spracket Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har lest på nettet at epsiode 1 - 4 har lekket ut på nettet allerede, kjipt at slikt skjer med hver eneste serie i USA! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Håper TV2 skaffer seg denne sesongen asap! Stygt sagt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endelig klarte terroristene å fullføre en atombombe sprengning 7699162[/snapback] Helt enig, men det at den sprengte gjør det jo nesten litt mer "realistisk". Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Håper TV2 skaffer seg denne sesongen asap! Stygt sagt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endelig klarte terroristene å fullføre en atombombe sprengning 7699162[/snapback] Helt enig, men det at den sprengte gjør det jo nesten litt mer "realistisk". 7699918[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sant det, og tviler på at det var så veldig mange som trodde de ville greie det. Helt fantastisk plot twist! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg begynte ikke å se på 24 før denne sesongen som var. Syns det vrar så dumt før ,så jeg gadd ikke se på. angrer innmari på at jeg ike så de første seongene. Gledewr meg til den som kommer Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sett de 4 episodene nå, og synes 24 fortsatt holder et høyt nivå. Lenke til kommentar
spracket Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 24 følger opp med en glimrende sesongpremiere. Kan ikke huske å ha sett en serie som begynner så intenst. Så her er det mye å glede seg til for alle som liker denne serien. For å si det sånn: Jack IS back! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Noe mer snakk om å få tilsendt piratkopiert materiale eller hjelp til det, eller hvor man kan finne det osv og denne tråden vil bli vurdert stengt intil de ordniære sendingene starter i USA: En advarsel utdelt. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen andre som synes at denne sesongen er det mest blodigste og voldeligste sesongen så langt? F.eks: Jack biter en i strupen + blod spruter, tortur (har vært med i alle sesonger men men) og ellers rå vold..... EDIT: Lagt hele greia i spoiler -.- Endret 12. januar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Klarer man ikke å holde ting i spoiler? Nå har jeg plutselig fått vite at det er den blodigste sesonge. Få det innpå en spoilertag, er det så vanskelig? Men jeg tar det med ei klype salt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Atombomber har det vært med i 24 endel ganger allerede...men denne gangen går den endelig av i en by.... forferdelig i den ekte verden...men for 24 sin spenning er det genialt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Klarer man ikke å holde ting i spoiler? Nå har jeg plutselig fått vite at det er den blodigste sesonge. Få det innpå en spoilertag, er det så vanskelig? Men jeg tar det med ei klype salt. 7705877[/snapback] Detaljene ligger jo i spoiler men men, whine skal temmes..... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er ikke syt i det hele tatt, serien har ikke startet enda. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg vil råde folk å ikke bare poste ting i spoiler, men faktisk informere om hvilken episode det er snakk om i spoileren og. Nå vil jeg jo ikke si at jeg har så rett og si at jeg er best på dette, men jeg vil påstå at jeg har et godt eksempel i denne posten på det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7667045 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Episode 4 i sesong 6 skjer der Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Håper Jack er ekstremt bad ass i s 6. Kos med "Jack Bauer Power Hour" Endret 13. januar 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Damn, nettopp sett de fire første, og jeg vil påstå det er den beste sesongen hittil Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Helt enig....du legger godt merke til at de 4 første er beregnet til å vises nærme hverandre. Jack Bauer er genial...elsker at Alexander Sidding er med Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ja, veldig bra hittil. Gleder meg til 23. januar. Endret 14. januar 2007 av Dell_9200 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, veldig bra hittil. Gleder meg til 23. januar. 7716321[/snapback] Blir deilig, bursdag + ny episode. Bedre bursdagsgave kunne jeg ikke fått av Fox Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Sugde at Curtis røyk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå