Roug Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 vell da har jeg klart og ødelegge mitt "billige" hk abit aw9d-max!! Skulle fjærne en Big Typhoon fra hket, den bak plate virker som om den er limt på eller no, så jeg tok ett skrujern så smart som jeg er. og skulle bøye\brekke den av, så vips! løsna den plata etter mye muskel bruk, og da gikk skrujernet rett på hket og lagde en ca 3 cm lang fleng i hk , jeg håpa at det skulle holde Fikk starta opp, fikk beskjed at maskina sin temp var på 82 grader, kjente på Noctuan min, iskald, hmmm rart Rammen min gikk vist på 547 mhz, samme som fsben min, som var stilt i bios på 400 fsb... :S, kom inn i windows, 82 grader på uguru, og 24574837 grader i Cpucooler, Cpu-z viste at maskina mi var på 2.3 ghz og hadde multin på 6 :S Restarta maskina, og nå vil den ikke på :S Likte det hket veldig godt, oste av kvalitet, mye bedre enn det asus kortet jeg må sette i maskina nå Får vel bare finne meg ett nytt hk noen forslag? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 :!: Neida Hva med samme som du hadde? hvo mye vil du gi? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) 1500 - 2500 kr tenker jeg, kan jo kjøpe det samme, men er det ikke noen nyere der ute da ? Hva med det bad axe kortet? noe bra? Endret 4. oktober 2006 av Roug Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du liker og bruke penger Det dyreste: Asus P5W64-WS PRO Det jeg liker best er Asus P5W DH Deluxe, se på den skjønnheten Hvis du vil ha noe nyere er ikke Bad Axe det du bør se på, ikke det at det ikke er bra altså, Leste noe om et Bad Axe 2-kort, vet ikke når det kommer da men. DS3, DS4 og DQ6 har fått et godt rykte på seg når det gjelder klokking. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 må man ha hk så må man ha hk.. har ikke no annet å bruke penger på så Så litt på det kortet der, leste litt om det å sånt, hadde fått masse skryt så trur jeg går for det Asus P5W64-WS PRO Asus P5W DH Deluxe noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå