notorled Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, for en god stund tilbakesiden fikk jeg en hel del sanger av en kamerat. Ja, vi snakker "Bobby Brun", dette er mange formateringer siden og jeg kunne tenkt meg å få tak i disse sangene som jeg har mistet. Noen som har tips på hvor jeg kan få tak i de? (Og ja, jeg har prøvd google) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spør kameraten din? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spør på hip-hop.no Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spør på hip-hop.no 7012866[/snapback] Ikke la han bli lynchet da Husker disse låtene jeg også, skikkelig barnslig dårlig wannabe hip hop/r&b Men tror ikke de har gitt ut skive til salgs så du kan nok trygt laste dem ned om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva slags artist er egentlig dette? høres veldig tvilsomt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå