fyren døde jo i sesong 2 for så å komme tilbake. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Men i 24 blir jo alle drept untatt Jack. Fyren døde jo i sesong 2 for så å komme tilbake. 7827557[/snapback] = ? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det får vel være opp til regisøren(-e) (flere innblandet?) hva som skjer i 24, og la oss bli revet med av spenningen! Ny episode om ikke så lenge, dette blir bare helt herlig. For å friske opp deres nerde-hjerner, så er altså Jack hos sin bror Graham for å få ut litt informasjon. Om det lykkes, gjenstår å se. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 er det i morgen den blir sendt i USA? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Mye spørsmål om episodene, så jeg tar det opp en gang for alle - og håper det blir den siste gangen: Episodene i USA sendes kl. 21.00 mandag, lokal tid. Vi må derfor vente et par timer før vi kan se det her. Konklusjon: Episoder for oss er tilgjengelig tirsdager. Endret 29. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Gleder meg skikkelig nå. Nesten så jeg har lyst til å sitte oppe hele natten å vente på episoden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Samme her. Bare synd at diverse plikter som kaller i morgen tidlig forhindrer meg fra å gjøre det. Menmen, noe å glede seg til i morgen kveld da. Endret 29. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg er såpass heldig at jeg begynner sent på skolen hver tirsdag. Så jeg rekker å se på det før jeg drar på skolen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg starter også seint i morgen! Blir vel å se det før jeg drar.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg starter også seint i morgen! Blir vel å se det før jeg drar.. 7828413[/snapback] Er ganske kjekt det. Slipper man at folk som har sett det før skolen kommer med en skikkelig spoiler. Da er det bedre å sikre seg og være den som kommer med en spoiler :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 For min del, så koser jeg meg alltid med 24 på kvelden. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Onyx: Samme her. Synes det er kjedelig å se på på dagtid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Ja, enig. Får mere utbytte av serien slik og ellers andre ting jeg ser på. Da setter jeg meg inn i serien bedre og er konstrentrert hele veien. I tillegg så er det også koselig. Edit: Merkelig hvordan søvnen tar over, altså. =) Endret 30. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå