Scortech Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) De har vel hatt god tid til å utbedre graffikken også, noe de altså ikke har gjort åh da må du kjøre spillet på low,medium..jeg kjører spillet på maks av det jeg kan og det ser flott ut Endret 11. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, enig - synes grafikken er flott jeg også. Kjører alt på High - og med 1280x1024/70 Hz. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp, grafikken er bra forbedret. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg håper de har gjort litt med den hælvetes tåka som var på mange brett i BF2; jeg synes den var altfor påtvunget (ja jeg vet at snipere og piloter ville hatt "a field day"). Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har hatt endel problemer med demoen idag. Jeg faller ut av alle serverene jeg logger på, etter ca 1 minutt. Får "Connection to the server is lost", uansett hvilken server det er. Internett funker fint ellers... Flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg har ikke kommet inn engang i dag. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 de har et par ting å jobbe med syenes jeg. men de burde fjerne det at du må søke etter servere på nytt hele tiden hvis den er full osv Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Å det at en ikke kan scrolle i serverlista Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 kameraet klikker ofte når du dør og hpper i alle tenkelige retinger, og liket faller igjenom titanen... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du faller IGJENNOM Titanen om den er i bevegelse. Også lagger det noe SYKT når du springer på Titanen når den er i bevegelse også. Slik det er nå, SUGER det. Jeg tviler på at de er kompentente nok til å fikse dette til fullspillet kommer. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du faller IGJENNOM Titanen om den er i bevegelse. Også lagger det noe SYKT når du springer på Titanen når den er i bevegelse også. Slik det er nå, SUGER det. Jeg tviler på at de er kompentente nok til å fikse dette til fullspillet kommer. 7045399[/snapback] Jeg har aldri opplevd noe av det her. BF2 var en million ganger verre. Jeg kjøpte BF2 på releasedagen, det har fortsatt ikke fungert, på to forskjellige pcer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du faller IGJENNOM Titanen om den er i bevegelse. 7045399[/snapback] http://www.tlvclan.com/diverse/gallery/sho...creen000aaa.jpg Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har spilt spillet en stund nå, og jeg er helt frelst! Spilte aldri BF2 noe særlig, bare på LAN og litt sånt, men skal garantert skaffe meg 2142! Hvis det blir masse problemer med spillet, slik jeg hører mange har med BF2, er det godt mulig jeg blir forbanna og hiver det ut vinduet, men demoen funker mer eller mindre greit (har hatt litt problemer med å bli kastet ut av serveren... men er ikke ofte), så ser lovende ut Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 I kveld var det uberfett å spille, masse folk på serveren og heftige kamper. Tøft som fy. Begynner også å få teken på å borde Titan med forskjellige kjøretøy. Dette ruler! Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvilke servere pleier folket her å spille på da? Spiller selv endel på battlefield.no serveren Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 dette spillet kommer eg til å boikotte, noe som blir det første i BF serien. dette gjør eg av prinsipp sak, at BF etter min mening skal handle om fortid eller no tid, ikkje om evt. romvesen i framtiden.. det blir bare for dumt. eg har en glimrende ide som BF serien burde lage spill om. ska prøve å lufte ideene mine her på forumet til helga, om eg får tid Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 dette spillet kommer eg til å boikotte, noe som blir det første i BF serien. dette gjør eg av prinsipp sak, at BF etter min mening skal handle om fortid eller no tid, ikkje om evt. romvesen i framtiden.. det blir bare for dumt. eg har en glimrende ide som BF serien burde lage spill om. ska prøve å lufte ideene mine her på forumet til helga, om eg får tid 7057726[/snapback] Før BF2 kom, så syntes du Battlefield hørte til fortid. Jeg synes faktisk ikke 2142 var så ille, og kommer ikke til å se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe det, men faen så bugga det er nå. Som jeg sa tiligere så faller man igjennom Titanen når den er i bevegelse. Jeg døde på Titanen, og datt sakte igjennom den, og landet på bakken. Hadde en medic (med unlock vistnok ), så kunne han ha revivet meg før tiden gikk ut. Litt stilig , jeg spår masse djevelskap med dette spillet også, som med BF2. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes ikke BF2142 virker så vanvittig futuristisk egentlig. Våpenene til soldatene er mer eller mindre standard våpen, det er vanlige biler og tanks, flyene er jo bare helikoptre med annen grafikk... Jeg er veldig enig at om det hadde vært helt Star Wars hadde det nok sugd. Slik det er nå er det stort sett grafikken som er forskjellen (og walkers da, men disse er jo helt vilt kul! Kan ikke si noe stygt om walkersene!). Jeg synes også Titan spillmodusen faktisk er bedre enn den vanlige conquest. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Er en del små bugs med flyene også..eller romshipene eller hva man skal kalle de..hvis du lander litt skjevt f.eks på landesonen så begynner romshipet og dirre fram og tilbake..Får også et inntrykk at det er en bugs med throttle når man hovers forsiktig opp og ned...kanskje det bare er meg..men det virker som en bugs..Og noen ganger så opplever jeg og har sett at walkerne flyger rett over bakken..litt morsomt å se på men absolutt en bug.. Endret 12. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du mener når man setter throttelen på full kraft, så flyr den litt opp først? Tviler sterkt på at det er en bug, jeg synes det er veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå