SWAT dude... Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Suger så jævelig. Alt går så jævlig tregt heletiden. Ikke mye skills som er ute og går. Hvorfor har de gjort det så jævelig tregt? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Surprise, surprise! Jeg mistet kontakten minst 6 ganger på BF2142.Og dette var kun den første timen med spilling. Pinlig 7017933[/snapback] Samme skjer med meg... etter at det skjedde 3 ganger i løpet av 10 min, da orket jeg ikke mer. bf2 ftw! Lenke til kommentar
different Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Er det like dårlig som Battlefield 2? 7018839[/snapback] Hva er det du sier? BF2 er jo et dritbra spill! Nydelig grafikk og gameplay, kjempekjekt å spille mot hverandre. Mvh Erling 7018860[/snapback] Ja greit nok, det kan være moro å spille mot venner o.l, men public er som å spille med en saueflokk. Har aldri likt "modern-warfare"-settingen, og når spillet har hatt store problemer har jeg aldri brydd meg, på toppen av det hele har man jo en totalt ubrukelig server-browser som enda ikke er fikset. Community'et er også rimelig ræv i forhold til hva det var i Bf1942 dagene. Endret 7. oktober 2006 av different Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 For de som får 'd3dx9_29.dll'-errorn så kan den nødvendige dx-updaten lastes ned her. Fant linken via Microsoft's forum, så den skal være legit. 7014141[/snapback] Ah, du reddet dagen min, og antakeligvis tastaturet mitt også. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ugh, prøvd det litt nå. Tips til alle som syns det virker ekstra rotete: SKRU AV "CAMERA SHAKE"! Det ligger under options et sted. Selv syns det virker som om ting går veldig tregt. Ting er rotete med masse blinkblink. Veldig irriterende. Menyene i spillet fikk jeg også en oppfatning av at var ganske rotete. Spillet er rotete! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spillet sugde. Våpnene fungerte som erterpistoler, bare at erterpistoler treffer bedre. Dessuten liker jeg ikke noe som er fremtidsrettet, spesielt ikke hvis de ikke klarer å lage bedre våpen i fremtiden Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spillet sugde.Våpnene fungerte som erterpistoler, bare at erterpistoler treffer bedre. Dessuten liker jeg ikke noe som er fremtidsrettet, spesielt ikke hvis de ikke klarer å lage bedre våpen i fremtiden 7019534[/snapback] Haha.. er enig med deg. Drittvåpen. Klarte nesten bare å treffe med sniper, ellers var det bare "erterpistoler" lagd av veistikker :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Suger så jævelig. Alt går så jævlig tregt heletiden. Ikke mye skills som er ute og går. Hvorfor har de gjort det så jævelig tregt? 7018943[/snapback] Fordi at det skal være mest mulig n00b-basert. Man skal ikke behøve å spille MYE for å bli god. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror jeg styrer unna demoen. I alle fall for nå. Ser ut som om den ikke var noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Likte dette godt jeg. Jeg skal definitivt kjøpe det, fordi BF2 har aldri funket hos meg. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes det var skikkelig fett! Dette spillet skal lett kjøpes Lenke til kommentar
covenent Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det flere som får problemet hvor man "detter" ut av bf også kommer det en send feilrapport melding? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det flere som får problemet hvor man "detter" ut av bf også kommer det en send feilrapport melding? 7020424[/snapback] Ja, skjedde med meg ett par ganger. Og sikkert mange andre også. Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan ikke si jeg er veldig imponert etter å ha spilt denne demoen. Grafikken er jo helt lik BF2 sin(kan være det er pcen min... men det ser jo ikke så veldig forskjellig ut på screenshots) Dessuten løper man jo ikke fortere enn en snegle! I tillegg så føles våpnene veldig upresise. Det virker mer som at det er tilfeldigheter som bestemmer om man treffer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan ikke si jeg er veldig imponert etter å ha spilt denne demoen.Grafikken er jo helt lik BF2 sin(kan være det er pcen min... men det ser jo ikke så veldig forskjellig ut på screenshots) Dessuten løper man jo ikke fortere enn en snegle! I tillegg så føles våpnene veldig upresise. Det virker mer som at det er tilfeldigheter som bestemmer om man treffer 7020641[/snapback] Det er samme grafikkmotor som BF2. Lenke til kommentar
covenent Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det er ekstrem plagsomt ( se tre-fire poster opp) får spillt i ca. et minutt, noen ganger mindre en det. også krajser jeg ut til skrivebord. Er det noen som vet hva som kan være galt? Har veldig lyst til å få prøvd spillet ordentlig. Endret 7. oktober 2006 av covenent Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan ikke si jeg er veldig imponert etter å ha spilt denne demoen.Grafikken er jo helt lik BF2 sin(kan være det er pcen min... men det ser jo ikke så veldig forskjellig ut på screenshots) Dessuten løper man jo ikke fortere enn en snegle! I tillegg så føles våpnene veldig upresise. Det virker mer som at det er tilfeldigheter som bestemmer om man treffer 7020641[/snapback] Det er samme grafikkmotor som BF2. 7020669[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjem klanspelarane her til å spele BF2142 eller fortsette med BF2? A.V aka =ITN= Harwexx Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spillet sugde.Våpnene fungerte som erterpistoler, bare at erterpistoler treffer bedre. Dessuten liker jeg ikke noe som er fremtidsrettet, spesielt ikke hvis de ikke klarer å lage bedre våpen i fremtiden 7019534[/snapback] Haha.. er enig med deg. Drittvåpen. Klarte nesten bare å treffe med sniper, ellers var det bare "erterpistoler" lagd av veistikker :!: 7019553[/snapback] Vel, hvis dere hadde giddet å lese et par artikler om BF 2142, så hadde dere skjønt hvorfor DICE/EA ikke laget überpewpew-laz0rz. Nemlig fordi de ville beholde den "gode gamle" Battlefield-stemingen ved å ha vanlige skytevåpen istedet for syke lasere, som dermed ville vært noe helt annet enn våpen i BF 1942, BF Vietnam og BF2. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjem klanspelarane her til å spele BF2142 eller fortsette med BF2? A.V aka =ITN= Harwexx 7021151[/snapback] Nei, ingen av de store klanene har annonsert en overgang til 2142. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå