Gå til innhold

playstation 2 fungerer ikke normalt

Grievdus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe ja søsken barnet mitt har vel noe av samme problem, det er at det har kommet Støv eller riper i laser leseren

7004141[/snapback]

Høres ut som en veldig møkkete laser ja, ELLER at lasern er på siste verset.

Dette skjer hele tiden med PS2 maskiner. PS2 maskiner lever sjeldent mer enn 3-5 år.

Lenke til kommentar
da er det noe med laseren.giddder ikke å kjøpe en ny ps når ps3 kommer i mars eller noe da venter jeg heller på den =)

7004869[/snapback]

Du kan forsøke å åpne PS2'en og ta en q-tips og rense leseren med det. Fungerte helt utmerket hos meg, ettersom PS2'en min ikke greide å lese visse spill.

Lenke til kommentar
Bedre med en fungerende ps2 med ødelagt skall da, enn en hel som ikke leser. Skal vel gå ann å bare skru?

7006707[/snapback]

jo det er 4 skruer der så vidt jeg kan se men får den enda ikke av uten og knuse noe. laseren leser men det tar liksom 3-4 min for at spillet skal starte

Lenke til kommentar
Lol, det er nok flere en 4 skruer der, kikk under gummiknottene også du. Hvilken versjon har du? står bakpå, SCPH.....?? ny laser koster ikke alverden da... Og IKKE bruk q-tips på laseren, den loèr

7014140[/snapback]

det var under de gummiknottene jeg fant skruene finner ikke fler noen andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er 4 små gummiknotter og 2 små 'deksler' som kanskje ikke er så lette å se. Tror min PS2 hadde 8 skruer når jeg tenker meg om. 4 under gummiputer, 2 under små deksler og 2 på den delen som stikker ut på siden.

ps2v4_1.jpg

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Jeg tror det er 4 små gummiknotter og 2 små 'deksler' som kanskje ikke er så lette å se. Tror min PS2 hadde 8 skruer når jeg tenker meg om. 4 under gummiputer, 2 under små deksler og 2 på den delen som stikker ut på siden.

7017013[/snapback]

takk for at du sa det..skal ta en titt på det nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...