Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fayed var vel ikke der da bomba smalt var han? Han stakk vel av når han faren til han Scott kom.. Han sa vel til han andre som virka som nestsjefen at de skulle møtes på skjulestedet elns. Og som 3raz3r sier, så er det neppe han som er øverste mannen her.

 

7667195[/snapback]

 

Jeg tviler sterkt på at Fayed klarte å komme seg i sikkerhet på den korte tiden han hadde, så jeg regner med at han er død.

 

Men, noen andre som lurer på om vi får se de oljefolkene som "kontrollerte" President Logan i sesong 5, i denne sesongen også?

 

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at Fayed klarte å komme seg i sikkerhet på den korte tiden han hadde, så jeg regner med at han er død.

 

Men, noen andre som lurer på om vi får se de oljefolkene som "kontrollerte" President Logan i sesong 5, i denne sesongen også?

 

7677455[/snapback]

OBS! "Spoiler" til spoileren! :p

 

 

I en av previewene så vi jo Jack ta han som "kontrolerte" Logan i sesong 5.. Så vi får nok se noe til disse ja.

 

Lenke til kommentar

 

Så 4. episode i Sesong 6 akkurat. Må si at jeg ble veldig overasket da bomben ble detonert, men stusset ved en ting.

Jack Bauer var 15 min unna med bil fra der bomben sprengte. I virkeligheten skulle vel egentlig han også vært sprengt til helvette. Synes man kunne gjort det litt mer realistisk..

 

Lenke til kommentar

Så 4. episode i Sesong 6 akkurat. Må si at jeg ble veldig overasket da bomben ble detonert, men stusset ved en ting.

Jack Bauer var 15 min unna med bil fra der bomben sprengte. I virkeligheten skulle vel egentlig han også vært sprengt til helvette. Synes man kunne gjort det litt mer realistisk..

 

7683470[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kommer jo an på hvor stor bomben er vel? Jeg vet ikke om den som var i den episoden klassifiseres som en liten, medium eller stor nuke jeg. Og ikke vet jeg hvor stor blastradius de bombene har. Men han burde nok komme seg kjapt vekk derifra for å unngå mest mulig stråling, ja.
Lenke til kommentar

Så 4. episode i Sesong 6 akkurat. Må si at jeg ble veldig overasket da bomben ble detonert, men stusset ved en ting.

Jack Bauer var 15 min unna med bil fra der bomben sprengte. I virkeligheten skulle vel egentlig han også vært sprengt til helvette. Synes man kunne gjort det litt mer realistisk..

 

7683470[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kommer jo an på hvor stor bomben er vel? Jeg vet ikke om den som var i den episoden klassifiseres som en liten, medium eller stor nuke jeg. Og ikke vet jeg hvor stor blastradius de bombene har. Men han burde nok komme seg kjapt vekk derifra for å unngå mest mulig stråling, ja.

7683786[/snapback]

 

 

 

Ja hvor kraftig bomben er kommer jo ann på hvor mange atom som spaltes, men det er jo enorm energi det er snakk om, så jeg tror at det ville i realiteten vært en kraftigere eksplosjon hvertfall. Når man ser eksplosjonen på satilitt bildet så ser den jo heller ikke så stor ut.

 

Men knall start på serien er det hvertfall uansett.

 

Lenke til kommentar

Ja, hehe. Hun var glad for å se faren sin igjen, men etter at Jack hadde holdt seg i skjul, så kunne visst ikke Kim tilgi han. Dere husker vel samtalen mellom Kim og Chloe, der Chloe fortalte hvorfor Jack måtte holde seg i skjul på den måten han gjorde for å beskytte de nærmeste rundt han. Men nei da, hun kunne visst ikke skjønne det.

Lenke til kommentar

Elsker hvordan 24 alltid finner fram skuespillere som har briljert i andre roller før, men som allikevel ikke er så veldig kjent.

 

Arnold Vosloo kjent som mumien fra Mummy og Mummy Returns som hovedskurk i sesong 4.

Alexander Siddig som var briljant i Kingdom of Heaven er med i sesong 6.

William Devane som har vært med på mye, som forsvarsminister i sesong 4 og 5.

Peter Weller kjent som Robocop var skurk i sesong 5.

 

Og etter hva jeg kan lese kan vi se frem til flere slike i sesong 6 :w00t:

 

Og når det er sagt, så må jeg bare si at sesongstarten var absolutt fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...