Blekkpatron Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Dette her med og sette opp e-post på mobilen, hva er vitsen? Kan man ikke gå inn på wap og sjekke det? Er det fordi det ikke skal koste penger? Jeg Går inn på wap.yahoo.no og sjekker min e-post helt greit. Hva får man viss man setter opp mobilen til det som det er så mye snakk om? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har en epostkonto på mobilen så jeg kan sende ting jeg skal huske på til mobilen min og ha det lagret der, ingenting annet. Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Så det er ikke noe uten om det? Jeg har rett og slett ikke greie på dette Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jo det hender jeg bruker det for å sende mail til folk som haster hvis jeg er ute et sted uten datamaskinen.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva får man viss man setter opp mobilen til det som det er så mye snakk om? 7003562[/snapback] Man får ikke mer enn tilgang til emailen overalt man er. Så mangt det er GSM-dekning da. Du får ikke utlevert en pengepremie i form av en dusør, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ha. ha! Jeg som trodde det var premie... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Denne tråden er feilpostet da den omhandler en tjeneste i hovedsak. Vennligst les dette ang feilposting på amobil.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg