Northland Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Men sånn så i går da jeg kom inn, hvordan i allverden skal jeg få kontakt med dere? Jeg så i klubbhuset at 2 av dere var inne i spillet, men fant ikke ut litt en gang hvordan jeg kunne kontakte dere/finne dere? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er derfor det er kjekt å ha msn i tillegg, fordi denne ingame chatten suger værre en værst! Men invite en av oss til en privat chat og så tar vi det derifra, eventuelt kan du komme inn i klubbhuset, der kan du chatte med de som er der Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Men sånn så i går da jeg kom inn, hvordan i allverden skal jeg få kontakt med dere? Jeg så i klubbhuset at 2 av dere var inne i spillet, men fant ikke ut litt en gang hvordan jeg kunne kontakte dere/finne dere? 7082988[/snapback] Jeg hadde det problemet. Fant ut at det kom av at NAT sto på strict, etter at den ble open hadde jeg ingen problemer. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal kjøpe TDU imorra:) Gleder meg syykt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hyggelig å høre. Beklager at det har blitt lite spilling, og som situasjonen er nå så gir jeg gjerne fra meg plassen som "president" Mvh Chris Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Får man kjørt lastebil åsså eller? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 For alt jeg vet er ikke dette mulig, spillet fokuserer mest på superbiler og motorsykler Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg vil også være med i klubben!! Har nettopp fått meg xbox360, og trenger litt norske friends innpå, siden jeg ikke kjenner noen som har xbox! Jeg kommer til å legge til dere som har signet inn GT her =) Min gamertag er: Hollup Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 halla, er det plass i klubben fortsatt eller? høres jo kjempekult ut da :!: er ganske ny på xbox live så hva er gamertag? har ikke vært på live enda har litt vanskeligheter på xbox`n med nettet men det er snart fikset legg meg til på msn da: [email protected] Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Så ... hvordan går det med klubben deres? Kjører dere enda, eller? hemi-cuda, "Gamertagen" er brukernavnet ditt på Xbox Live. Endret 25. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg vil også vere med.. har ikke xbox enda.. men skal kjøpe så snart eg komer hjem.. er på sjøen... reiser hjem om 9 dager, og da blir det test drive:) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 gamertaget mitt blir btw veluci Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Supert folkens! Har litt dårligere nyheter, jeg har levert min xbox til reperasjon (og gud vet hvor lenge den blir der) But, Ill be back! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 er det noe fremgang i dette?? hvordan melder eg meg inn? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Trodde klubben var død og begravet for lenge siden jeg, men jeg ser nå at jeg tok feil Hvis noen av dere ser meg på live så gjerne inviter meg for et race eller to! Vi skulle vel egentlig ha hatt en webside slik som den andre gjengen. Endret 12. desember 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
myztical Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har ikke spillet men tenkte jeg skulle med et navneforslag til dere... Leste ikke hele tråden,så dere har sikkert et allerede... men hva med: Norwegian RollerZ Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mulig for meg å være med i klubben? Har sett lenge etter en norsk klubb. Gamertag:SoFreshNSoMean Lenke til kommentar
(({})) Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 skaffa meg 360 i går jeg også. har lyst til og bli med. Gamertag: pQlsa Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Legg gjerne til: MariusEV og fnyga thanks.. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg spiller også dette spillet fortsatt. Har enda ikke prøvd dette med Club. Hvis noen oppretter en klubb så kan jeg bli med. Evt kjøpe en selv og invitere. Gamertag: PalWare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå