Elmek38 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har ikkje vert særlig observang her ser eg. Selv om eg var litt spektisk til enkelte scener. Men de var iallfall veldig godt laget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Bra laget, kjente igjen mange filmer inni der.. Black Hawk Down, Independence Day m.m.. Den hvor "Jack" står å kneler husker jeg ikke hva heter.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Moro at en så tøff og karakteristisk skuespiller som James Cromwell er med. Noen som vet hvilken rolle han får? 7028221[/snapback] Ja jeg vet og det er en liten stor nyhet. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han spiller Pappa Bauer Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Gleder meg sykt til sesong 6... 24 er etter min mening beste spenningsserie som er lagd... Edit: skriveleif Endret 8. oktober 2006 av azzman Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Gleder meg sykt til sesong 6... 14 er etter min mening beste spenningsserie som er lagd... 7029584[/snapback] 14? Eneste måten serien hadde hatt det navnet var om folk faktisk gjorde som Jack Bauer sa.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Gleder meg sykt til sesong 6... 14 er etter min mening beste spenningsserie som er lagd... 7029584[/snapback] 14? Eneste måten serien hadde hatt det navnet var om folk faktisk gjorde som Jack Bauer sa.... 7029642[/snapback] Haha! ^^ Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Gleder meg sykt til sesong 6... 14 er etter min mening beste spenningsserie som er lagd... 7029584[/snapback] 14? Eneste måten serien hadde hatt det navnet var om folk faktisk gjorde som Jack Bauer sa.... 7029642[/snapback] Haha.. Bomma litt der gitt Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Synes de var mange ekle skuespillere i den lineupen, men gleder meg sinnsykt mye til sesong 6 Gledelig at Milo er tilbake, likte han ganske godt i sesong 1 og savnet han i sesong 2. Irriterende at ex presidenten er tilbake, håpet han bare skulle forsvinne å råtne i et fengsel lr.no. Ellers var jo sesong 5 fryktelig spennende, men har de folka ikke følelser og hjerte? TA LIVET AV TONY OG MICHELLE? å herrrrrregud det var trist og gjorde vondt. Tony er helt, og var mye større en Jack Og hva med David? Uff og uff :| Det er kanskje slike ting som folk mener 24 og spesielt sesong5 er så bra, men jeg er litt av ei pinlig og hater at folk dør og når alt er grusomt og fælt Endret 12. oktober 2006 av Crispin Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 tror sesong 6 blir veldig bra , 24 leverer altid like bra om så ikke bedre! 24 er den beste serien Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg synes de ihvertfall kunne spart Tony, som var en virkelig kul karakter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja enig, han var den beste karakteren etter Jack mener nå jeg.. Men det kan jo være at han ikke hadde lyst til å spille mer da? Han har jo vært med i alle sesongene nå. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Tipper det var grunnen, at han ikke ville bli med mer i serien, det er veldig synd når slikt skjer, og de er nødt til å ta livet av en character for å få han ut av serien :| Synes veldig godt de heller bare kunne latt Tony og Michelle få leve i fred Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Gleder meg bra til denne serien, begynte å se da sesong 5 startet på TV2 og man kan trygt si at den har seilt opp som en av mine soleklare favorittserier. Også gøy å se at Logan er på skuespillerlisten sammen med de gode gamle. Godt LOST sesong 3 er i gang så vi har noe å drøye ventetiden med.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Den blir litt utenfor tema, men noen som har peiling på når sånn ca. sesong 6 begynner på TV2? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Etter hva jeg som begynte å se på 24 fra sesong 5 på TV2 (se post over), har de fleste sesongene startet tidlig på året i USA og begynt her i Norge på våren/forsommeren, så ser for meg at vi får en seriestart her i Norge, på ca samme tid som i fjord. Tror det var i mai en gang:) *gledeseg* Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Godt og se Logan? President Logan? Hva er bra med han? Ufyselig kar! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Godt og se Logan? President Logan? Hva er bra med han? Ufyselig kar! 7121524[/snapback] Quote neste gang, men regner med det er meg du prater til. Er selvfølgelig enig i at Logan er en stor drittsekk, og det var er høydepunkt når han ble tatt i siste episode. Det jeg mente var at det skal bli morsomt å se hvilken rolle og plass Logan skal ha i denne sesongen. Tross alt er han jo en interesant karakter. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Godt og se Logan? President Logan? Hva er bra med han? Ufyselig kar! 7121524[/snapback] Quote neste gang, men regner med det er meg du prater til. Er selvfølgelig enig i at Logan er en stor drittsekk, og det var er høydepunkt når han ble tatt i siste episode. Det jeg mente var at det skal bli morsomt å se hvilken rolle og plass Logan skal ha i denne sesongen. Tross alt er han jo en interesant karakter. 7121641[/snapback] Sant nok, men selv om slike personer er interesane hater jeg virkelig slike person, hadde det vært opp til meg hadde alle gått rundt å gjort snille ting. Kunne kanskje blitt litt kjedelig for de fleste men Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Klarer nesten ikkje å vente nå! Bare 1 døgn til traileren for sesong 6 kommer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Klarer nesten ikkje å vente nå! Bare 1 døgn til traileren for sesong 6 kommer. 7135081[/snapback] Ja, det er nesten helt sykt. Nå skal jeg begynne på sesong 4, og da har jeg november og desember til å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå