Gønn Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ja. Da forstår jeg. Jeg forstår selvsagt også hvorfor noten ikke bare settes et trinn høyere ... Redigert: Siste setning er ironisk, kamerat. Endret 8. april 2008 av Gønn Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det gjør dessverre ikke jeg. hwlp Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) av hensyn til riktig notasjon. Eks. Tonearten G# moll: dominanten i tonearten er akkorden D# tonene noteres på et notesystem med faste fortegn 5 #: D# Fx (dobbeltkryss) A#. alternativet D# G A# (eventuellt D# G Bb) ville gjort notesystemet mye mer rotete. Oppløsningstegn på G, for så å sette kryss igjen, Oppløsningstegn og "b" for H... osv. Dette høres avansert ut, men har faktisk en veldig logisk forklaring. Endret 9. april 2008 av Urmaker Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Til dere som trodde dere kunne improvisere: og ikke minst .. GnæÆ! Endret 10. april 2008 av loathsome Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jordan Rudess er helt rå Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Han er rå, men jeg mener han overdriver med for mange noter av og til. Men for all del, han er et geni! Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Denne synth-soloen av Rick Wakeman imponerte meg ganske mye. Hendene hans går sykt fort. Han tar helt av litt etter 2:30 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Random pianospilling fra meg coming up. Muse - New Born Endret 11. april 2008 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Litt mer The hulk theme! (aka the lonely man) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg har nettopp hatt min andre pianotime. Jeg tok det faktisk opp på film. Filmen kan du se . Etter dette er jeg blitt inspirert til å spille mer. Er det noen som vet om en side som har gratis noter fra kjente sanger, gjerne innen rock? Endret 13. april 2008 av Eivolele Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Helvete, det var syke greier! Sjekk ut fler: http://youtube.com/user/sniper22b haha, elsker de to der! Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Nå øver jeg gehøret.... Så mye på WWE for 2-3 år siden, men så stoppa jeg, vet ikke hvorfor, men i år begynte jeg igjen, er jo en del fengene låter til de forskjellige typene. Så jeg startet en jakt etter midi-filer, men mange var ikke å oppdrive, eller av veldig dårlig kvalitet. Jeg bestemte meg for å ta jobben i egne hender, først Edge sin intro ( den fant jeg senere på nettet, så slapp den jobben, er jo Alter Bridge som spiller den ), men Santino Marella sin intro var ikke å finne, den er helt rå: Sitter å slår på tagentene nå.... G, G-flat, E....... PS: Skulle gjerne hatt en TAB/midi av YES's sin Madrigal, den han Rick Wakeman spiller på starten i den videoen over her. Endret 13. april 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som kan anbefale et bra midi keyboard? som ikke er så dyrt heller! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mitt første midikeyboard var Keystation 49e (utgått av produksjon, men minner om dette). Det funker helt fint til vanlig spilling og er lite, lett og ikke minst billig! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg spilte inn Metropolis pt.1 av Dream Theater i går og tenkte å legge ut filmen her. Passer vel egentlig bedre i synth-tråden, men siden det er så lite aktivitet der, poster jeg den her også. Se filmen hos Youtube Tilbakemeldinger hadde vært flott:) Mikael Endret 18. april 2008 av Liquidkey Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg spilte inn Metropolis pt.1 av Dream Theater i går og tenkte å legge ut filmen her. Passer vel egentlig bedre i synth-tråden, men siden det er så lite aktivitet der, poster jeg den her også. http://www.youtube.com/watch?v=gIRx3MSO0m8 Tilbakemeldinger hadde vært flott:) Mikael Rett og slett, skremmende bra. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kan du spille overture 1928 nå? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja hadde faktisk tenkt til å ta den neste gang. Får se om jeg rekker det til uka Mikael Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det hadde vært rått. Den beste Dream Theater-sangen ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå