MADGamer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Jeg er nå på et LAN, jeg har koblet opp og kan bruke internett helt fint. Men jeg finner ikke de andre PCene slik at jeg kan få filer fra andre og LANe osv. Er det noen som har noen idé om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er det ikke sånn at maskiner som skal finne hverandre på et netverk, må være i samme ARBEIDSGRUPPE? Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg mener at jeg kan ikke ta \\pcnavn, jeg finner ikke pcen... og begge er i MSHOME...? Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hadde et lignende prob i helgen og det viste seg å være at nettverkskortet måtte installeres på nytt Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 får det fortsatt ikke til og virke... :'( Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Norton internet security innstalert? Prøv og deaktivere den. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Norton internet security innstalert?Prøv og deaktivere den. 7003947[/snapback] har ikke norton nei... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Klarer du og ping ip adressene til de pc`ene du skal koble deg til? Trykk start, velg kjør, skriv cmd Skriv så ping "ip-adressen" ex: ping 192.168.1.45 Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 funker lzm ikke, jeg finner ingen andre pcer enn min egen og jeg kan ikke spille mot andre på LAN :'( Kanskje det hjelper og nevne at jeg netopp har formatert pcen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå