Jtand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har kjøpt meg en Best Tools vinkelsliper til latterlige 149 kr. Ser at verktøy fra denne fabrikaten er ganske så billig. Men er det bra kvalitet? Lever det opp til navnet? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Høres ut som du har kjøpt det beste verktøyet du kan få! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 En vinkelsliper til 149 kr er sannsynligvis ikke av særlig god kvalitet....men hvis den funker til ditt bruk, så er den sikkert helt grei. Pantera Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Av egen erfaring fungerer disse ganske så bra med mindre du bruker de hardt og ofte. Ka skal man egentlig med en dyr og heftig black&decker når man bare skal bruke utstyre avogtil og ikke spesielt hardt? Folk som bruker slikt utstyr i jobb osv ville nok styrt langt unna disse billige merkene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg kjøpte en stikk-sag, og de sa i butikken at bladene som var med holdt lengre enn saga, sier litt om kvaliteten på saga men det funker en stund, er det for en spesiell jobb du skal ha den til, så er den grei, er det noe du har planer om å bruker i flere år, ville jeg satset på noe bedre... Lenke til kommentar
cof Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjøp heller en vinkelsliper på europris til 99kr, samme kvaliteten. Lenke til kommentar
blla Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vi hadde best tools vinkelslipere på skolen for litt siden. Det er ikke så mange igjen av dem nå :!: En i klassen klarte å ta knekken på fem eller seks stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå