RastaCk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei! Har fått meg et mobil-abonnement fra B2C Norge som kalles B2C Super Mobil. JEG ER UTROLIG FORNØYD! Ingen binding, ingen mnd.avgift, får 30 kr trekt fra regninga hver mnd(!!), INGEN OPPSTARTSPRIS, gratis nr.portering, kun 100 kr i etbl.gebyr!! RINGEPRIS UANSETT NETT (mobil/fast) = 0,89 kr Dette abonnementet kommer itillegg veldig(!) godt ut på telepriser.no! DETTE ABONNEMENTET ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! Alt jeg gjorde da jeg skulle bestille, var å sende en mail til [email protected]. Just tryin to give you guys a GOOD tip! jeg er hvertfall kjempefornøyd så langt Endret 4. oktober 2006 av RastaCk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Dette stinker reklame, og tørr jeg be folk lese forbruker.no sin artikler om B2C: Til en av artiklene Forbruker.no sin temaside om B2C Endret 4. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
RastaCk Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er ikke ment som reklame, for all del Men er bare fornøyd, så tenkte jeg kunne tipse dere andre her inne Later Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er ikke ment som reklame, for all del Men er bare fornøyd, så tenkte jeg kunne tipse dere andre her inne Later 7003839[/snapback] Kan ikke se at dette ikke er reklame.. Du glemte å ta med minstefaktureringen som er den nette sum av 92 kr.mnd! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Reklamering godtas ikke på forumet. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg