Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Så klarte jeg ikke holde meg unna lenger jeg heller da. Sett de fire første episodene, og for en sesongstart. Jack is back, uten tvil. Blir hardt å vente nesten to uker på ny episode nå. Hehe, piner meg enda til mandag jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 klarte ikke holde meg jeg heller, fy fader I <3 U IN RL JACK 24 er det beste tv-serien ever made spør du meg skuffer aldri , blir bare mer og mer spennende! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Tror denne sesongen slår sesong 5 for min del.. Men alikevel har jeg egentlig ikke spesielt med problemer med å vente helt til 21 for episode 5 igjen.. Det som er noe av det mer imponerende med sånn tv-serie messig sett, er at sesongene blir faktisk bare bedre og bedre utover.. Det er det ikke mange serier som greier, som oftest er det en knallsesong 1, så blir det bare dårligere og dårligere til den avsluttes pga lite seere, men her blir det faktisk abre bedre og bedre.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Så klarte jeg ikke holde meg unna lenger jeg heller da. Sett de fire første episodene, og for en sesongstart. Jack is back, uten tvil. Blir hardt å vente nesten to uker på ny episode nå. Hehe, piner meg enda til mandag jeg. 7687957[/snapback] Hadde tenkt å gjøre det jeg også, men presset fra visse personer ble for stort. :!: Angrer ikke da. Blir bare litt lenger å vente på neste. Var greit med en 4-episoders "oppvarming" før det setter i gang for fullt. Enig med ErlendRU at det blir bare bedre og bedre. Der er 24 i en klasse for seg selv. Er sjelden en serie holder like høy standard (og om mulig høyere) etter 5 sesonger. Imponerende. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Skjønner, skjønner. Jeg har ikke nevnt dette; Men den viktigste grunnen til at jeg venter er fordi jeg vil få med meg episodene i HD 720p. Enig med ErlendRU at det blir bare bedre og bedre. Der er 24 i en klasse for seg selv. Er sjelden en serie holder like høy standard (og om mulig høyere) etter 5 sesonger. Imponerende. Selvfølgelig enig her jeg også! Endret 10. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Virker som nok en spennende sesong. Gleder meg til å se resten nå (Så langt; kun sett episode 1) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Så klarte jeg ikke holde meg unna lenger jeg heller da. Sett de fire første episodene, og for en sesongstart. Jack is back, uten tvil. Blir hardt å vente nesten to uker på ny episode nå. Hehe, piner meg enda til mandag jeg. 7687957[/snapback] Du er ikke alene om det... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sett 4 episoder nå, for å si det enkelt; jeg er i sjokk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Curtis, dø Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Sett 4 episoder nå, for å si det enkelt; jeg er i sjokk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Curtis, dø 7692990[/snapback] er ikke sikkert det, du så ikke at han døde. Spoiler av JohndoeMAKT. Endret 11. januar 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Det er bare å ta av seg hatten, 24 skuffer ikke på noen som helst måte. Lurer på hvor lenge det kan gå før Jack tilter fullstendig... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Fy faen, jeg blir helt oppspilt når jeg leser deres ros av sesong. Holder på å besvime av spenning her altså. Endret 10. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Og hvert ord er fortjent, 24 er fantastisk! Fatter ikke hvordan du klarer å la vær! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Og hvert ord er fortjent, 24 er fantastisk! Fatter ikke hvordan du klarer å la vær! Jeg vet, jeg vet. Men jeg bare må, får da får jeg en episode hver bidige uke! Edit: En ting til: Det er ikke rart at denne serien har fått Emmy Award og Golden Globe. Det samme har også Sutherland fått. Endret 10. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
nittingen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sett 4 episoder nå, for å si det enkelt; jeg er i sjokk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Curtis, dø 7692990[/snapback] er ikke sikkert det, du så ikke at han døde. 7693293[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir bekreftet av hun datadamen i prieweven til episode 5. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sink, husk på å bruke spoilertag! (se: post #249) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sink, husk på å bruke spoilertag! (se: post #249) 7693822[/snapback] tæhæ, så det når jeg leste igjennom nå. tenkte ikke på det, skal gjøre det utover nå Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Fint. Nå vet ikke jeg hvem som ikke døde, så det er bra. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Akkurat blitt ferdig med episode 4. Vis spenningen og kvaliteten holder seg gjennom hele sessongen kommer dette til å bli den beste sessongen for mitt vedkommende. Jack, jeg elsker deg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Rapporterer innlegg uten spoilertag med en gang jeg, bare så det er sagt.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Håper TV2 skaffer seg denne sesongen asap! Stygt sagt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endelig klarte terroristene å fullføre en atombombe sprengning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå