lizardking Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 så at saitek II har kommet ut og er ganske interessert i å kjøpe det mn har også ganske så lyst på versjon 1 men det har snart passert en hel måne uten at komplett har fått d inn...hadde tenkt å bestille 1'ern mens jeg oppgraderte maskina mn neida d ble å komme inn 2 uker senere mn det har enda ikke kommet inn så nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe v.2 istedet... er det noen grunner til at jeg ikke burde kjøpe 2'ern? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 nja ikke mange, men jeg "MEG" selv vill nå si at jeg liker uetsende best på Saitek Eclipse 1, helt klart ja, men folk forskjelig smak. Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) må si meg enig der om at 1'ern er finest mn med liten margin...det store spørsmål er jo om når i hel**** v.1 blir å komme inn...d gjør ikke noe om jeg må kjøpe v.2 mn prisen er jo så helsikens høy til å være et tastatur... Endret 5. oktober 2006 av lizardking Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 må si meg enig der om at 1'ern er finest mn med liten margin...det store spørsmål er jo om når i hel**** v.1 blir å komme inn...d gjør ikke noe om jeg må kjøpe v.2 mn prisen er jo så helsikens høy til å være et tastatur... 7008300[/snapback] kjøp på spaceworld vist du har en spaceworld butikk i nærheten Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) det er nok ikke det og nå har komplett utsettet leveringstiden med 10 dager til så det blir nok saitek II Endret 7. oktober 2006 av lizardking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå