Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Ja, en sesong med "Jack-The Escape From China" hadde gjort seg. Føler det ble altfor lettvindt. Er nesten som når jeg skriver stil og er inne på en bra story. Så plutselig får jeg en stor trang til bare å stikke hjem, så avslutter jeg ekstremt brått. Feks ved at noen dør, eller at noe veldig simpelt skjer. Kunne ihvertfall bare vært noen episoder som omhandlet rømningen, så ikke 24 hadde blitt akkurat som Prison Break!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker på en sesong 6 med rømning fra Kina har jeg vanskelig for å involvere ctu og presidenten, kanskje president kunne vært innblandet siden det er en venn av Jack men ctu?

 

Usikker på hvor mange personen som kunne vært med på noe sånt, og hvertfall av de som er faste nå, men folk er jo så kreative så det kunne sikkert gått bra. Men jeg tviler på det hadde følgt 24 mønsteret som har fungert så bra til nå. Men et par episoder i kina hadde ikke vært så ille.

Lenke til kommentar
På den ene platen til sesong 5 ligger det en Prequel til sesong 6. Denne varer i ca 10 minutter, å handler om hvordan Jack har det i Kina.

7804328[/snapback]

Hvordan han har det, ja. Men rømningen, det er den som er interessant. Personlig syns jeg det blir en altfor lett løsning slik de har gjort det.

Lenke til kommentar
På den ene platen til sesong 5 ligger det en Prequel til sesong 6. Denne varer i ca 10 minutter, å handler om hvordan Jack har det i Kina.

7804328[/snapback]

Hvordan han har det, ja. Men rømningen, det er den som er interessant. Personlig syns jeg det blir en altfor lett løsning slik de har gjort det.

7805994[/snapback]

 

Hmm, men han rømmer ikke. Han blir utvekslet mot noe USA gir Kina, som vi ikke vet hva er.

Lenke til kommentar
Hmm, men han rømmer ikke. Han blir utvekslet mot noe USA gir Kina, som vi ikke vet hva er.

7806254[/snapback]

Det har jeg ikke sagt heller. Jeg vet at han ble utlevert. Men, det blir en altfor lett løsning på problemet. De kunne jo gjort ganske mye ut av akkurat det der, men istedet velger de å dra en slik enkel løsning. Kunne ihvertfall brukt et par-tre episoder på rømningen. Og så startet selve "oppdraget".

Lenke til kommentar

Det har vel noe med at de ikke kan gå for langt når det gjelder Kina, dere har sikkert sett at de aldri nevner navn på noen land hvor terroristene kommer fra i de tidligere sesongene og sånt. De sier bare at "disse tre landene var innblandet" og viser et papir f.eks, eller at det kommer en ambassadør og hilser på.

Lenke til kommentar
Det har vel noe med at de ikke kan gå for langt når det gjelder Kina, dere har sikkert sett at de aldri nevner navn på noen land hvor terroristene kommer fra i de tidligere sesongene og sånt. De sier bare at "disse tre landene var innblandet" og viser et papir f.eks, eller at det kommer en ambassadør og hilser på.

7806312[/snapback]

Ja, du har nok rett. Er vel redde for represalier fra de enkelte landene/terroristene, og svekket tillit i andre saker. Så er forståelig. Men seerne hadde nok likt å sett det, ihvertfall jeg vet jeg hadde likt det. Men så er ikke jeg medlem av noen terrororganisasjon heller, og lar meg støte så lett!

Lenke til kommentar
De blir nødt å ta opp historien med Kina en gang i sesongen.

Kommer nok snart

7809564[/snapback]

De er jo ikke nødt til det. De har jo avsluttet det temaet ved at han ble utvekslet. Og hvordan han hadde det har vi jo sett i den lille episoden som ble vist. Så jeg tviler på at vi kommer til å få se veldig mye mer av Kina-oppholdet til Jack.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Den 12. februar går det to (2) 24 episoder. Noen som vet hvorfor de sender 2 stk "midt" inni sesongen?

7793234[/snapback]

det gjord dem jo med sesong 5 også , det er slik sendingen for 24 sesongen er 2 episoder i starten ( ble egentlig 4 denne gang da ) , 2 episoder midt i sesongen og 2 epiosder helt i slutten av sesongen.

Lenke til kommentar
På den ene platen til sesong 5 ligger det en Prequel til sesong 6. Denne varer i ca 10 minutter, å handler om hvordan Jack har det i Kina.

7804328[/snapback]

Hvordan han har det, ja. Men rømningen, det er den som er interessant. Personlig syns jeg det blir en altfor lett løsning slik de har gjort det.

7805994[/snapback]

 

Hmm, men han rømmer ikke. Han blir utvekslet mot noe USA gir Kina, som vi ikke vet hva er.

7806254[/snapback]

 

Og dette kan jo brukes til noe neste sesong eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...