Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) TDU KLUBB Jeg håper at dette er noe mange stiller seg positive til, noe jeg egentlig regner med. Det hadde vært fint om vi kunne fått en skikkelig klubb opp på beina, med hjemmeside, forum og litt diverse. Så hvis det er slik at akkurat DU er interresert i å være med i en TDU klubb så sleng gamertagen her! Håper også noen kan bidra med webside og litt diverse! Hvis du vil være med er det også fint om vi har hverandre på msn, min mail: [email protected] Mvh Chris Gamertag: chrisl0x Hva trenger vi? - Fler medlemmer (målet er 16 stykker) - En "webmanager" - Et navn De som er med til nå: - chrisl0x - Camrot - SBS666 - DarkerGlow - Lord nuker - Tinmar92 - benjjoh88 - Thogen - Martstiger - Dominic Torreto - Xerian - Zodak87 - Breatherman Endret 19. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Blir vel litt vanskelig å konkurrere med: Link ? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke sagt av vi skal utkonkurere de. Jeg vil bare ha en klubb hvor vi kan utfordre andre klubber, cruise sammen og ha deg gøy jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er med jeg. Gamertag er --- Endret 15. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sikkert med jeg også... gamertag: SBS666 (ja, SBS var opptatt hehe) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jepp, supert Qoutor! Adder deg når jeg kommer hjem på lørdag kveld. Hvis noen har lyst til å styre med webside er de hjertelig velkommen til det, for jeg har ikke veldig god peil på web! Sikkert med jeg også... gamertag: SBS666 (ja, SBS var opptatt hehe) Jepp Jeg kommer hjem fra hw-lan på lørdag, så da starter jeg opp litt og begynner å planlegge. Hvis noen har lyst til å være visepresident eller noe slikt, så skrik ut! Endret 5. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bra at det blir danna ein norsk klubb i tillegg til den uoffisielle gamer.no klubben. Når dykk har nok medlem, må det bli eit par race oss i mellom Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jepp, vi må bare få litt orden på klubben, og nok medlemmer da Noen som vet om hw.no har egen TDU klubb fra før av? Endret 5. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er også med om det er mulig! Gamertag: DarkerGlow Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Itt no problem! *added* Noen som har noen navneforslag? Endret 5. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 er med jeg, får 360 i morgen og tdu til mandagen igjen så da kan jeg jo lempe inn gamertagen når jeg får det opp. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Den er grei, når du får box'en kan du kose deg med demoer mens du venter på spillet Hvis du vil være med er det også fint om vi har hverandre på msn, min mail: [email protected] Endret 5. oktober 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 den er grei, har lagt deg til nå Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jepp, flotters. Alle navneforslag blir mottatt med smil Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dykk kan kalla klubben 'Rectum Riders' Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Dykk kan kalla klubben 'Rectum Riders' 7013795[/snapback] Nei fy så grisat Tror ikke det. Men her et et smil anyway: btw: du har fet dialekt DbD! Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Grattis med klubb gutter! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Takker, spread the word Lenke til kommentar
Northland Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hm, noen forslag til navn? Jeg har noen, men om dem er så bra er vell opp til andre og avgjør! - Bulldog`s (eventuelt uten `) - Pure Racing - Speedfreak`s (kanskje litt uorginalt men ) - The incredibles Av en eller aen grunn liker jeg godt bulldogs.. Satt å så på logoen til lamborghini da jeg kom på d! Men men, det er egentlig akkuratt det samme for meg.. Kom bare med noen forslag! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Supre forslag! Min favoritt hittil er Pure Racing, but thats just me! Street-gloW: Add meg på msn. [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå