Varo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Guild: Thule Char: Varo Server: Frostwhisper Faction: Horde Åssen type: Helnorsk guild med fokus på endgame, er på huhuran i AQ 40 og tatt instructor i Naxx Website: www.thule-guild.no Medlemmer: 205 players, 106 accounts(lettere å ha alts i mainguild) Lenke til kommentar
elmanos Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Guild: Filth Char: Morris Server: Tarren Mill Faction: Horde Åssen type: PvE, alt nede i aq40 å halvparten i Naxx. Website: www.filth-guild.com Medlemmer: rundt 124ppl Main å som ca 40ppl er alts Endret 26. februar 2007 av bæinulf Lenke til kommentar
toranv Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Brain in Teh Toilet Char: Kalkun Server: Twisting Nether Faction: Ally Hvordan type: Norsk Imba guild! Website: Neh Medlemmer: 30 +- Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Storms Wrath Char: Agnitio og Tumacia Server: Frostwhisper Faction: Alliance Hvilken type: Halvseriøst PvE-/chille-guild Website: www.stormguild.pdcl.biz Medlemmer: 150 mains og alts - Knapt 30 aktive personer Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Illusion Char: Altrec Server: Sylvanas Faction: Horde selvføgelig Åssen type: Engame, nettopp startet med Karazhan Website: http://www.illusjon-guild.tk Medlemmer: ca. 80 (Om jeg husker rett) Lenke til kommentar
flakken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Insidious Dreams Char: Chadoom Server: Kor'gall Faction: Horde Hvilken type: Endgame, starter med Karazhan til uken. Website: Husker den ikke i hodet + at den er under konstruksjon så det er ikke noe å se der Medlemmer: 50 active, 8 alter som er banks etc. Lenke til kommentar
hds Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Desire Char: Nelfeline Server: Lightbringer Faction: Alliance Hvilken type: twink-guild (lvl 29) Website: Har ingen Medlemmer: Er vel rundt 20 chars, men er vel bare 5-10 som er ordentlig twinka. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Heroes of the light Char: Rauskjegg Server: Deathwing Faction: Horde Åssen type:55+ mest sosial guild, men kjører instance. Website: hotl.dk Medlemmer: ca 19:p men guilden er "Høy lvl" delen av en annen guild med mange fler i.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild:The Cartel Char: Ghalaa Server:The venture co Faction: Horde Åssen type:Pve, 5 bosser i kharazan tror jeg. Website: Thecartel.tk Medlemmer: 200 stk, ca 60-70 kontoer 40 på raiding status og resten casual status Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Skiftet guild nå så kommer med en update: Guild:Norrlandsguld Char: Rostad Server:Daggerspine Faction: alliance Åssen type:Pve, men er ikke så mange 70 enda så Website: kommer Medlemmer:ca 150. mange alts osv da. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Paradigma Char: Ripphoe Server: Emeriss Faction: Horde Åssen type: Ikke hardcore, men er end-game guild Website: www.pardigma.cc Medlemmer: 70-80 accounts tipper jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: "and His Awesome Friends" Char: Complexion, Aeon, Worldbank & Halan Server: Mazrigos Faction: Alliance Åssen type: Venneguild for mindre seriøse charactere Website: - Medlemmer: Ti stk eller mer fra tre unike accounts. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Riders on the Storm Char: Boogieman, Kyllingvinge, Rotsbank Server: Grim Batol Faction: Alliance Åssen type: Casual End-game raideguild Website: http://www.rots.no Medlemmer: Hmm.. ja, det var det da. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Abomination Char: Dtax (ud rogue,70) , Ataraxy (orc hunter,67) Server: Executus Faction: Hord Åssen type: PvP Website: - Medlemmer: ca 70ish Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Guild: Phöenix Char: Pettersmart Server: Stormrage-EU Faction: Horde Åssen type: Casual end-game Website: Phöenix Medlemmer: 267 characters om jeg ikke tar feil. PS: Det er noen medlemmer dette guildet som står bak de berømte "Hardware Store" og "World of Whatever"-filmene ! *EDIT* La til "noen medlemmer" Endret 26. februar 2007 av Petttersmart Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: Revolution Character: Buboflux (Orc shaman lvl 70) Server: Eonar Faction: Horde Åssen type: Casual End-game raideguild, noen bosser nede i Karazhan Website: brukes veldig lite så husker den ikke engang, men vi har DKP system o.s.v da. Medlemmer: 130ish Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: PhöenixChar: Pettersmart Server: Stormrage-EU Faction: Horde Åssen type: Casual end-game Website: Phöenix Medlemmer: 267 characters om jeg ikke tar feil. PS: Det er dette guildet som står bak de berømte "Hardware Store" og "World of Whatever"-filmene ! 8029816[/snapback] Likte The Hardware Store veldig godt, er vel litt drøyt at hele guilden tar ære for det når jeg tipper det er noen få hovedpersoner der, men ok Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: PhöenixChar: Pettersmart Server: Stormrage-EU Faction: Horde Åssen type: Casual end-game Website: Phöenix Medlemmer: 267 characters om jeg ikke tar feil. PS: Det er dette guildet som står bak de berømte "Hardware Store" og "World of Whatever"-filmene ! 8029816[/snapback] Likte The Hardware Store veldig godt, er vel litt drøyt at hele guilden tar ære for det når jeg tipper det er noen få hovedpersoner der, men ok 8029834[/snapback] Sant nok, jeg tenkte litt på det selv da jeg postet det... er vel en to-tre poersoner som står bak, men køen i Gadgetstan består hovedsakelig av Phöenix-medlemmer Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: is pug Character: Olee (70 mage), Lillekylling (65 rogue), Cohen (26 paladin) Server: Tarren Mill Faction: Alliance Åssen type: Venneguild Website: Har ingen der nei. Medlemmer: 28 ca Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Guild: <Obscure Legion> Char: Spharx, Rijin, Tharogue. Server: Grim'Batol. Faction: Alliance Åssen type: Starter Karazhan om ca, 1 uke. Website: Ingen enda. Medlemmer: 50 members, kan se for meg at det er ca 30-40 accounter. PS, Trenger 1 paladin og 1 prest til. Hvis noen er interesert i å joine, whisp meg in-game, eller send PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå