Gå til innhold

bf2142 demo ute i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det like dårlig som Battlefield 2?

7018839[/snapback]

Hva er det du sier? :ohmy: BF2 er jo et dritbra spill! Nydelig grafikk og gameplay, kjempekjekt å spille mot hverandre.

Mvh Erling

7018860[/snapback]

Ja greit nok, det kan være moro å spille mot venner o.l, men public er som å spille med en saueflokk. Har aldri likt "modern-warfare"-settingen, og når spillet har hatt store problemer har jeg aldri brydd meg, på toppen av det hele har man jo en totalt ubrukelig server-browser som enda ikke er fikset. Community'et er også rimelig ræv i forhold til hva det var i Bf1942 dagene.

Endret av different
Lenke til kommentar

Ugh, prøvd det litt nå.

Tips til alle som syns det virker ekstra rotete:

SKRU AV "CAMERA SHAKE"! Det ligger under options et sted.

Selv syns det virker som om ting går veldig tregt. Ting er rotete med masse blinkblink. Veldig irriterende. Menyene i spillet fikk jeg også en oppfatning av at var ganske rotete. Spillet er rotete!

Lenke til kommentar
Spillet sugde.

Våpnene fungerte som erterpistoler, bare at erterpistoler treffer bedre.

Dessuten liker jeg ikke noe som er fremtidsrettet, spesielt ikke hvis de ikke klarer å lage bedre våpen i fremtiden

7019534[/snapback]

Haha.. er enig med deg. Drittvåpen. Klarte nesten bare å treffe med sniper, ellers var det bare "erterpistoler" lagd av veistikker :!:

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er veldig imponert etter å ha spilt denne demoen.

Grafikken er jo helt lik BF2 sin(kan være det er pcen min... men det ser jo ikke så veldig forskjellig ut på screenshots)

Dessuten løper man jo ikke fortere enn en snegle! I tillegg så føles våpnene veldig upresise. Det virker mer som at det er tilfeldigheter som bestemmer om man treffer :hmm:

Lenke til kommentar

Grafikken er jo helt lik BF2 sin(kan være det er pcen min... men det ser jo ikke så veldig forskjellig ut på screenshots)

Dessuten løper man jo ikke fortere enn en snegle! I tillegg så føles våpnene veldig upresise. Det virker mer som at det er tilfeldigheter som bestemmer om man treffer :hmm:

7020641[/snapback]

Det er samme grafikkmotor som BF2.

Lenke til kommentar

Det er ekstrem plagsomt ( se tre-fire poster opp) får spillt i ca. et minutt, noen ganger mindre en det. også krajser jeg ut til skrivebord. Er det noen som vet hva som kan være galt? Har veldig lyst til å få prøvd spillet ordentlig.

Endret av covenent
Lenke til kommentar

7020641[/snapback]

Det er samme grafikkmotor som BF2.

7020669[/snapback]

Nettopp :p

Lenke til kommentar
Spillet sugde.

Våpnene fungerte som erterpistoler, bare at erterpistoler treffer bedre.

Dessuten liker jeg ikke noe som er fremtidsrettet, spesielt ikke hvis de ikke klarer å lage bedre våpen i fremtiden

7019534[/snapback]

Haha.. er enig med deg. Drittvåpen. Klarte nesten bare å treffe med sniper, ellers var det bare "erterpistoler" lagd av veistikker :!:

7019553[/snapback]

Vel, hvis dere hadde giddet å lese et par artikler om BF 2142, så hadde dere skjønt hvorfor DICE/EA ikke laget überpewpew-laz0rz. Nemlig fordi de ville beholde den "gode gamle" Battlefield-stemingen ved å ha vanlige skytevåpen istedet for syke lasere, som dermed ville vært noe helt annet enn våpen i BF 1942, BF Vietnam og BF2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...