hailgodset91 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 HAr MPX utalg her på Lanet, i tilfelle hvor og hva er åpnings tidene?¨ Glemt musematte også trenger jeg mer disk plass Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 den er midt i hangaren ved siden av info-standen åpningstidene er jeg usikker på hvor er proteinfabrikken sin stand? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Proteinfabrikken kommer senere! Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 ja ser info standen og det sitter like ved men jeg ser ikke noe salg fra MPX trenger virkelig en musematte nå Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ja ser info standen og det sitter like ved men jeg ser ikke noe salg fra MPX trenger virkelig en musematte nå 7003406[/snapback] Tror jeg har en liten jallamatte liggende her, som du sikkert kan få! Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 JA da funker sikkert bord plata bedre. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 mpx er stengt nå men åpner i mårra... lit usikker på når men... det henger tohundreogørten bannere i midten av salen som det står MPX på... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser du ikke MPX Standen vet jeg ikke om du kan se hva som står på skjermen din nå, for den er i info-øya. Har ikke åpningstidene rett foran meg, men ta deg en tur og se om det står det Proteinfabrikken - kommer til å ha stand under Crew, et eller annet sted ved NITH - RadioSone. Hva syns dere om de forskjellige standene da? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke sett på standene enda har bare sitti her og passa på pcen min.... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Standene er heller dårlige, ikke noe å skryte av. Får håpe det blir bedre til neste år! Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 MPX sa de skulle åpne 1100, men de var ikke 100% sikre. Også stenger de rundt 2000 hvis folk ikke går amokk med lommeboka rundt da Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 syntes det var altforlite å kjøpe på hos MPX. hadde tenkt å kjøpe ett par spill til kanske men solgte jo bare WOW og BF2 :S WOW er nogo og BF2 har jeg alt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 MPX har også ei hentebu som det står at varer bestilt på nettbutikken før eit gitt tidspunkt blir levert på lanet. Det skulle berre vere å markere leveringsmetode til hw-lan og då skulle det gå bra etter kva eg har sett. Dermed har ein heile utvalget til mpx innan 24 timer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mener jeg så en listen et sted(finner den ikke igjen) med tider over når du kunne bestille før får å få varen levert her på hw-lan fra mpx, noen som har link til dette? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://lan.hardware.no/salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg