Gå til innhold

bf2142 demo ute i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det er gøy med alle som løper rundt i Titan og ikke vet hva de skal gjøre

Der kjenner jeg meg godt igjen :blush:

Meg og en annen kom oss opp på fiendens titan.på toppen..

så gikk vi fram og tilbake..så ser vi liksom på hverandre..hvor søren er inngangen..så flaut...

Lenke til kommentar
Njaja - dette skal bli spennende. Synes som de fleste her at det går VEL tregt for seg på slagmarken........

Tregt..hva slags server har du vært inne på...de serveren jeg har vært på så er det full action..helt crazy...sånn en krig skal være og sånn det er...

Er totalt idiotisk at man ikke kan bruke tall først og bokstaver etterpå som 2142 navn...når jeg registrerte kontoen gjennom 2142 så kunne jeg f### ikke bruke mitt bf2 navn..fordi mitt bf2 navn begynner med tall...går heller ikke an å "Reserve your Battlefield 2" så dere andre som har bf2 navn som ikke begynner med tall så ta turen her for å reservere ditt bf2 navn i 2142..

Er det like dårlig som Battlefield 2?

Desverre var jo Battlefield 1942 (og Vietnam til en viss grad) det eneste DICE klarte å lage bra.

Hvilke kloakkrør har du bodd i? Battlefield 1942 har jeg spilt og det er tragisk dårlig..Battlefield 1942 kan ikke måle seg med BF2 på noen måte...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Nei Scortech - jeg tror du misforstod meg litt. Det var plenty action der jeg var også, men selve gameplayet virker litt tregere enn i BF2 - slik som lavere fart på løping osv.

Synes det minner mye om UT2004, men våpnene synes jeg var stort sett OK - man kunne fint meie ned noen stykker, så jeg skjønner ikke de som i denne tråden sier det er dårlig treffsikkerhet, da må de ha dårlig aim i såfall.......:-)

Synes også det var lettere å fly her enn i BF2, men så er ikke jeg noen "pilot" akkurat heller da......

Det morsomste synes jeg var den sinnsyke hastigheten man kunne få hvis man la inn en ekstra boost når man bruker den vanlige bilen (ala jeepen i BF2) - skikkelig "fartsbot-speed"....:-D

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg på veteranprogrammet men kunne ikke bruke BF2 nicket mitt, siden dette inneholder spesialtegn []. Men jeg fikk uansett registrert meg via min EA konto+et nytt nick. Men det ser ikke ut som EA har aktivert dette veteran programmet sitt, selv om de sa at dette skulle aktiveres straks jeg logget på med mitt nick. Det er mulig at denne featuren ikke blir åpnet før fullversjonen kommer. En annen ting jeg bet meg merke i er at du kan lage flere soldater/profiler som du kan velge mellom. Dette er bra synes jeg. Eneste irritasjonsmomentet er at jeg uten problemer kunne logge på med mitt gamle BF2 nick, så hvorfor kunne jeg ikke få det registrert det på den veteran greia? :hrm:

Lenke til kommentar
Nei Scortech - jeg tror du misforstod meg litt. Det var plenty action der jeg var også, men selve gameplayet virker litt tregere enn i BF2 - slik som lavere fart på løping osv.

Synes det minner mye om UT2004, men våpnene synes jeg var stort sett OK - man kunne fint meie ned noen stykker, så jeg skjønner ikke de som i denne tråden sier det er dårlig treffsikkerhet, da må de ha dårlig aim i såfall.......:-)

Synes også det var lettere å fly her enn i BF2, men så er ikke jeg noen "pilot" akkurat heller da......

Det morsomste synes jeg var den sinnsyke hastigheten man kunne få hvis man la inn en ekstra boost når man bruker den vanlige bilen (ala jeepen i BF2) - skikkelig "fartsbot-speed"....:-D

7024950[/snapback]

Husk at man løper mye saktere, eller ihvertfall har mindre sprint, når man har på heavy armor, det kan man krysse bort i customize-menyen. Flyene er latterlig enkle å fly, ja, håper andre fly er mer krevende.
Lenke til kommentar
Er det like dårlig som Battlefield 2?

Desverre var jo Battlefield 1942 (og Vietnam til en viss grad) det eneste DICE klarte å lage bra.

Hvilke kloakkrør har du bodd i? Battlefield 1942 har jeg spilt og det er tragisk dårlig..Battlefield 1942 kan ikke måle seg med BF2 på noen måte...

7024379[/snapback]

WOOHAAA... Hvilket kloakkrør har DU bodd i?

Battlefield 1942 er bedre enn Battlefield 2 på MANGE måter.

Ikke bare for WW2 sjangeren, men også for bedre teamplay messig, mulighet for bedre taktikker, mere balansert, mindre bugs, ingen global stats\ unlocks\ medals og annet piss.

Du høres AKKURAT ut som en liten unge som har spilt sitt første spill, og klager på at alle andre gamlere spill ikke er helt likt.

Battlefield 1942 ble sluppet i år 2002, og holder fortsatt mål den dag i dag.

Lenke til kommentar

Det eg saknar med denne demoen er ein enkeltspelarfunksjon der ein kunne gått rundt og prøvd seg litt fram mot datastyrte motstandarar. Så kunne ein fått leika seg litt med ulike våpen og køyretøy utan å "forstyrre" andre i ei fleirspelarsetting.

Så langt har eg berre klart å ta livet av to stykk i det spelet, og båe to var på mitt eige lag... Ein av di eg ikkje klarte å sjå forskjell på han og fienden, og den andre fordi eg køyrde over han med stridsvogn ved eit uhell... :p

Så, det kunne vore greitt å ha ein treningsmodus for slike som meg... :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
men selve gameplayet virker litt tregere enn i BF2 - slik som lavere fart på løping osv

Åhja..det du mente..ja da misforstod jeg..men du skulle sagt det da.hehe

Ja er sant det...man løper mye tregere enn i bf2...sånn er det når man har tonn med armor på seg.hehe

Det eg saknar med denne demoen er ein enkeltspelarfunksjon der ein kunne gått rundt og prøvd seg litt fram mot datastyrte motstandarar. Så kunne ein fått leika seg litt med ulike våpen og køyretøy utan å "forstyrre" andre i ei fleirspelarsetting.

Det er faktisk en singleplayer demo ute..men den er ikke for oss vanlige spillere..Teit..åhja..var jo en single player demo vi skulle hatt først..synes jeg ihvertfall..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Det er vel internt og eller til utvalgte spill testere..gamespot.com hadde en video fra single player demo..trodde ikke det var laget noe single player demo i det hele tatt før jeg kom over den..Teit at den ikke er offentliggjort..kanskje den var så mye bugs i at de valgte og ikke offentliggjøre den..(just a wild guess)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...