Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på spoilerne. Å buse ut med hva man ser for previews er ikke akseptabelt og ganske ødeleggende for de som ønsker å bli overasket. Ta hensyn til dette og bruk skjul-knappen. Et innlegg er redigert og to innlegg som påpeker spoilere er fjernet (rapporter heller slik at vi kan komme løpende til for å skule spoileren) :)

Lenke til kommentar

At den fyren var Jack sin bror var Hotel Cæsar tåpelig. Urk, skulle tro de hentet inspirasjon fra Glamour. Alt for tåpelig for min smak, det må en heller genial forklaring til for at jeg skal kjøpe den der. Hva blir det neste? Kanskje president Palmer er Buchanan sin ukjente sønn? :ph34r:

 

Nei, får håpe det bare er en liten glipp eller at det er en genial forklaring bak det hele. Ellers en ok episode.

Lenke til kommentar
At den fyren var Jack sin bror var Hotel Cæsar tåpelig. Urk, skulle tro de hentet inspirasjon fra Glamour. Alt for tåpelig for min smak, det må en heller genial forklaring til for at jeg skal kjøpe den der. Hva blir det neste? Kanskje president Palmer er Buchanan sin ukjente sønn? :ph34r:

 

Nei, får håpe det bare er en liten glipp eller at det er en genial forklaring bak det hele. Ellers en ok episode.

7799175[/snapback]

 

Hvorfor det? Bare fordi at de ikke ligner hverandre betyr det ikke at de er brødre. Eller mener du hatet som broren har mot Jack. Ikke alle familier lever et A4 liv, takk for det. Eller missforstår jeg deg? :ph34r:

Lenke til kommentar

Ingenting med likhet å gjøre, tvillinger i Glamour ligner heller ikke. ;)

 

Det er hele ideen. Det er slike "sjokk" som såpeseriene prøver å overgår hverandre med. 24 har prøvd å overgå torturscener og handlinger Jack må gjøre fra den ene sesongen til den neste. Så nok er det plutselig broren som skal gjenomgå. Neste sesong blir det vel Kim Bauer :roll:

 

Det er ikke dette som gjør 24 så bra. Blir bare litt vel mye så langt denne sesongen. Og samtalen mellom presidenten og hans rådgivere gir jo bare inntrykk av at de er komplette idioter som ikke kan konsekvensanalyse. Ja det er greit at det er gjort bevisst fra serieskaperne for å engasjere seeren til å få innblikk i fordelene og ulempene med de politiske valgene, men det er alt for mye teskjemodus og gjentagende. Det må da også være mulig å lage en heseblesende 24 sesong uten terrorister som skal sprenge opp Los Angeles hver eneste gang.

 

Hadde vært fornøyd med en sesong hvor han prøvde å flykte fra Kina jeg. Slik de holder på nå blir vel neste oppdrag å forhindre at jorden blir sprengt i filler av hans datter. :shrug:

 

Hadde det ikke vært for at Jack Bauer spiller i serien så hadde jeg vel slått av. Hvem er egentlig Kiefer Sutherland? :wee:

Lenke til kommentar

Dotten.....Du må være en av de mest POSITIVE i hele verden når det gjelder serien 24 altså :p

 

Fatter nesten ikke hvordan det går ann å se serien med en så EKSTREMT POSITIV holdning jeg? :hmm:;)

 

Men støtter deg i at jeg skulle likt å se Jack flykte fra Kina. Føler nesten at de har hoppet over en sessong her, men det er jo en annen sak.

 

Men lurer også på hva som er galt i at han "kødden" var broren til Jack. Håper du kan utdype det litt.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...