Fotofashion Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) slakt i vei Noen ganger kan man virkelig ønske seg ordentlig lyskilder. Oppdager mer og mer at lys er virkelig oppfordrende. Og hjelper ikke noe særlig når man kun har stålampe å bruke . Endret 4. oktober 2006 av DeViSoR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Pene bilder, absolutt. Jeg sitter, etter å ha sett på bildene, igjen og lurer på om jeg liker at fargene er så gul-/brunaktige, eller om jeg gjerne skulle ha sett noe som brøyt med dette. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Komposisjonsmessig og teknisk syns jeg de var gode. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det første var best. Det likte jeg veldig godt. Utsnittet på det siste syns jeg ble litt kjedelig (jeg liker litt mer trange utsnitt, men det er jo bare smak og behag). Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns bilde nummer 2 var finest. Skapte en fin bevegelse og kontrast med melkestrålen Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Litt kule bilder egentlig... Fikk ihvertfall kraftig lyst på en Kaffe mocca! ... And now something completely different; kritikk! Synes at det er noe galt med fargene/hvitbalansen/fargemetning... Tror nok bildene kunne blitt noen hakk bedre med riktig etterbehandling. Skulle prøvd selv, hadde det ikke vært for at jeg ikke har PS på jobb.... Sikkert noen andre her inne som kan prøve da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå