Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med rådgiveren til presidenten? Han virker jo ikke som en grei kar. Gode, gamle "the biscuit" fra Ally McBeal altså. :)

 

Forøvrig synes jeg den siste episoden var veldig bra.

7770678[/snapback]

Hvis det er han Tom du tenker på så kan jeg som sagt ikke fordra han, men jeg tror ikke han er en badguy for det. Han har bare sine meninger om hvordan det hele burde ordnes, og kan kanskje skape noen problemer ut av det.

Lenke til kommentar
Hvis det er han Tom du tenker på så kan jeg som sagt ikke fordra han, men jeg tror ikke han er en badguy for det. Han har bare sine meninger om hvordan det hele burde ordnes, og kan kanskje skape noen problemer ut av det.

7770776[/snapback]

Enig med deg der. Han vil nok bare det han tror er best for landet.

Lenke til kommentar
Hva synes dere om Wayne da? Han minner meg om en pinglete Prez Palmer, han må jo bole litt skal han ligne president :p Gleder meg til tirsdag, da blir det 24 once again! :D

7772286[/snapback]

Ja, han minner litt om en whimp. Men, han fikk jo bevist seg litt i forrige sesong da han var på tur med selveste Jack himself da. Men han har litt lite av egne meninger syns jeg. Og hører altfor mye på rådgiverne sine. Det er dumt, liker det bedre når Presidenten er litt mer selvstendig. Sånn som David.

Lenke til kommentar
Synes serien startet friskt. Tror Tom kommer til å gjøre resten av døgnet ganske surt med sin arroganse. Hvis det skulle være en muldvarp, mot formodning, så tipper jeg det er exen til Chloe, han virker temmelig merkelig...

7772646[/snapback]

Ja, enig der. Håper bare det ikke blir altfor mye om det og generelle intriger innenfor CTU-HQ. Liker det bedre når det er action all the way!

Lenke til kommentar
men når kan jeg få sett den da? og hvordan?

7777050[/snapback]

Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering (dette gjelder spesielt spørsmål om hvor og når den er på nett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...