Gå til innhold

bf2142 demo ute i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du faller IGJENNOM Titanen om den er i bevegelse.

Også lagger det noe SYKT når du springer på Titanen når den er i bevegelse også.

Slik det er nå, SUGER det.

Jeg tviler på at de er kompentente nok til å fikse dette til fullspillet kommer.

7045399[/snapback]

Jeg har aldri opplevd noe av det her. BF2 var en million ganger verre. Jeg kjøpte BF2 på releasedagen, det har fortsatt ikke fungert, på to forskjellige pcer.
Lenke til kommentar

Har spilt spillet en stund nå, og jeg er helt frelst! Spilte aldri BF2 noe særlig, bare på LAN og litt sånt, men skal garantert skaffe meg 2142! Hvis det blir masse problemer med spillet, slik jeg hører mange har med BF2, er det godt mulig jeg blir forbanna og hiver det ut vinduet, men demoen funker mer eller mindre greit (har hatt litt problemer med å bli kastet ut av serveren... men er ikke ofte), så ser lovende ut :)

Lenke til kommentar

dette spillet kommer eg til å boikotte, noe som blir det første i BF serien. dette gjør eg av prinsipp sak, at BF etter min mening skal handle om fortid eller no tid, ikkje om evt. romvesen i framtiden.. det blir bare for dumt.

eg har en glimrende ide som BF serien burde lage spill om. ska prøve å lufte ideene mine her på forumet til helga, om eg får tid :p

Lenke til kommentar
dette spillet kommer eg til å boikotte, noe som blir det første i BF serien. dette gjør eg av prinsipp sak, at BF etter min mening skal handle om fortid eller no tid, ikkje  om evt. romvesen i framtiden.. det blir bare for dumt.

eg har en glimrende ide som BF serien burde lage spill om. ska prøve å lufte ideene mine her på forumet til helga, om eg får tid :p

7057726[/snapback]

Før BF2 kom, så syntes du Battlefield hørte til fortid.

Jeg synes faktisk ikke 2142 var så ille, og kommer ikke til å se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe det, men faen så bugga det er nå.

Som jeg sa tiligere så faller man igjennom Titanen når den er i bevegelse.

Jeg døde på Titanen, og datt sakte igjennom den, og landet på bakken.

Hadde en medic (med unlock vistnok :realmad: ), så kunne han ha revivet meg før tiden gikk ut.

Litt stilig :p, jeg spår masse djevelskap med dette spillet også, som med BF2.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke BF2142 virker så vanvittig futuristisk egentlig. Våpenene til soldatene er mer eller mindre standard våpen, det er vanlige biler og tanks, flyene er jo bare helikoptre med annen grafikk...

Jeg er veldig enig at om det hadde vært helt Star Wars hadde det nok sugd. Slik det er nå er det stort sett grafikken som er forskjellen (og walkers da, men disse er jo helt vilt kul! Kan ikke si noe stygt om walkersene!). Jeg synes også Titan spillmodusen faktisk er bedre enn den vanlige conquest.

Lenke til kommentar

Er en del små bugs med flyene også..eller romshipene eller hva man skal kalle de..hvis du lander litt skjevt f.eks på landesonen så begynner romshipet og dirre fram og tilbake..Får også et inntrykk at det er en bugs med throttle når man hovers forsiktig opp og ned...kanskje det bare er meg..men det virker som en bugs..Og noen ganger så opplever jeg og har sett at walkerne flyger rett over bakken..litt morsomt å se på men absolutt en bug..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...