Ezekiel__ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har fullført den banen til gull? Jeg er i ferd me å rive ned huset snart. Nærmeste jeg har kommet er 7.33.xx(gull er 7.30.00). Om noen har fullført kan jeg få biltips og andre tips? Satse på sikker kjøring for å redde "Driving points" eller kjøre villmann og satse på best mulig tid? Klasse A eller klasse B bil? Jeg har vært nærmest med en Corvette C6. Har prøvd med Ferrari Enzo og Ferrari 430. Alle biler tunet til steg 3. tips anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor på kartet finner man denne banen da? Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Godt spørsmål. Jeg vet ikke hvordan man tar screenshot av xboxspill, men den ligger oppi fjellene over den sørvestlige byen (dette skjønner jo alle) Det er en champion bane, a og b restricted, 14,4km lang, svingete og jævlig, og masse biler som må være iallefall litt scriptet. Treffer dem på noenlunde samme plassene hele tiden. Irriterer vettet av meg denne banen. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hehe...hadde tenkt å lage en tråd om samme banen for litt siden, men klarte etter x antall forsøk å komme inn på 6:50 et eller annet +20 sek i penalty...og tro meg, x=30++. Endte opp med å være den siste banen før jeg var ferdig med SP challenges, så det var en verdig slutt:-) Definitivt den vanskeligste banen av dem alle. Husker dessverre ikke hvilke bil jeg til slutt klarte det med, men de fleste forsøkene min var med favorittbilen min Jaguar XJ220 trinn 3(Klasse B). Hadde også mange forsøk med Enzo(A) og Lambo Murcielago(A). Stort sett kom jeg i mål 5-10 sek for sent, men uten penalty. Til slutt ble jeg sinna og kjørte det jeg var mann for. Brukte mye veiskulder i stedenfor normal forbikjøring og vips så gikk tidene ned med nesten minuttet. Problemet er da tidstraffen, men det gikk seg til til slutt:-) Verste var at jeg på aller første forsøk kom inn på 7:14:ognoe, men fikk 15,20 sek i tillegg, og endte opp 2 hundredeler over tiden. Det er innbrent på hornhinnen; 7:30:02. 30++ forsøk senere klarte jeg det som sagt:-) Endret 4. oktober 2006 av BioNor Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan sjekke nøyaktig tid og bil jeg brukte om litt. Du får trøste deg med at deg ikke er så mange rundt omkring som har klart banen(av de på Live! that is). Den 7:30:02 tiden min var topp 2500 så ser ut til at det er fler som har problemer med den:-) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan sjekke nøyaktig tid og bil jeg brukte om litt. Du får trøste deg med at deg ikke er så mange rundt omkring som har klart banen(av de på Live! that is). Den 7:30:02 tiden min var topp 2500 så ser ut til at det er fler som har problemer med den:-) 7003329[/snapback] Haha! 7:30:02! Så utrolig nære da! Har respekt for deg som knuste banen regelrett på vinnerløpet da... Vanvittig, jeg hadde skreket, og så kastet kontrolleren i gulvet hvis jeg hadde fått to hundredeler for mye på noe... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe...betydde ikke så mye der og da, siden jeg ikke visste at dette kom til til å bli banen fra helvete. Problemet var forsåvidt ikke tiden heller(etterhvert), men kombinasjonen av god tid og plettfri kjøring. Det er jo ikke annet en hårnålsvinger, bakketopper og hårnålsvinger på bakketopper med trafikk i begge felt den første delen av banen...skulle ønske det var fler av dem egentlig, for det er jo til syvende og sist gøy:-) Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) 7:21:38 har jeg(20-25 sek penalty), men det kommer kun No Rankings når jeg vil se detaljer om banen og hva som er topp tider. Vet det skal være en ranking der, for jeg husker jeg så bestetidene etter løpene mine, og de var helt nede mot 6:30 tallet(ikke mine men de aller beste) og gjort med en Enzo. Mulig det henger sammen med at jeg ikke fikk lastet opp bestetiden mine på noen løp da det var problemer med XBL under TGS...men i så tilfelle skal det gjelde andre baner også. Tiden står nå uansett på listen, men jeg får dessverre ikke sett hvilke bil det var. Noen som gidder å sjekke om det bare er meg eller om det faktisk er No Ranking på den banen? Endret 4. oktober 2006 av BioNor Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 JAAAAAA!! For en enorm følelse!! Ferrari Enzo! 6.50.45! (11,98 penalty) noe som tilsvarer PRESIS 60 driving points. Nr.78 i Verden Takk til BioNor for oppmutring og oppfølging Trikset er: KJØR VILLMANN! Unngå biler og ta eller noen tapte poeng på å kutte svinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå