Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror denne sesongen slår sesong 5 for min del.. Men alikevel har jeg egentlig ikke spesielt med problemer med å vente helt til 21 for episode 5 igjen..

 

Det som er noe av det mer imponerende med sånn tv-serie messig sett, er at sesongene blir faktisk bare bedre og bedre utover.. Det er det ikke mange serier som greier, som oftest er det en knallsesong 1, så blir det bare dårligere og dårligere til den avsluttes pga lite seere, men her blir det faktisk abre bedre og bedre..

Lenke til kommentar
Så klarte jeg ikke holde meg unna lenger jeg heller da. Sett de fire første episodene, og for en sesongstart. Jack is back, uten tvil. Blir hardt å vente nesten to uker på ny episode nå. :p

Hehe, piner meg enda til mandag jeg. :)

7687957[/snapback]

 

Hadde tenkt å gjøre det jeg også, men presset fra visse personer ble for stort. :!:

Angrer ikke da. Blir bare litt lenger å vente på neste. Var greit med en 4-episoders "oppvarming" før det setter i gang for fullt. :)

 

Enig med ErlendRU at det blir bare bedre og bedre. Der er 24 i en klasse for seg selv. Er sjelden en serie holder like høy standard (og om mulig høyere) etter 5 sesonger. Imponerende.

Lenke til kommentar

Skjønner, skjønner. :)

 

Jeg har ikke nevnt dette; Men den viktigste grunnen til at jeg venter er fordi jeg vil få med meg episodene i HD 720p. :)

Enig med ErlendRU at det blir bare bedre og bedre. Der er 24 i en klasse for seg selv. Er sjelden en serie holder like høy standard (og om mulig høyere) etter 5 sesonger. Imponerende.

Selvfølgelig enig her jeg også!

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Sett 4 episoder nå, for å si det enkelt; jeg er i sjokk.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Curtis, dø    :thumbdown::(  :cry:

7692990[/snapback]

 

 

er ikke sikkert det, du så ikke at han døde.

 

 

 

Spoiler av JohndoeMAKT.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Sett 4 episoder nå, for å si det enkelt; jeg er i sjokk.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Curtis, dø    :thumbdown::(  :cry:

7692990[/snapback]

 

er ikke sikkert det, du så ikke at han døde.

 

7693293[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blir bekreftet av hun datadamen i prieweven til episode 5.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...