Steina Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er jo helt IDIOTISK å kjøpe spillet for å få spille demoen tiligere. Hele poenget med demo er jo så folk får sett om de liker det eller ikke, FØR de kjøper hele spillet. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er jo helt IDIOTISK å kjøpe spillet for å få spille demoen tiligere.Hele poenget med demo er jo så folk får sett om de liker det eller ikke, FØR de kjøper hele spillet. Helt enig med deg..Jeg var ikke klar over at demoen skulle være tilgjengelig for de som betalte for spillet gjennom EA downloader..Jeg ønsket og få selve spillet før det kom i butikken...At jeg fikk tilgang til demoen 24timer før andre er en liten pluss.hehe Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det lovelig å laste ned demoen fra piratbay? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Tja, teknisk sett. Men det er vel ikke lov til å linke til TPB her, da det ligger mye annet ulovlig der. Endret 6. oktober 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men jeg gjør ikke noe galt i å laste den ned? Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det må da være lov. ALLE vet om Thepiratebay.org, selv hardware reklamerer for den. Det er med TPB som det er med mange andre ting. Noe på siden er lov, mens noe anne t er ulovlig(hvem bryr seg ). Det er helt lovlig å laste ned demoen. En demo er en form for reklame, jo flere som får prøvd den(så lenge de sitter igjen med et godt inntrykk av spillet), jo bedre for utgiverne. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Saken var at de som hadde forhåndsbestilt spillet skulle få demoen før de som ikke hadde gjort det, noe som er en grei løsning. Greit å få noen fordeler ved å forhåndsbestille et spill. Tror demoen skulle komme i dag eller i morgen for de som ikke har forhåndsbestilt.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men jeg gjør ikke noe galt i å laste den ned? nei det gjør du ikke...så du kan laste ned demoen med god samvittighet.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er lov å laste ned demoen fra TPB, men Kris R vil snart få seg en pen liten advarsel, samt at linken blir fjernet. Det er ikke lov å linke til sider som inneholder piratmateriale, uansett om filen det linkes til er lovlig Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/battl...d_2142_demo.exe ligger på 600 kbit/sec Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er lov å laste ned demoen fra TPB, men Kris R vil snart få seg en pen liten advarsel, samt at linken blir fjernet. Det er ikke lov å linke til sider som inneholder piratmateriale, uansett om filen det linkes til er lovlig 7013943[/snapback] Jeg linker ikke til siden, jeg linker til torrenten. Uansett hadde det ikke betydd noe, siden siden er fin. Alle vet om Thepiratebay.org uansett. Endret 6. oktober 2006 av Kris R Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kommer fortsatt til å å få smekk Kris R, eller så blir bare linken stille og rolig fjerna. /me laster demo nå Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er lov å laste ned demoen fra TPB, men Kris R vil snart få seg en pen liten advarsel, samt at linken blir fjernet. Det er ikke lov å linke til sider som inneholder piratmateriale, uansett om filen det linkes til er lovlig 7013943[/snapback] Jeg linker ikke til siden, jeg linker til torrenten. Uansett hadde det ikke betydd noe, siden siden er fin. Alle vet om Thepiratebay.org uansett. 7014018[/snapback] Du kan tro hva du vil, men du får snart en fin liten overraskelse i form av en advarsel. Det betyr ingenting om alle vet om TPB, det står i reglene at det ikke er lov. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. (Jeg linket til til BF2-demoen på TPB når den kom, og jeg fikk advarsel) Edit: Som Svennandre sier, enten er moderatoren veldig snill og fjerner kun linken (fordi du linker til selve torrentsen) eller han er slem, som mot meg... Endret 6. oktober 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 For de som får 'd3dx9_29.dll'-errorn så kan den nødvendige dx-updaten lastes ned her. Fant linken via Microsoft's forum, så den skal være legit. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har nå fjernet lenken, så slipper vi å diskutere den lenken og om den komemr til å bli fjernet lenger AtW Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Demoen er tilgjengelig for de som har kjøpt hele spillet 24 timer før alle andre kan laste den ned...Altså nå er det tilgjengelig for alle.. 7012403[/snapback] Jaaaaaa! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Demoen er tilgjengelig for de som har kjøpt hele spillet 24 timer før alle andre kan laste den ned...Altså nå er det tilgjengelig for alle.. 7012403[/snapback] Jaaaaaa! 7014347[/snapback] Ja sa jeg i ekstase, men det er i hvertfall plent umulig å få lastet ned noe som helst fra EA Downloader akkurat nu. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Laster ned AWS. Har lasta ned 400mb nå! *glede seg* Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er Battlefield 2142 bra, eller? Er det betre enn BF2? A.V Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er Battlefield 2142 bra, eller? Er det betre enn BF2? A.V 7014638[/snapback] Ja det er bra..jeg liker det ihvertfall.. Håper de har lært en god del siden bf2 sånn at vi ikke kommer til å drukne med patcher til battlefield 2142 også:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå