Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke gøy....likte ikke at han røyk...men forstår Jack veldig godt....

Gleder meg til 5. eps.....litt skipt med prerelease er at man må vente lengre på neste....

7716545[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke sikkert at han gjorde det da. Vi fikk jo ikke sett at han døde, gjorde vi vel?
Lenke til kommentar

*Sukk*

Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering (dette gjelder spesielt spørsmål om hvor og når den er på nett).

7003859[/snapback]

:shrug:

 

Opprett egne tråder om dere vil diskutere moralen rundt nedlasting. Hold det vekke fra denne tråden. Det samme går for de uttallige "omg, jeg gleder meg, kun en dag igjen!" innleggene som fyller opp slike tråder hver eneste uke. Ja, vi gleder oss alle, men det behøves ikke å fylle opp tråder med slike utrbudd gang på gang på gang. :)

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Litt o.t kanskje, men er det et must å ha sett de foregående sesongene for å skjønne hva som skjer i sesong 6? Har bare sett sesong 1 og 2, synes da det blei litt kjedelig etterhvert og hoppet av, men det skal jo ha tatt seg bra opp i sesong 5 og 6 sies det, så derfor vurderer jeg å begynne å se på det igjen.

 

Mister jeg mye bakgrunnsinfo ved å starte rett på s6 igjen?

Lenke til kommentar
Litt o.t kanskje, men er det et must å ha sett de foregående sesongene for å skjønne hva som skjer i sesong 6? Har bare sett sesong 1 og 2, synes da det blei litt kjedelig etterhvert og hoppet av, men det skal jo ha tatt seg bra opp i sesong 5 og 6 sies det, så derfor vurderer jeg å begynne å se på det igjen.

 

Mister jeg mye bakgrunnsinfo ved å starte rett på s6 igjen?

7721219[/snapback]

Du bør ha sett sesong 5 for å henge med litt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Litt o.t kanskje, men er det et must å ha sett de foregående sesongene for å skjønne hva som skjer i sesong 6? Har bare sett sesong 1 og 2, synes da det blei litt kjedelig etterhvert og hoppet av, men det skal jo ha tatt seg bra opp i sesong 5 og 6 sies det, så derfor vurderer jeg å begynne å se på det igjen.

 

Mister jeg mye bakgrunnsinfo ved å starte rett på s6 igjen?

7721219[/snapback]

Du bør ha sett sesong 5. Men hvorfor ikke bare se alt? Det er faktisk utrolig spennende. Kanskje du synes det nå? :p

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Litt o.t kanskje, men er det et must å ha sett de foregående sesongene for å skjønne hva som skjer i sesong 6? Har bare sett sesong 1 og 2, synes da det blei litt kjedelig etterhvert og hoppet av, men det skal jo ha tatt seg bra opp i sesong 5 og 6 sies det, så derfor vurderer jeg å begynne å se på det igjen.

 

Mister jeg mye bakgrunnsinfo ved å starte rett på s6 igjen?

7721219[/snapback]

Likte du ikke ses.1 og 2, kan du bare egentlig holde deg unna ;) Du MÅ se sesong 1,2,3,4 og 5(I rekkefølge for 1.stk maks effekt) for å yte fullt ut av sesong 6! Har nå sett 2 episoder, må bare si at dette var jo helt kjempe fett! Utrolig orginal begynnelse!

Lenke til kommentar

Trenger en oppklaring: Hvilken episoder er det som er lekket ut (er det 1-4? Hørte noe om de tolv første minuttene til )?

 

Noen flere som har lagt merke til at Macene som blir brukt alltid har logoen overeksponert?

Bilde fra en episode:

post-41924-1168899150_thumb.jpg

 

Bilde fra virkeligheten:

macbook20prozr8.jpg

 

Redigert: Ser på skjermdumpen jeg gjorde at logoen ikke var så overeksponert allikevel ;)

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Da var de 2 første episodene sett, og må si at dette starter veldig bra. S. 05 synes jeg var den beste av de fem første, og utifra det jeg har sett av s.06, vil jeg tro at s.06 vil holde et like høyt nivå.

