elektroboy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det noen som har et tips til ikke så vanskelig sang på piano? Som de fleste kjenner. Vis du feks skal ta en sang på en bar eller noe. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da har jeg kjøpt et brukt Roland 300SX Sendes med posten imorgen tenker jeg! Gleder meg Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som har notene på: vi tenner våre lykter? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Congratz med piano! Vi tenner våre lykter? Hehe, den er lenge sidan eg har høyrd. Kan hende, men tvilar. Er sikkert ikkje noko problem å lage note/besifring til den. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Congratz med piano! Vi tenner våre lykter? Hehe, den er lenge sidan eg har høyrd. Kan hende, men tvilar. Er sikkert ikkje noko problem å lage note/besifring til den. Vi tenner våre lykter når det mørkner Hehe. Ja, jeg kan ikke noter. Så det er ikke så lett å lage noter/besifring til sangen. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ta den på øret Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan du ikkje besifring heller? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Besifring er ikke noe problem Kan jo selfølgelig ta den på gehøret. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har notene på: vi tenner våre lykter? Har ingen noter, og ikke sangen heller, men akkordene er vel noe sånt: C G Sneen dalte lett og fin C G og strøk blidt mot ruten min F C D G i morges da jeg drømte på min pute. C G Vi tok skjerf og votter på, C G hastet veldig med å gå! F C G C Snart var det tusen barnespor der ute! Chorus; Dm G C Og vi tenner våre lykter når det mørkner Dm G C og når alle lyder pakkes inn i vatt. Dm E F Fm Ja, vi tenner våre lykter når det mørkner. C Am Dm G C Kanskje lyser de til kvelden si'r god natt. Geir Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ah, den songen bringer gamle minner Lenke til kommentar
sulikjell Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei Skal spille "Himlen i min famn" av Carola på en julekonsert nå i desember, og lurte på om noen kunne sende meg PIANO-noter av denne sangen eller direkte link til noten hvor jeg kan skrive den ut. Har lett lenge på nettet, men finner ingenting... Trenger virkelig notene, har solist i tillegg som skal synge... Takk Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har hvertfall ikke noter til den, dessverre :/ Fikk mitt Roland RD-300sx idag. Og selfølgelig passa ikke høytalerene til pianoet. Så jeg må kjøpe en overgang på mandag. Hadde håpa på å få testa det idag..men men :/ Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvordan får man til å få musikken i bakgrunnen, slik som han her: http://www.youtube.com/watch?v=V9crp2ihmLE Kobler vel noe til pc`en? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enten har han vel lagt det til i etterkant, ellers så har han det kanskje som en effekt lagt inn på Keyboardet ... Lenke til kommentar
sifter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 må man kunne skalaen a? jeg bare spiller for morro skyld. syns det er avslappendes jeg. piano er medisin for ørene Det er evig mange skalaer da. Hvis du spiller blues så burde du kunne blues skalaen Feks standard blues skala i e-dur: E,G,A,A#,B,D,E. de fleste skalaer og akorder finner du her;) må man kunne skalaen a? jeg bare spiller for morro skyld. syns det er avslappendes jeg. piano er medisin for ørene Det er evig mange skalaer da. Hvis du spiller blues så burde du kunne blues skalaen Feks standard blues skala i e-dur: E,G,A,A#,B,D,E. de fleste skalaer og akorder finner du her;) Lenke til kommentar
sifter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har noter til noen julesanger? Jeg har lett overalt på internett men finner bare akkorder:/ Send pm om du har noen noter. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Noen som har noter til noen julesanger? Jeg har lett overalt på internett men finner bare akkorder:/ Send pm om du har noen noter. Gå på biblioteket og lån deg en notebok Endret 15. desember 2008 av olsen_st Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Prøver å lære det riffet som han spiller fra 0:30 til 0:34 nå. Men får det ikke helt til... :/ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vanskeleg å høyra eksakt kva han spelar, men du får det nok til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå