Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finner ikke en lignende

7777215[/snapback]

 

Det betyr ikke at du kan bruke Onyx sin! Finn deg en egen sier jeg bare!

7777356[/snapback]

Ro deg ned noen hakk a, tror du ikke jeg prøver?!

 

EDIT: Sånn, da var den på plass, måtte lage den selv(utrolig at jeg ikke fant den på nettet).

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Aiai så den mystiske mannen fra sesong 5 er broren til Jack! Herlig hvordan Jack behandlet han, for han var passe ekkel og creepy. Curtis ser ut som har tatt kvelden, selv om det var lite info angående han.

7779783[/snapback]

 

Gi en liten recap på han der fyren, kan ikke huske noen mystisk mann fra sesong 5.

Lenke til kommentar

Ganske slækk episode i dag, noe jeg likte veldig godt, regner med at intensiteten og spenningen kommer tilbake for fullt etterhver.. Virker som Curtis er død ja.. :( Spennende at de drar inn familien til Jack som badguys, mangler bare at Kim står bak det hele.. :p

 

Må bare si at jeg ikke kan fordra søstra til Wayne altså. Skikkelig irriterende bitch som bare kan dra dit peppern gror helst..

Lenke til kommentar

Akkurat sett den siste episoden nå. Og jeg må si at den ikke holdt et så høyt nivå som de fire forrige episodene. Men den var fortsatt bra. Likte at man får se familien til Jack. Man skulle nesten tro at Jack ikke hadde noen familie. (fortsetter han som han gjør på slutten går det vel den veien og :p )

Lenke til kommentar

Ikke høyt tempo i denne episoden, men alikevel en vedlig bra episode. Bra Jack "tok seg av broren", for broren sa jo noe som: Vi skulle ha drept jack når vi hadde sjangsen. Eller noe i den duren. Tror ikke broren er dau enda, men etter litt mer tortur fra jack så ender det vel opp med NATTA NATTA for han.

Lenke til kommentar

Spennende mellom kl. 10 og 11. Spenningen ligger mellom ordene. Når Graham sa til Logan at de skulle drepe Jack når de hadde sjangsen i sesong 5 - så ligger det noe enda mere i denne ''saken''.

 

Gjenstår å se om Graham *eller Phillip er i sammarbeid.

 

Edit: *Og skal det vel være.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Knallepisode, ikke så mye action, men det gjør ikke noe. Broren til Jack er altså han som styrte Logan i forrige sesong, den tror jeg de færreste hadde sett komme.  :)

7783369[/snapback]

 

Veldig bra episode ja, Broren til Jack er jo han fra forrige sesong som styrte Logan og prøvde å få han til å invadere midtøsten slik at han kunne få olje flekker. Gleder meg til å se om faren til Jack har en finger med i spillet, ville ikke forundre meg om det skulle være tilfellet i og med at Graham er superskurk og gjør masse buisniss med Phillip/Faren.

 

En ting som blir jævlig spennende å se er hvem som er hoved mannen bak hele terror prosjektet og hva som blir neste fase. Nekter å tro at resten av 24 episodene i sesong 6 skal dreie seg 4 små atombomber.

 

Btw er det noen som har en slags pyramide over hvem som er involvert. Vet at hovedmannen ikke er tatt enda, men de vi vet om er jo Graham,Fayed,Han duden Fayed kjøper detonatorne av, samt. en Secret Service agent i det hvite hus (igjen).

 

Tror forresten at det er en liten mulighet at Al-Assad er med på det. I og med at han har fått en slags diplomati kontrakt med presidenten ville jo det vært perfekt for han.

 

 

Leste forresten på wikipedia at Charles og Martha Logan dukker opp igjen i denne sesongen, så blir spennans og se om Charles fortsatt har noe makt. Kilde Wikiepedia: Gregory Itzin in an interview stated that he will be returning as Charles Logan sometime in the middle of day 6.

 

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Veldig bra episode. Ble veldig overraska over at han fyren fra sesong 5 faktisk er broren til Jack.

7786372[/snapback]

 

Det var den store twisten i denne episoden ja. Liker det. Spennende at de begynner å dra inn Jacks familie, spesielt når de viser seg å ikke være helt på samme side som Jack. Likte at broren fikk litt juling på slutten der også. :D

Alt i alt en bra episode. Som forventet, regnet nesten med at det ville komme en litt roligere episode etter den enormt spenstige sesongstarten. :)

Lenke til kommentar

Helt på starten, hvor Jack og en annen redder en fra et helikopter, sa han fyren inne i helikopteret virkerlig "Chuck, is that you?"? jeg lo hvertfall :wee:

A catch-phrase, or running gag in this comic is the line „Chuck, is that you“? that is usually asked by air traffic controllers after Chuck has said something stupid on the radio or is confused about the radio procedures. It has been reported that in real life, when somebody makes a mistake on the radio, you can sometimes hear a „Chuck is that you?“ from someone else on the frequency.

 

Og som mange allerede har sagt er det bra at det er mer Jack sin familie. Det jeg syns er rart er at jeg tror ikke broren kunne drept Jack egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...