quakie Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 At Nadia var muldvarp hadde kanskje vært litt for opplagt, men vi får se om de har bevart dette fra tidligere sesonger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enig med alle dere. Muldvarp og homeland/division er oppbrukt. Håper de har funnet ut det selv også. Håper det går an å ha en sesong uten at de pene damene er muldvarper Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det ser jo ut til at de tenker nytt, i og med at den ene atombomben sprengte. Men enkelte klisjeér må vi nok vente oss. Håper bare, som dere andre, at Division og muldvarper holder seg lengst mulig unna! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) I stedet for muldvarper blir det nok heller han kjæresten til Chloe som serverer problemene innad i CTU. Endret 21. januar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hva med rådgiveren til presidenten? Han virker jo ikke som en grei kar. Gode, gamle "the biscuit" fra Ally McBeal altså. Forøvrig synes jeg den siste episoden var veldig bra. Endret 21. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva med rådgiveren til presidenten? Han virker jo ikke som en grei kar. Gode, gamle "the biscuit" fra Ally McBeal altså. Forøvrig synes jeg den siste episoden var veldig bra. 7770678[/snapback] Hvis det er han Tom du tenker på så kan jeg som sagt ikke fordra han, men jeg tror ikke han er en badguy for det. Han har bare sine meninger om hvordan det hele burde ordnes, og kan kanskje skape noen problemer ut av det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis det er han Tom du tenker på så kan jeg som sagt ikke fordra han, men jeg tror ikke han er en badguy for det. Han har bare sine meninger om hvordan det hele burde ordnes, og kan kanskje skape noen problemer ut av det. 7770776[/snapback] Enig med deg der. Han vil nok bare det han tror er best for landet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva synes dere om Wayne da? Han minner meg om en pinglete Prez Palmer, han må jo bole litt skal han ligne president Gleder meg til tirsdag, da blir det 24 once again! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 ojojoj har det begynt alt!? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva synes dere om Wayne da? Han minner meg om en pinglete Prez Palmer, han må jo bole litt skal han ligne president Gleder meg til tirsdag, da blir det 24 once again! 7772286[/snapback] Ja, han minner litt om en whimp. Men, han fikk jo bevist seg litt i forrige sesong da han var på tur med selveste Jack himself da. Men han har litt lite av egne meninger syns jeg. Og hører altfor mye på rådgiverne sine. Det er dumt, liker det bedre når Presidenten er litt mer selvstendig. Sånn som David. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Synes serien startet friskt. Tror Tom kommer til å gjøre resten av døgnet ganske surt med sin arroganse. Hvis det skulle være en muldvarp, mot formodning, så tipper jeg det er exen til Chloe, han virker temmelig merkelig... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Synes serien startet friskt. Tror Tom kommer til å gjøre resten av døgnet ganske surt med sin arroganse. Hvis det skulle være en muldvarp, mot formodning, så tipper jeg det er exen til Chloe, han virker temmelig merkelig... 7772646[/snapback] Ja, enig der. Håper bare det ikke blir altfor mye om det og generelle intriger innenfor CTU-HQ. Liker det bedre når det er action all the way! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvem er Tom? Men jeg liker ikke han Morris(Typen til Chloe), det er noe muffins med han. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tom er han karen som er rådgiver for presidenten.. Han har et lite snev av krøller, og har vært med i bl.a Ally McBeal og Mr.Bean-filmen (katastrofe-filmen eller no)... Btw, liker ikke fyren.. (i 24 altså) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tom er han karen som er rådgiver for presidenten.. Han har et lite snev av krøller, og har vært med i bl.a Ally McBeal og Mr.Bean-filmen (katastrofe-filmen eller no)... Btw, liker ikke fyren.. (i 24 altså) 7776733[/snapback] Du glemte numb3rs Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) åja, han ja, liker heller ikke han fyren. Likte heller ikke hu andre rådgiveren på sesong 5, men på S06 er hu kurant. Men når er det neste episode kommer? Endret 22. januar 2007 av Dofty Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 åja, han ja, liker heller ikke han fyren. Likte heller ikke hu andre rådgiveren på sesong 5, men på S06 er hu kurant. Men når er det neste episode kommer? 7777018[/snapback] De skal gå mandager i USA. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) men når kan jeg få sett den da? og hvordan? EDIT: Men jeg anbefaler alle som har Xbox 360 å lage seg en amerikansk konto og laste ned 24 tema og gamerpicture http://live.xbox.com/member/Dofty Endret 22. januar 2007 av Dofty Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 men når kan jeg få sett den da? og hvordan? 7777050[/snapback] Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering (dette gjelder spesielt spørsmål om hvor og når den er på nett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå