Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Og dette kan jo brukes til noe neste sesong eller noe sånt.

7812948[/snapback]

Hadde vært relativt teit, synes jeg, hvis de hadde ventet til neste sesong med å vise hva som skjedde i Kina. Er jo tross alt nå det er hot! Men er jo mulig vi kan få sett noen flashbacks fra Kina da. Men siden de slapp ut den mini-episoden fra Kina og han ble utvekslet tror jeg det er et ferdigskrevet kapittel i 24 egentlig.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong 6 skuffer ikke! Ble nettopp ferdig i helgen med å se de 5 første episodene, og detter var bra..UTENOM en ting : Pokker å irritert jeg ble da Curtis ble drept, han er jo en av de kuleste i serien!! Ellers så er denne starten på sesong 6, en av de bedre!! Gleder meg til fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Sesong 6 skuffer ikke! Ble nettopp ferdig i helgen med å se de 5 første episodene, og detter var bra..UTENOM en ting : Pokker å irritert jeg ble da Curtis ble drept, han er jo en av de kuleste i serien!! Ellers så er denne starten på sesong 6, en av de bedre!! Gleder meg til fortsettelsen :)

7822083[/snapback]

 

Huff ja. Curtis var jo en kul kar. Husker i forrige sesong da manus-skribentene gikk berserk og drepte ene hoved-person etter den andre.

Lenke til kommentar
Det kan ha mye med skuespillerne selv. Søker andre utfordringer, etc etc.. Sånn som Tony og nesten Michelle har vært med helt fra starten, det har vel nesten Curtis også..

7823923[/snapback]

 

Kan ihvertfall se Michelle i Alien vs. Predator: AVP2 pen dame hun asså. :yes:

 

Anyway Curtis fikk som fortjent, istedenfor å forbli profesjonell og holde følelsene sine for seg selv hadde ikke Bauer trengt å skyte han. ;)

 

Men i 24 blir jo alle drept untatt Jack. Fyren døde jo i sesong 2 for så å komme tilbake. :D

Lenke til kommentar

Det får vel være opp til regisøren(-e) (flere innblandet?) hva som skjer i 24, og la oss bli revet med av spenningen!

 

Ny episode om ikke så lenge, dette blir bare helt herlig. For å friske opp deres nerde-hjerner, så er altså Jack hos sin bror Graham for å få ut litt informasjon. Om det lykkes, gjenstår å se. :wee:

Lenke til kommentar

Mye spørsmål om episodene, så jeg tar det opp en gang for alle - og håper det blir den siste gangen: Episodene i USA sendes kl. 21.00 mandag, lokal tid. Vi må derfor vente et par timer før vi kan se det her. Konklusjon: Episoder for oss er tilgjengelig tirsdager. ;)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ja, enig. Får mere utbytte av serien slik og ellers andre ting jeg ser på. Da setter jeg meg inn i serien bedre og er konstrentrert hele veien. I tillegg så er det også koselig. :wee:

 

Edit: Merkelig hvordan søvnen tar over, altså. =)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...