 

Nesten så jeg begynner å håpe på en s.07 allerede, for det virker som de er inni en god steam her nå altså :yes:

 

Men jeg må inrømme at jeg hadde trodd at denne sessongen ville startet der s.05 slutta, og ikke med at Jack kom tilbake med en gang

Lenke til kommentar
Da var de 2 første episodene sett, og må si at dette starter veldig bra. S. 05 synes jeg var den beste av de fem første, og utifra det jeg har sett av s.06, vil jeg tro at s.06 vil holde et like høyt nivå.

 

Nesten så jeg begynner å håpe på en s.07 allerede, for det virker som de er inni en god steam her nå altså :yes:

 

Men jeg må inrømme at jeg hadde trodd at denne sessongen ville startet der s.05 slutta, og ikke med at Jack kom tilbake med en gang

7730841[/snapback]

Edit: bare glem det, er vel greit med spoilere nå :)

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Off-topic:

Ja, episodene 1-4 er lekket ut. Men Dotten vil ikke at vi skal prate om det, så jeg gjør en siste oppklaring; Som sagt så er de lekket ut, og Fox har begynt sendingen. Vi kan nå skrive om handlingen i episodene 1 og 2 uten spoilertag siden disse er sendt. Men dere må fortsette å putte spoilere i episodene 3 og 4 siden de ikke er sendt - inntil videre. I morgen så sendes da epi. 3 og 4 offisielt.

 

On-topic:

Denne serien slutter aldri å imponere, og intensiteten var høy gjennom begge episodene. Jeg sitter igjen med et gap. :ohmy:

 

Stiller ikke et eneste spørsmål til disse to episodene siden det var lett å forstå. Jack er tilbake og det er tydelige tegn til at Jack er blitt en litt mykere mann. Jeg ble faktisk rørt da Jack ble torturert av Abu Fayed.

 

Et ord for denne serien, og starten så langt: Et Mesterverk med stor og fet ''m''.

 

PS: Husk spoilertag for epi. 3 og 4 til kl. 21. i morgen da. ;)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Har nå sett alle 4 episodene som ble lekket ut og jeg må bare si "WOW!" sesongen starter knallbra, og fortsetter det slik kan dette lett bli den beste 24 sesongen.

 

Litt spoilere fra episodene:

 

Det er ikke ofte jeg lever meg slik inn i TV serier/filmer som jeg gjorde når Jack klarte å slippe fri fra terroristene.

 

Og jeg var rett å slett sjokkert når atombomben gikk av, det hadde jeg ikke regnet med i det hele tatt. Det samme med nrå curtis ble skutt. Jeg forventet av en eller annen grunn at curtis kom til ø dø i denne sesongen, men ikke så tidlig som episode 4(men nå er det jo ikke helt sikkert at han er død enda, jeg håper han overlever)

 

Lenke til kommentar

Da er det lov uten spoiler eller? Putter i spoiler uansett.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var utrolig at atombomba smalt, var skikkelig sjokk. Var sikker på han mannen som leverte pakka skulle hoppe frem å stoppe det eller noe, men neida :roll:

 

Håper egentli ikke Curtis daua, selvom det nok er nokså sikkert ettersom han fyren ringte Jack rett etterpå å sa han hadde hørt hva som skjedde. Jack skjøt jo for å drepe (mest sannsynlig) å da treffer han også :cool:

Lenke til kommentar

Hvor mange episoder har kommet ? 4 eller 2? Grunn til at jeg spør, er at de 2 første kom ut på torrent nå i helga, men mener å ha sett de 4 første for 1 uke siden?

 

PM meg svaret så jeg slipper å bli spoila i denne tråden. (prøver å holde meg til minst 10 ep. har kommet ut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...