Northland Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 *Lagt til msn* Som sagt, det er det samme for meg! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Den er grei! Supert at vi får litt fart i tråden også slik at andre oppdager den og forhåpetligvis slenger seg på Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil gjerne være med! GT: Tinmar92 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Super å høre! Adder deg i listen. Legg meg til på msn også! Jobber litt med websiden nå, prøver å få til noe! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jess jess, klarte selvfølgelig å miste saven min på TDU med at noen starta new game! Men har ikke hatt spillet så grusomt lenge, så jeg har snart "tatt meg selv igjen" Men det må vell være fler som er interesert i å bli med i en norsk TDU klubb? 6 stk til nå, burde jo ikke ver noe problem å fylle opp disse plassene da.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er med! Gamertag: benjjoh88 Har ikke spilt spillet før dog, kjøpte det i dag. Fyrer det opp nå snart! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Den er grei Benbjo! Legg meg til på MSN! [email protected] Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg vil gjerne være med Gametag : Thogen Endret 9. oktober 2006 av Thogn83 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ich auch! Gamertag: Martstiger Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Det er supert gutta! Jeg har startet klubben nå. Legg meg til på friendslist på LIVE, så regger jeg dere i klubben! Sleng meg inn på msn også: [email protected] Får ikke gjort så mye i dag, har litt problemer med vannkjølingen, men hvis dere legger meg til på live så legger jeg dere til i klubben Chris Endret 8. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) gamertag: lord nuker Endret 8. oktober 2006 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvilket navn skal vi gå for da? Skal vi bare ta Pure Racing? Eller har du Chris_LoX valgt et navn nå, siden det høres ut som om du har startet klubben? Om du har bestemt deg for noe, så er det helt greit for meg! Du er jo sjefen i klubben så! hehe Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bare skrev inn : The bulldogs, men det er 0 stress, joggedress å endre det. Så er fortsatt åpen for forslag Jeg er ikke sjef btw, vi er alle det Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hadde ikke tid til å spille i dag. Regner med at jeg kommer en tur online i morgen. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jepp, får ikke spilt så mye for tiden, da jeg har litt problemer med pc'en som jeg gjerne vil fikse. Men nå som høsten sniker seg på regner jeg med at vi møtes online når regnet dundrer mot ruten og termometeret nærmer seg 0 Oppfordring til alle som har joinet klubben til nå, sett linken til denne tråden i signaturen slik som jeg har gjort Endret 9. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) God gang, fiskestang! Kjekt å se at det begynner å bli en del aktivitet i klubben! Blir bra dette! Skulle vi kanskje hatt navnet på klubben i førstepost? Når vi har fått fler medlemmer kan vi jo samle alle forslag, også ta en vote eller noe sånn for å se hva folk vil det endelige navnet skal være? Så kan vi hete "The Bulldogs" hvertfall foreløpig! Endret 9. oktober 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Kanskje vi kunne ha hatt en dag der vi kunne ha møttes og blitt kjent med hverandre? Da kan vi jo også diskutere navn. Endret 10. oktober 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jepp, høres ut som en god ide Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er med! Gamer tagget mitt er Dominic Torreto Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Den er grei, adder deg nå! Hvis vi alle (kanskje ikke alle kan men) kan ta en time eller no hvor vi prater om navn og litt sånne ting, sånn at det blir litt styr i klubben. Jeg kan bare beklage at jeg ikke har fått gjort så mye i det siste, men ser ut som jeg får litt tid fremover nå! Endret 10. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå