Gå til innhold

bf2142 demo ute i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo helt IDIOTISK å kjøpe spillet for å få spille demoen tiligere.

Hele poenget med demo er jo så folk får sett om de liker det eller ikke, FØR de kjøper hele spillet.

Helt enig med deg..Jeg var ikke klar over at demoen skulle være tilgjengelig for de som betalte for spillet gjennom EA downloader..Jeg ønsket og få selve spillet før det kom i butikken...At jeg fikk tilgang til demoen 24timer før andre er en liten pluss.hehe

Lenke til kommentar

Det må da være lov. ALLE vet om Thepiratebay.org, selv hardware reklamerer for den. Det er med TPB som det er med mange andre ting. Noe på siden er lov, mens noe anne t er ulovlig(hvem bryr seg :roll: ).

Det er helt lovlig å laste ned demoen. En demo er en form for reklame, jo flere som får prøvd den(så lenge de sitter igjen med et godt inntrykk av spillet), jo bedre for utgiverne.

Lenke til kommentar

Saken var at de som hadde forhåndsbestilt spillet skulle få demoen før de som ikke hadde gjort det, noe som er en grei løsning. Greit å få noen fordeler ved å forhåndsbestille et spill.

Tror demoen skulle komme i dag eller i morgen for de som ikke har forhåndsbestilt..

Lenke til kommentar
Det er lov å laste ned demoen fra TPB, men Kris R vil snart få seg en pen liten advarsel, samt at linken blir fjernet. Det er ikke lov å linke til sider som inneholder piratmateriale, uansett om filen det linkes til er lovlig ;)

7013943[/snapback]

Jeg linker ikke til siden, jeg linker til torrenten. Uansett hadde det ikke betydd noe, siden siden er fin. Alle vet om Thepiratebay.org uansett. Endret av Kris R
Lenke til kommentar
Det er lov å laste ned demoen fra TPB, men Kris R vil snart få seg en pen liten advarsel, samt at linken blir fjernet. Det er ikke lov å linke til sider som inneholder piratmateriale, uansett om filen det linkes til er lovlig ;)

7013943[/snapback]

Jeg linker ikke til siden, jeg linker til torrenten. Uansett hadde det ikke betydd noe, siden siden er fin. Alle vet om Thepiratebay.org uansett.

7014018[/snapback]

Du kan tro hva du vil, men du får snart en fin liten overraskelse i form av en advarsel. Det betyr ingenting om alle vet om TPB, det står i reglene at det ikke er lov.

Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. (Jeg linket til til BF2-demoen på TPB når den kom, og jeg fikk advarsel)

Edit: Som Svennandre sier, enten er moderatoren veldig snill og fjerner kun linken (fordi du linker til selve torrentsen) eller han er slem, som mot meg...

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...