Gå til innhold

Seagate or WD


Mio

Anbefalte innlegg

Leste at Seagate Baracuda disken skulle være noe tregere enn ibm og WD er dette fakta?

Har tenkt på en 80 eller 120GB disk..blir muligens mest en 80GB siden jeg har 1300,- bare.

Vet ikke om noen har andre alternativer her?

Kjører 2 IMB disker fra før som faktisk lever enda..men siden så mye negativt er kommet om dem,så har jeg lyst til å kjøpe noe annet.

Men hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde først en 120 GB 8MB SE, nektet å ha den i rommet, både 80GB og 120GB versjonen hadde en høyfrekvent vining.

 

Nå har jeg en Seagate Barracuda IV 80GB, og selv om ytelsen er noe lavere, så kunne jeg ikke vært mer fornøyd med hvor mye den bråker. Det er ikke harddisken som bråker mest i alle fall :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-03 21:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-03 22:06, skrev auduuun:

Jeg har to 60 Gb Barracuda IV disker. Har aldri hørt så stille harddisker, helt unormalt.. Men jeg har et annet problem; jeg får ikke stilt til ATA100, selv om hovedkortet støtter ATA100, biosen gjenkjenner de som ATA100 og kablene er riktige.


vel vel..



mvh,

Audun Løvdahl


 

Hvor står det oppført at disken ikke kjører som

ATA 100??

Lenke til kommentar

WD disker kan settes til "Silent Mode", da :smile:

 

Bare last ned konfigurasjonstoolen fra WD sine hjemmesider, eller bruk IAA fra Intel hvis du har Intel Chipset.

 

Så kan du jo slå på max performance senere hvis nødvendig / ønskelig.

 

Blir jo to ting på en gang, dette :wink:

 

-KJ

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-04 05:11, skrev jevel:

WD disker kan settes til "Silent Mode", da :smile:


Bare last ned konfigurasjonstoolen fra WD sine hjemmesider, eller bruk IAA fra Intel hvis du har Intel Chipset.


Så kan du jo slå på max performance senere hvis nødvendig / ønskelig.


Blir jo to ting på en gang, dette :wink:


-KJ



Det hjalp "nesten" ingenting hos min 80 wd, men på seagaten når jeg brukte "IBM disk tools" og tok den ned 3 hakk, da ble det vanskelig å høre den da.

 

Gunder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...