Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hei hver gang jeg skal sette på et spill eller en film på playstation 2 så tar det over 3-4 min for at den starter. noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehe ja søsken barnet mitt har vel noe av samme problem, det er at det har kommet Støv eller riper i laser leseren Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehe ja søsken barnet mitt har vel noe av samme problem, det er at det har kommet Støv eller riper i laser leseren 7004141[/snapback] Høres ut som en veldig møkkete laser ja, ELLER at lasern er på siste verset. Dette skjer hele tiden med PS2 maskiner. PS2 maskiner lever sjeldent mer enn 3-5 år. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 da er det noe med laseren.giddder ikke å kjøpe en ny ps når ps3 kommer i mars eller noe da venter jeg heller på den =) Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 da er det noe med laseren.giddder ikke å kjøpe en ny ps når ps3 kommer i mars eller noe da venter jeg heller på den =) 7004869[/snapback] Du kan forsøke å åpne PS2'en og ta en q-tips og rense leseren med det. Fungerte helt utmerket hos meg, ettersom PS2'en min ikke greide å lese visse spill. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 har prøvd og fått den opp en gang men er redd for at dekselet sprekker Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bedre med en fungerende ps2 med ødelagt skall da, enn en hel som ikke leser. Skal vel gå ann å bare skru? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Bedre med en fungerende ps2 med ødelagt skall da, enn en hel som ikke leser. Skal vel gå ann å bare skru? 7006707[/snapback] jo det er 4 skruer der så vidt jeg kan se men får den enda ikke av uten og knuse noe. laseren leser men det tar liksom 3-4 min for at spillet skal starte Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lol, det er nok flere en 4 skruer der, kikk under gummiknottene også du. Hvilken versjon har du? står bakpå, SCPH.....?? ny laser koster ikke alverden da... Og IKKE bruk q-tips på laseren, den loèr Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Lol, det er nok flere en 4 skruer der, kikk under gummiknottene også du. Hvilken versjon har du? står bakpå, SCPH.....?? ny laser koster ikke alverden da... Og IKKE bruk q-tips på laseren, den loèr 7014140[/snapback] det var under de gummiknottene jeg fant skruene finner ikke fler noen andre steder. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hadde du giddi å skrive hvilken versjon du har, så hadde det vært lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 hvilken versjon :S det er hvertfall den første playstation som kom ut Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg tror det er 4 små gummiknotter og 2 små 'deksler' som kanskje ikke er så lette å se. Tror min PS2 hadde 8 skruer når jeg tenker meg om. 4 under gummiputer, 2 under små deksler og 2 på den delen som stikker ut på siden. Endret 6. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror det er 4 små gummiknotter og 2 små 'deksler' som kanskje ikke er så lette å se. Tror min PS2 hadde 8 skruer når jeg tenker meg om. 4 under gummiputer, 2 under små deksler og 2 på den delen som stikker ut på siden. 7017013[/snapback] takk for at du sa det..skal ta en titt på det nå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hvilken versjon :Sdet er hvertfall den første playstation som kom ut 7017011[/snapback] Ok, da synger nok laseren på siste verset, men du kan jo prøve en rens... Mener din ps2 har 8 eller 10 skruer Er sikkert en SCPH 30004 (det står bak på maskinen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå