Astralnoise Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hm... noen her som har en Roland Juno-D Synthesizer? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 La oss si at jeg kjøper et keyboard uten veide tengenter, er det da mulig å få kjøpt veide tangenter etterpå? 7371515[/snapback] Hvis du har den kunnskapen som skal til for å fysisk bytte tangenter, så kanskje. Tangenter er i utgangspunktet ikke utskiftbart, og om det ikke er veide tangenter der, er det ikke sikkert at det er plass til det. Alternativet er å bruke et annet keyboard med veide via midi. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hele pianotråden dør jo ut? Har begynt å lære meg en nocturne av Chopin. Legger ut en innspilling. Det er fra første innspilling. Vet at det er mange feil, pianoet ikke er så bra og at jeg ødela slutten osv. Liker i hvert fall sangen godt. http://home.no.net/atllars/images/061211_01.wav Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bra spilt synes nå jeg Liker spesielt trillene dine, delikate og stille. Hvilken nocturne er dette? Skal spille en nocturne eller etyde av Chopin på konsert etterpå hvis alt går som det skal, (enten noct. op9 no1 eller etyde op25 no7) Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Har i det siste skrevet på et stykke for piano som imiterer lyden av rennende/strømmende, sildrende vann. Her er noe jeg har kommet opp med (litt dårlig spilt). For de som er interessert er det hovedsakelig tremoloer jeg prøver å lage effekten med Inspirert av Liszts "les jeux d'eau a la villa d'este". Er ferdig med første del (som sagt litt slurvete spill), hva synes dere Edit: fjernet link, ny og bedre under Endret 11. desember 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har funnet et Yamaha DGX-620 til 4600 kroner fra Belgia, meeen, så lurer jeg på hva frakt, moms, toll og slikt gjør med prisen. Noen som vet sånn ca. hvor mye den totale prisen vil bli? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det kommer ann på hvor mye du må betale i frakt. Etter å ha lest litt på tollvesenet sine sider kommer jeg fram til følgende: ((Produktpris + Frakt og forsikringspris) * 1.25 ) + Tollgebyr (varierer en del tror jeg) Se mer her. Hvis jeg var deg ville jeg sendt en mail! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har sendt mail, venter bare på svar Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Spilte inn stykket jeg postet over på akustisk piano, mye bedre lyd Poster det her link Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Stykket jeg spillte var Nocturne nr. 49. Sinnsykt bra da Firstperson. Du må få tak i videokamera å uploade til youtube, du får sikkert god kritikk. Lenke til kommentar
rabbitmonster Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Så bra spilt matias!:=). Selv om pianoet var litt dårlig, så syntes jeg det var en bra tolkning av Ciss-moll nocturnen, særlig på begynnelsen. Kankje du burde være litt mer agressiv på den siste delen (tredje side), fordi man bør ikke spille begynnelsen og slutten på samme måte.... Bare et tips...:=). Hva slags andre stykker kan du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Woho! Nå er Yamaha DGX-520 på vei hjem til meg DGX-620 ble for dyrt, men jeg overlever med DGX-520. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bare vi kule gutta som har DGX-620. :!: Men gratulerer med keyboard!! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg er ganske freak innen Jim Steinman-kretsene, og vi har laget at fan-album i 2002, og kommer med et nytt et i 2007. Her er et lite utdrag fra mitt bidrag, Bat Out Of Hell. Bat_Out_Of_Hell__sample.mp3 Endret 16. desember 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det var sinnsvakt bra spilt! *høre på igjen* Lenke til kommentar
nilox Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Veldig bra! Hvem er Jim Steinman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Veldig bra! Hvem er Jim Steinman? 7515187[/snapback] Tror det er vokalisten i Meat Loaf eller noe slikt. Sjekket Wikipedia? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fra Wikipedia: He is notable for having written most of Meat Loaf's hit songs and hits for many other musical artists. His biggest musical successes are the album Bat Out of Hell (1977), sung by Meat Loaf, the Billboard number one singles "Total Eclipse Of The Heart" (1983), sung by Bonnie Tyler and "I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)" (1993) sung by Meat Loaf, Haha, denne karen høres jo bare usannsynlig rå ut! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jim Steinman er en gærning som skriver sanger, og har gitt ut et solo-album, Bad For Good i 1981. Han har jobbet med Meat Loaf (som er en person, ikke et band), Bonnie Tyler, Boyzone (No Matter What) med mere, og har skrevet mange musikaler. Endret 16. desember 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hallo jeg spiller egentlig gitar men har tenkt å prøve meg ut på piano. men trenger hjelp med noen ting. For det første så lurer jeg på om noen har et bilde som forklarer hvilke toner som er hvor. jeg kan lese det meste av noter så derfor lurer jeg bare hvor på pianoet tonene er også lurer jeg på om noen vet om en side hvor du lett finner Noter til sanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå