Gå til innhold

80 GB ikke 120 hos Elkjøp

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg kanskje er litt "off topic" her, men jeg skjønner fortsatt ikke de som kjøper PC på Elkjøp og Expert! Ikke kan de noe om data mer enn det som står på speccen over prisen, aldri kan de hjelpe deg om du har noen spørsmål etter at du har kjøpt den, og for det tredje så går det minimum en måned fra maskinen din går i stykker til du får den igjen. Og jammen er du heldig om du slipper å betale for det!!

(sorry, har hatt et par dårlige erfaringer og følte bare for å få det ut, beklager)

7016135[/snapback]

Sorry, men de fleste selgere kan utmerket med pc hos elkjøp. Det du sier er riktignok basert på egne erfaringer, og det forstår jeg - men det er faktisk ikke slik som hovedregel :).

(Hilsen en som kjenner til datakunnskapen på sin egen data-avdeling på elkjøp- på Storo i oslo).'

Og det var vel nok off topic for nå? _slutt_

7017452[/snapback]

Ja det er mange av oss ELKJØPERE her :) Elkjøp Larvik forresten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry at jeg kanskje er litt "off topic" her, men jeg skjønner fortsatt ikke de som kjøper PC på Elkjøp og Expert! Ikke kan de noe om data mer enn det som står på speccen over prisen, aldri kan de hjelpe deg om du har noen spørsmål etter at du har kjøpt den, og for det tredje så går det minimum en måned fra maskinen din går i stykker til du får den igjen. Og jammen er du heldig om du slipper å betale for det!!

(sorry, har hatt et par dårlige erfaringer og følte bare for å få det ut, beklager)

7016135[/snapback]

Sorry, men de fleste selgere kan utmerket med pc hos elkjøp. Det du sier er riktignok basert på egne erfaringer, og det forstår jeg - men det er faktisk ikke slik som hovedregel :).

(Hilsen en som kjenner til datakunnskapen på sin egen data-avdeling på elkjøp).'

Og det var vel nok off topic for nå? _slutt_

7017452[/snapback]

Skulle ønske at det var gjennomgangen i alle avdelingene hos Elkjøp, av og til føler jeg at enkelte selgere er ansatt fordi personen så bra ut i slipset/skjorten. Flyttet nettopp inn i ny leilighet og ble faktisk skremt bort to ganger av selgere som åpenbart ikke visste hva de solgte. Han som skulle prøve å selge meg TV begynte å svette da jeg spurte om ting han ikke kunne svare på, ikke bare anbefalte han en TV som var åpenbart dårligere(mht specs og bilde) enn det meste i samme prisklasse, men han kunne heller ingenting om varen han anbefalte :) Hvitevarer nevner jeg ikke engang, men vi endte opp hos Euronics(i utgangspunktet dyrere, men de ga gode rabatter ettersom vi skulle ha flere ting, Elkjøp nektet å gi noe...). Det eneste jeg kjøpte på Elkjøp var en Netgear trådløs router, men det var mest fordi jeg har satt opp slike før og gadd ikke å sette meg inn i en ny type, dessuten har jeg god erfaring med dem. Det skal sies at dataavdelingen i Stavanger/Forus ser ut til å være bemannet av folk som vet hva de snakker om, ingen dårlig erfaring med dem hvertfall...

Det skal legges til at jeg er opptatt av detaljkunnskaper og kanskje er en noe krevende kunde i kjøpeprosessen :)

Lenke til kommentar

Jessjess, vi vet at folk har negative erfaringer med elkjøps kunnskap, og jeg kan bare si at det kurses VELDIG på kunnskap om alle former for produkter i elkjøps kurssystem - men dette er ikke tema i tråden :). Håper at folk ser dette, og ikke tenker at "huff - han derre er innhabil i denne tråden så det er ikke så farlig.

Så la oss diskutere pcen nå :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...