Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Men hva faen er det forfatterne driver med? Curtis kan ikke dø.. Han er jo beste karakteren etter Mr. Bauer!

 

Kan vel egentlig si det om flere sesonger... Første episode i forrige sesong f.eks, de kverka noen med en gang da også.

 

Desverre ser det ut til at Curtis er død. På offisielle 24 sida på fox.com står det

 

"Curtis becomes angry when the President grants a pardon to Assad. Curtis is about to shoot Assad but Jack intervenes by killing Curtis in order to save Assad’s life."

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns, kanskje i motsetning til mange her, at starten på denne sesongen ikke var så fantastisk. I hvert fall ikke i forhold til tidligere sesonger, da ikke "alt" skjedde i løpet av noen få episoder. Måten de var bygd opp på var bedre, de bygget opp mot en større katastrofe senere, her syns jeg det har gått veldig fort. Mulig dette måtte til for at seere ikke skulle bli kjedet av serien, men jeg syns at det har gått altfor fort, på en måte, og den neglebitende spenningen i de tidligere sesongene, der man måtte se neste episode med en gang, uteblir. Dette er hvertfall hva jeg synes etter å ha sett disse episodene.

Lenke til kommentar

Ikke enig med deg quakie.. Jeg tror det er akurat en slik start vi trenger for å komme skikkelig igang med sesongen. Jeg både håper og tror at de vil ha et slikt kjør gjennom hele sesongen. Det er i alle fall det jeg har hørt fra flere kilder.

 

--

 

Jaja.. I morgen er det ny episode. Har bestemt meg for ikke lese en spoiler eller se en trailer denne sesongen. Vi får se om jeg klarer å holde meg :p Gleder meg til å se hva de har gjort med ep5 for å følge opp den fantastiske ep4..

Lenke til kommentar

Jeg syntes at det blir litt for intensivt, jeg håper at de får tilbake den intense spenningen det var å følge serien i de neste episodene. Forresten jeg liker ikke de nye folkene i CTU nå, det er rett og slett noe stivt og rasrt med dem. enker på kjæresten til Chloe, og han andre nye. Noen som er enige?

Lenke til kommentar
Forresten jeg liker ikke de nye folkene i CTU nå, det er rett og slett noe stivt og rasrt med dem. enker på kjæresten til Chloe, og han andre nye. Noen som er enige?

7767948[/snapback]

 

Der kan jeg være enig med deg. Kjæresten til Chloe er fæl, men hun damen som har en ganske høy stilling(Husker ikke navnet) er bra :blush:

Lenke til kommentar
Forresten jeg liker ikke de nye folkene i CTU nå, det er rett og slett noe stivt og rasrt med dem. enker på kjæresten til Chloe, og han andre nye. Noen som er enige?

7767948[/snapback]

 

Der kan jeg være enig med deg. Kjæresten til Chloe er fæl, men hun damen som har en ganske høy stilling(Husker ikke navnet) er bra :blush:

7768010[/snapback]

Jepp, det er hun :dribble: .

Lenke til kommentar
Jeg syntes at det blir litt for intensivt, jeg håper at de får tilbake den intense spenningen det var å følge serien i de neste episodene. Forresten jeg liker ikke de nye folkene i CTU nå, det er rett og slett noe stivt og rasrt med dem. enker på kjæresten til Chloe, og han andre nye. Noen som er enige?

Intensiteten er høy, ja, og sesong 6 skiller seg ut fra de forrige sesongene som vi, du og alle har påpekt. Men nå må vi huske at 24 legger bak seg seks sesonger, og mye har skjedd. At sesong 6 startet som den startet med veldig høy intensitet synes jeg bare er helt fint; i litterært sammenheng har sesong 6 en ''pangstart''.

 

De nye karakterene, tja, hva skal man si om dem. Vi fikk jo se kjæresten til Chloe på slutten av s. 5, og det er vel en type for seg selv det. Oser sarkasme av han.

 

Det jeg stusser over er fysikken til Jack. Han er i Kina i 20 mnd. og fysikken hans er ikke forandret? Med en gang han blir sluppet fri, så tar han en shave, ansiktet får en god friskhet, så begynner han å løpe i LA's gater som om ikke det var en stor sak. :wee:

 

Nadia er veldig pen, ja! :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som tror at hun Nadia i CTU er muldvarp? Det har jo ikke gått en sesong uten at det viser seg at det er en muldvarp i CTU eller det Hvite Hus. Har lagt merke til at hun Nadia har sagt imot noe av det de andre har ment, og hindret litt i fremgangen. Pluss at hun har muslimske røtter, men skal ikke si noe for sikkert. Det er godt mulig jeg tar feil..

Lenke til kommentar

Håper ikke det blir noe mer sånn muldvarptull nå, det er oppbrukt. OG at homeland eller division skal komme å ta over CTU som egentlig gjør en mye bedre jobb enn de, den er også oppbrukt. Den eneste jeg ikke kan fordra til nå er han Tom. Han liker jeg ikke overhode i det hele tatt. Han typen til Chloe er jo bare fet, og nå ser det jo ut som han og Milo kanskje kommer overens, så da går det vel bra.. Men er uvant med så mange nye folk, savner Tony og Michelle jeg.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...