Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uffameg, når jeg leser dette, får jeg bare lyst til å følge serien på Amerikansk TV :p

Men, 24 er en serie jeg pleier å se sammen med min far på TV2 ^^ så jeg for vel vente =P

De som klarer på 720 oppløsninga, burde kanskje ikke se den på tv2 :p ? veit ikke hvordan oppløsningen på tv'n her i Norge er jeg,..

 

 

åå, jeg sitter sånn å lurer på hvordan Jack kommer ut av Kina.. Det har jeg gjort helt siden jeg så siste episode av sesong 5 ^^

 

Lenke til kommentar

Hhehe... sett første episode nå! Spennende...

 

Alle veit jo at i 24 så er mobiler og telefoner sentralt... (for ikkje snakke om satelitter) Eg har sida slutten av sesong 5 hatt CTU ringetone på mobiltelefonen min. Blei så forvirra når det ringte i filmen på telefonene, trudde det var mobilen min det plinga på.

Lenke til kommentar

Sett episode 1-3 nå, og har egentlig ikke ord..

 

 

Virker som storyen koker ned til en ny atombombe, men jeg tviler på at det kommer til å skje.. Uansett, utrolig bra start på sesongen, tror denne kan matche sesong 5.. Litt artig at Jack kommer av flyet, og nestne ikke kan gå og snakke, men bare en time eller to etterpå er han tilbake som feltagent.. :wee: Men er jo Jack Bauer da.. Jeg likte når Jack drepte han karen når han satt fanget der.. :w00t: Nå venter jeg bare på ep4!

 

Lenke til kommentar

Høh, skulle ikke serien begynne 14. Januar? :dontgetit:

 

 

 

Om episode 2:

 

Holy Christ! Jack Bauer er den beste til å skaffe informasjon gjennom tortur også klarer han det ikke :ohmy: Jeg må si jeg smilte litt når jeg så måten Jack Bauer fløy bakover på når han sparket ut terroristen. Ville fallet vært slik i virkerligheten?

 

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hva faen?

 

Sesong 6 allerede startet? Kilden kommer i alle fall ikke fra Fox.com, men rett og slett fra ''Season 6 Premiere DVD''. Jaja, jeg kommer i alle fall ikke til å se det nå. Hvis man ser disse episodene nå, så betyr at man må vente hele tre uker på nye episoder fra Fox. :)

 

Venligst putt alle spoilere i spoilertag, jeg vil ikke vite NOE som helst inntil neste uke. Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Hva faen?

 

Sesong 6 allerede startet? Kilden kommer i alle fall ikke fra Fox.com, men rett og slett fra ''Season 6 Premiere DVD''. Jaja, jeg kommer i alle fall ikke til å se det nå. Hvis man ser disse episodene nå, så betyr at man må vente hele tre uker på nye episoder fra Fox. :)

 

Venligst putt alle spoilere i spoilertag, jeg vil ikke vite NOE som helst inntil neste uke. Takk på forhånd. :)

7664408[/snapback]

Må vel bare vente 2 uker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...