Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva syns dere om "Lan 2006" på NRK2?


TSP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp sett på programmet Lan 2006 på NRK 2, jeg hadde en del forhåpninger, men programmet levde ikke helt opp til forhåpningene.

 

Programlederen var en smule "slapp" og "kjedelig" å høre på, hadde passet bedre med en yngre programleder med mer futt og liv i seg. Programlederen er sikkert god, hyggelig og grei han, men han passer ikke som lanprogramleder. I tillegg virker programmet noe "flatt", ganske enkelt, alt gikk så stille og rolig for seg foran kamera. Det skal det ikke på lan ;) Småklippene innimellom med "de tre" skjønte jeg ikke alltid like mye av. Intervjuet med han som spilte BF2 ble for langdrygt.

 

Deres meninger?

 

Programmet går på NRK2 Og mulighet for å se på nett-tv (se under)

Onsdag: 00:05 - 00:35

Torsdag: 00:05 - 00:35

Fredag: 21:40 - 22:10

Lørdag: 16:30 - 17:00

Søndag: 00:10 - 00:40

 

Lanet blir streamet direkte herfra: http://www.nrk.no/lan2006/

Det skal være mulig å se alt som er blitt sendt på NRK Nett-TV, men de gangene jeg har prøvd har det resultert i "Teknisk feil". Siden for hw-lan på nett-tv er her: http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/508

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja han er 57 , bare 3poeng fra toppen

7004118[/snapback]

"Så du er bare tre poeng fra toppen?"

"njææ.. jeg har brukt kanskje 400 timer til level 57 da, njæææ"

 

 

Da var det likefør brusen spruta ut av nesen.

 

På Gamer.nos IRC-kanal kvakk vi litt alle sammen:

[00:17:24] <Plomma> "3 poeng til level 60"

[00:17:29] <Plomma> 400 timer til level 57?!

[00:17:30] <Djevlen> 400 timer til level 57

[00:17:32] <Plomma> gg

[00:17:33] <Djevlen> GEGE

[00:17:35] <Djevlen> haaha

[00:17:36] <Plomma> haha

[00:17:38] <Plomma> :D

Lenke til kommentar

Hysterisk dårlig program. Det måtte da være mulig å finne en yngre og sprekere programleder som vet forskjellen på WoW og BF2, og ikke minst en som var i litt mindre neddopa tilstand.

 

EDIT: Og de BF2-videoene de viste - hva i helv..? Nå har jeg knapt tatt i BF2, men selv jeg kunne se at det bare var trøtte "frags" uten noen spesiell severdighet.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
kl 00:05 på nrk 2

7004015[/snapback]

Ikke helt riktig, på onsdag og torsdag ja. Oppdaterte førstepost med informasjon om sendetider, tenkte det kunne være nyttig =)

 

Programmet går på NRK2 Og mulighet for å se på nett-tv (se under)

Onsdag: 00:05 - 00:35

Torsdag: 00:05 - 00:35

Fredag: 21:40 - 22:10

Lørdag: 16:30 - 17:00

Søndag: 00:10 - 00:40

 

Lanet blir streamet direkte herfra: http://www.nrk.no/lan2006/

Det skal være mulig å se alt som er blitt sendt på NRK Nett-TV, men de gangene jeg har prøvd har det resultert i "Teknisk feil". Siden for hw-lan på nett-tv er her: http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/508

7003422[/snapback]

 

 

 

Hysterisk dårlig program. Det måtte da være mulig å finne en yngre og sprekere programleder som vet forskjellen på WoW og BF2, og ikke minst en som var i litt mindre neddopa tilstand.

 

EDIT: Og de BF2-videoene de viste - hva i helv..? Nå har jeg knapt tatt i BF2, men selv jeg kunne se at det bare var trøtte "frags" uten noen spesiell severdighet.

7004394[/snapback]

Som sagt er jeg enig i det med programlederen, nå er ikke de jeg vil foreslå nå NRK sine, men hadde vært artig å se Thomas og Harald fra Senkveld på TV2 og sett hva de kunne utrettet, tror det kunne blitt langt morsommere. :wee: Av NRK sine programledere vet jeg ikke helt hvem som kunne passet bedre. :hmm: Alle tre melonasjentene kanskje?

 

Jeg gikk etter den andre fragfilmen. Jeg hadde regnet med at det kunne blitt plukket ut litt andre filmer.

 

Et spørsmål til dere som lo av 400 timer... Hvor lang tid tar det?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hysterisk dårlig program. Det måtte da være mulig å finne en yngre og sprekere programleder som vet forskjellen på WoW og BF2, og ikke minst en som var i litt mindre neddopa tilstand.

Tja, nå syntes jeg dere tar litt hardt i. Jesushalten er en gamer han som bla har leder av hellfragger, en av toplederene i battlefield.no og spillanmelder for NRK på sitt resume, så jeg tror nok han kan mer om spill enn en gjennomsnittsperson her på forumet.

 

Han har dog tydeligvis måtte ta et par alternative ruter i NRKs heirarki. LINK

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Helt elendig.

 

Brukt 80% av sendetiden på et spill som ikke kan måle seg med f.eks Counter-Strike og WoW i populæritet. For å ikke snakke om at de ikke har vist omtrent noe fra selve -happeningen- i hallen. Hvem vil da se 15 minutter lang BF2-match, bortsett fra de som spiller spillet?

 

Kunne også for min del hyret inn en programleder med litt kompetanse innenfor IT, spill osv. Sikkert grei han de bruker nå, men ville heller ha sett en yngre, og mer entustiastisk programleder.

 

Nei NRK, dette var ræv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...