Gå til innhold

Hvilken avis leser du, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser:

Dagbladet: Gammel vane, lettleste nyheter

VG: samme grunn

Aftenposten: Litt mer seriøs vinkling til nyhetene

Norge i Dag: Norges morsomste/skumleste avis.

Dagsavisen: Litt mer seriøs vinkling på nyhetene hvis jeg kjeder meg på nett.

ITavisen: IT-nyheter når jeg føler at jeg er tom for annet å lese.

Nettavisen: Skråblikk

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Jeg leser lokalavisen "Hadeland", for å få med meg lokale nyheter.

Jeg synes innholdet er greit. Passe fordelt mellom nyheter, reklamer og andre ting, som anmeldelser.

Jeg leser også Dagbladet, og VG.

Det blir som oftest det som ligger på stuebordet, hvor VG er mest lest.

Egentlig synes jeg Dagbladet er mer saklig, og har bedre innhold, men det er ikke jeg som kjøper avisene her i huset.

VG er Se & Hør i et annet omslag.

Aftenposten leses en sjelden gang i ny og ne.

For meg er nok Aftenposten litt for tørt, men det er samtidig en veldig saklig, oversiktlig, og innholdsrik avis.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Aftenposten, Dagsavisen og Dagbladet. Hopper glatt over sportssider og sportsbilag, samt "portretter" av uinteressante personer og guide til en lettere tilværelse, ginseng-urtens mystiske kraft, hvordan få sprek rompe o.l. Aktuelle nyheter (hovedsaklig innenriks) og tegneseriene er viktigst :)

Lenke til kommentar

Bergens Tidende, eg leser den fordi det er den avisen som vert kjøpt daglig. Hoper over alt av sport men leser resten. Liker også de forskjellige vedleggene som følger med de forskjellige uke dagene. Leser også av og til VG fordi det er ein veldig lett lest avis og fordi eg syns den fremstiller nyheter på ein god måtte.

Leser også lokal avisene for regionen nordhordland. Rett og slett for å følge med hva som skjer rundt meg.

Sjekker også ut de fleste nettaviser.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Aftenposten. Gir selvtilliten en boost av å lese alle innleggene til de talentløse hobbyemoene i Si;D.

Fortsatt er Aftenposten norges mest saklige avis, men begynner å helle litt i feil retning. Vg og Dagbladet kan ikke kalles aviser.

Endret av Solid
Lenke til kommentar

Adressavisa - Fordi det er relativt lokale nyheter

Trønderavisa - Også relativt lokale nyheter

VGNettavisa - Fordi alle andre gjør det, pluss kjekk program oversikt

ITavisen - Selv om den er piss, aner ikke hvorfor jeg gidder.

Nettavisen - Sjeldent, men hender jeg tar turen innom.

Lenke til kommentar

Østlendingen - Fordi det er lokalavisa. leser papirutgave om morgenen, og stikker innom nettutgaven et par ganger om dagen.

VGnett - Bare leser det, har ingen spesiell grunn..

Det bare blir til at jeg leser det på skolen osv. da jeg har mye dødtid.

Dagbladet - Samme grunn som VGnett. Sitter på skolen med mye dødtid. Leser der da.

Div. lokale aviser - Da Elverum Håndball Herrer spiller bortekamp følger jeg som oftest kampene via lokalavisa til motstanderene, eller hører på nettradio hos de hvis ikke Østlendingen

følger kampen.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Jeg leser Aftenposten og lokalavisen Brønnøysunds Avis. Førstnevnte fordi jeg synes det er den mest seriøse og nyanserte avisen tilgjengelig, den andre for å holde meg oppdatert på lokalt stoff. Når det gjelder aviser jeg rett og slett ikke liker kan man ikke komme unna VG, avisverdenens Se og Hør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...